Se full versjon : Pause eller slutt?
Er pause bare et annet ord for slutt, eller er det noe håp om at man blir sammen igjen?
(dere som kjenner meg: nei, jeg har ikke pause, øystein har pause)
dramamin
13-12-2005, 18:13
min erfaring tilseier at pause = slutt. men det kan jo gå andre vegen og, vil eg tru.
vel, pause, sånn pause, ordet pause, det er egentlig bare en befrielse det, men... hm, nei, aner ikke. Men det kan jo også være bra med en pause for å starte på ny frisk, hørtes det forferdelig teit ut? mhm, jaja. det går sikkert begge veier.
en gång før va det slutt, men det endte opp med å være en 'pause', før vi blei ilag igjen. så æ veit ikkje, æ, det kan gå bægge veia, kommer vel an på personan og korsn forholdet ellers har vært?
vel. eg er n00b når det kjem til slike ting, men eit par eg kjenner hadde pause ei stund, og vart saman att. ser ut til å funke fjell det.
-Lalaith
13-12-2005, 19:25
hm. pause er slutt mener jeg.
man kan alltids finne tilbake til hverandre, men pause det er bare et ord man bruker for at ikke partneren skal springe og trøstepule rundt- eller noe i den dur. evt noe man sier til noen når man ikke klarer å se dem grine hodet sitt ut av at det er slutt...så sier man pause, for da høres det ikke så galt ut.
I ekte kjærleik tviler man ikke, og pauser er ikke nødvendig sier jeg som en gammel romantiker :P
-Lalaith
13-12-2005, 19:27
I ekte kjærleik tviler man ikke, og pauser er ikke nødvendig sier jeg som en gammel romantiker :P
Åh ludvig, det var det jeg viste, jeg tciler ikke på oss jeg heller... :wink:
Anonymous
13-12-2005, 19:46
Er pause bare et annet ord for slutt, eller er det noe håp om at man blir sammen igjen?
(dere som kjenner meg: nei, jeg har ikke pause, øystein har pause)
Pause er et verre ord for slutt.
Sry Mac, men tror dette betyr slutt.
Men skal ikke si for mye, har driti meg ut før og i min alder er det ganske ille :oops:
Stian
Pause = slutt.
Pause = slutt.
neeeeeeeeeeeeeeeei! det går an at det ende godt. tell slutt.
Nei, bare infantile dårer tror det. Jeg vil ha en pause = Jeg vil pule søstera di/mora di/bestevenninna di...
Anonymous
13-12-2005, 20:27
Nja.
Det er slik det er, mannen er en kukost...
Nei, bare infantile dårer tror det. Jeg vil ha en pause = Jeg vil pule søstera di/mora di/bestevenninna di...
kanskje æ e det då. men æ trur ikkje, æ veit. ting kan ende godt.
Kan er ikke synonymt med gjør. Og det er myye større sannsynlighet for at det ikke gjør det.
då e æ/vi sannsynlighetsunntak.
Er ikke det litt forstyrrende å tenke på at typen/dama vil ha en pause for å pule andre? Litt besynderlig at folk infinner seg i slikt.
Er ikke det litt forstyrrende å tenke på at typen/dama vil ha en pause for å pule andre? Litt besynderlig at folk infinner seg i slikt.
det e over tre år sia, så det gjør mæ lite den dag i dag.
Tenk om han får lyst til å pule andre igjen da?
Ville du godtatt det en gang til?
det kommer ikkje tell å skje. (ja, æ e kanskje litt sjølgod og sånt, men nåen gång må man være det, faktisk)
og det va ikkje snakk om å pule rundt heller, førr han kom tellbake rimelig kjapt.
æ trur på kjærleik, æ. (einaste æ trur på)
Han hadde vel fått det slik han ville da, og fant ut at gresset faktisk IKKE var grønnere på den andre siden av gjerdet...
kan hende.
hovedsaken e at han fant ut at æ e bæst førr han, og det gjør mæ ingenting at det va slutt den gången, når æ tænke ut fra i dag. faktisk trur æ det va tell det bæste, rett og slett førr å tenke over saker og ting.
såh, strek, strek.
(no sko æ egentlig skrevve *trampe* men æ gjør det ikkje :roll: )
Du VEIT Jeg har rett her,
[GROVEL!
no går æ over streken min, men det e bare førr å:
:roll:
Anonymous
13-12-2005, 21:22
då e æ/vi sannsynlighetsunntak.
Hun har jo også rett.
Jeg stoler ikke på folk, ergo så er det kun jeg i hele verden som har rett!
Æ ÆLSKA SYLVIAN! (Heheh, nå fikk du så pungen passet! Kozemoztique!)
HAAAAAAAAHAHHAHAHAAAAAAAA! uhm, ja.
moz, kanskje han burde funnet ut av det før dere ble sammen først gangen :roll:
moz, kanskje han burde funnet ut av det før dere ble sammen først gangen :roll:
ja, det kan være, eller ja, det burde han nok, men æ må sei æ skjønne han, æ, i forhold tell mæ sjøl den gången, og egentlig i forhold tell korsn han va då.
folk kan endre sæ, omså over kort tid. det blir litt teit å diskutere det her (veit ikkje kofførr æ begynte), og æ verke nok som ei jenta som godtar alt og han som en som måtte sjekke alt som kunne krype og gå, men det e jo ikkje sånn det e, ikkje i det heile tatt.
æ kan (med handa på hjertet og alt sånt) sei at æ har det mange, mange gång bedre i dag enn den gången då vi først va ilag. både med mæ sjøl som person og han som kjæreste.
det e vel helst det med min selvfølelse som har endra sæ tell det bedre, og æ trur ikkje det e særlig morsomt å være sammen med ei som e selvdestruktiv? (pluss at han va ung og dom (æ e eldst, så e det også sagt))
Æ ÆLSKA SYLVIAN! (Heheh, nå fikk du så pungen passet! Kozemoztique!)
HAAAAAAAAHAHHAHAHAAAAAAAA! uhm, ja.
(sylviana: æ skriv ikkje ælskA, æ har ikkje a'ending. husk det tell næste gång æ e lurar enn dæ 8) )
Heh, jaja. Jeg er jo så gammeldags jeg. Aksepterer ikke slikt.
Heh, jaja. Jeg er jo så gammeldags jeg. Aksepterer ikke slikt.
egentlig æ også, men ja, æ gidde ikkje å prøve å førrklare meir :p
Du er kanskje gammeldags i forhold til menigmann, men selv paven er en rebell i forhold til meg.
haaaaaaaaaahahahahhaha. søtt :D
Søtt? Det er sannheten, gosh darn it!
Anonymous
13-12-2005, 22:06
æ sei søtt om alt. nestn.
æg såg goatsii-mannen igjår.
søtt :)
Anonymous
13-12-2005, 22:18
eirik: uimponeranes :P
føkk ass, dere tok jo helt av på pausediskusjoen
eirik: søtt
pho: det GÅR AN med pause! (utropstegn) såh.
NEI! IKKE HØR PÅ HENNE! HUN ER LITEN, UERFAREN! HØR PÅ MEG, GUD!
you makes me smail.
æ e lita & go.
du e bare sjalu :D
Jeg er herren, din fåkkings Gud! Sylvian hu akhbar!
Jeg er herren, din fåkkings Gud! Sylvian hu akhbar!
så trist førr dæ at æ ikkje trur på gud.
(hadde en i klassn som sa det samme, så det meste litt effekt når æ veit dåkker e to)
Han skal bare passe seg, jeg veit hvor'n bor!
Jeg kan da ikke gi ut slik informasjon i et felles areale! Nåneidu, jeg er ikke så lett å lure. Jeg skal jo tross alt være mysefistisk her! Kan ikke ragge rundt som en eller annen halvgud heller!
uffda. då har du nok mislyktes litt. :twisted:
og æ lure dæ nok, for LANGEMANN LURER ALLE!
Neppe, din potet. Jeg er nok over alle andre.
Se opp for elg, forresten.
det e du nok ikkje.
det e ikkje elg her, og reinan har saman slakta før i år.
Det var en generell statement. Ikke myntet på deg. Og dersom jeg vil ha elg i stua di så blir det slik!
Hehehe...
Nei, nå er det på tide med litt god musikk, samt en tekstmelding eller ti til en eller annen kozeperzon.
ja, æ skal gå og strikke.
koZ dæ zylvia
nei, ikkje førr alle, men ihvertfall førr oss.
Jeg har hatt nok forhold til å kunne uttale meg med stor sikkerhet. KVINNFOLK ER GALE!
Jeg har hatt nok forhold til å kunne uttale meg med stor sikkerhet. KVINNFOLK ER GALE!
= Sylviz er homo nå?! :roll:
sjarmerende.
men pause funker ikke.
De nekter å høre på sunn fornuft, Baran.
Anonymous
14-12-2005, 22:04
Om en person ber om pause er det for å holde den andre på stedet hvil, slik at han/hun har en backup i tilfelle han/hun ikke finner noen andre som vil ha ham/henne. Ikke la deg lure!
HAN VIL BARE PULE ANDRE!!!
HAN VIL BARE PULE ANDRE!!!
jepp. han kommer til å prøve å pule andre. klarer han ikke det kommer han krypende tilbake.
Hør på vår kollektive visdom, o' ungmø!
æ? ungmø? æ e gammelkua. men æ sa aldri at det begynte som pause, det va slutt først, så blei det en slags pause, like æ ihvertfall å kalle det.
men dåkker om det; æ meine det går, og førr min del har det gådd meget fint. har det som sagt bedre no enn før, og æ må sei æ trur ikkje det hadde blidd sånn uten den 'pauseperioden'.
utfallet blir vel også etter ka en sjøl trur, om det funke eller ikkje.
og såklart kommer det an på om man e like supærrr som mæ. (sjøl om det ikkje verke sånn sia det blei slutt i det heile tatt, men sjush)
Lalalalalala... Hører ikke...
you know i's right. hahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Neppe, statistisk (og sett fra mannens viewpoint) så er det en ting, og en ting alene han er ute etter. FITTE, ny fitte.
stygg du va i kjæftn då!
fysj&skam.
no e æ færdig her. trala.
dåkker får bare meine det dåkker gjør; æ veit bæst (ang. mæ sjøl. så det så)
Vi er eldre, vi vet bedre...
:) æ høre på smurf, og blir lupus glupus, men æ e færdig å 'diskutere' (prøve å få dåkker tell å innse at det faktisk KAN gå an (har aldri sagt det MÅ funke, men det KAN))
oldiZ
Vel er jeg gammel, men (og dette er et meget viktig men) jeg er BARSK!
æ e også barsk. æ kan bære geite. og æ e jenta, dvs at æ e mæst barsk.
Men jeg er mann, og da per definisjon mer verdt.
(no flire æ så hodet nesten revne)
Be quiet over there, I'm passing a scull over here!
Men jeg er mann, og da per definisjon mer verdt.
men du er også sigøyner, og da per definisjon mindre verdt. Så du ender på null likevel. :wink:
My educated guess ville vere 'ein som ikkje sjølv er sigøynar'.
Ei jente som ikke er det. En ikke-sigøyner er Gajdo. Eller Raklo om det er en gutt.
faen, da gjettet tassen rett da.
Nuvel, ikke at det var noe særlig til skjellsord. Begynner du å bli sløv i kantene?
han er redd for å få meir kjeft av eventyr :)
Naj, jeg må jo respektere deg, du er jo tross alt en av oss... Enten du vil eller ikke...
du respekterer meg bare for å gjøre meg glad. La meg tro du liker meg, sånn at jeg lager sarma til deg.
Dersom du gjør det, så kommer jeg til å elske deg for evig tid...
Jeg savner bakas kokkekunster...
uheldigvis for deg, lager jeg aldri mat jeg ikke spiser selv.
Hm, learn to love it then...
nja. Det er så mye annet godt, sylvian.
Sant nok. La oss spise all den gode maten! LA INTET GÅ TIL SPILLE!
alleycat
16-12-2005, 13:03
Det går an å ha pause. Jeg hadde mange pauser med en av exene mine. Vi pleide å kline i bilen til moren hans så lenge den varte.
Pause er eit sikkerhetsnett med mindre forpliktingar. Med enkelte unntak er pause som regel slutt.
Pause er et annet ord for "Jeg vil pule andre, du er ikke god nok for meg."
Ferdig arbeid...
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.