Se full versjon : trance
Anonymous
14-12-2005, 13:55
heyhey..ka dokker suns om trance da??
e ikke d bra musikk?? :P
Svaret er forpult enkelt... Nei, trance suger baller, store, hårete, svette baller...
mmm, ja, trance; æ kjenne det langt inn i ryggmargen og levra. i is not lying.
Svaret er forpult enkelt... Nei, trance suger baller, store, hårete, svette baller...
ja, ja, ja!
Å bruke ordene Trance og musikk i samme setning tror jeg fører til dødsstraff i opptil flere land. Ikke uten grunn=)
Anonymous
15-12-2005, 15:39
Nei... trance er så absolutt ikke bra, ikke i det hele tatt, etter min mening.
I wanna suck on your Lollipop!!!111111111111
Anonymous
16-12-2005, 16:02
psykedelisk trance er jævlig fett etter at man har poppet hundre flein, jeg lover. det er da den kommer til sin rett, og du ser at lydene danner fraktaler, og at lydene er laget for å danne fraktaler... men uten flein, ingen trance, ikke for min del. og trance som er sånn "rekke etter spybøtta" cheesy og melodiøs, og som ikke er skummel og weird og psykedelisk = DØDSSTRAFF! da får jeg lyst til å selge vann med cyanid til speed og e-huene der.
endel psy-trance er kult å spille på 33 istedetfor 45...
psykedelisk trance er jævlig fett etter at man har poppet hundre flein, jeg lover. det er da den kommer til sin rett, og du ser at lydene danner fraktaler, og at lydene er laget for å danne fraktaler... men uten flein, ingen trance, ikke for min del. og trance som er sånn "rekke etter spybøtta" cheesy og melodiøs, og som ikke er skummel og weird og psykedelisk = DØDSSTRAFF! da får jeg lyst til å selge vann med cyanid til speed og e-huene der.
endel psy-trance er kult å spille på 33 istedetfor 45...
Når "musikk" er avhengig av at dopet skal gjøre den bra er den så forpult dårlig at det er poengløst å høre på.
Jeg vil heller bli analpenetrert av en meget, meget stor kaktus...
Anonymous
17-12-2005, 20:14
Når "musikk" er avhengig av at dopet skal gjøre den bra er den så forpult dårlig at det er poengløst å høre på.
neineinei, det er ikke poengløst å høre på den under påvirkning av dopet. det er poengløst å høre på den uten påvirkning av dopet. nesten som det er poengløst å høre på julemusikk om sommeren men ikke i julen. men det er helt ok å høre på sommermusikk i julen. akkurat som om det er ok å høre på rock på flein, men ikke ok å høre trance uten flein. hihi.
trance?! det frister mere å spise tånegler en å høre på trance skal jeg si deg! :shock:
*synge* = "put your ass in the air, put your ass up in the air" :D
Døh, hvis du fortsetter å synge må jeg nesten skade deg litt
fysj, det der er gym-sangen vår.
Døh, hvis du fortsetter å synge må jeg nesten skade deg litt
:cry:
Cenotaph
02-01-2006, 01:03
Trance er vel ikke helt min grej. Men Scooter er crack:
"It's the first page of the second chapter!
I want you back for the rhythm-attack coming down on the floor like a maniac.
I want you back for the rhythm-attack. Get down in full effect!
I want you back so clean up the dish.
By the way, how much is the fish?!!
How much is the fish?!!
Here we go, here we go, here we go again!!
Yeeah!!
Sunshine in the air!!"
Han er, like, popmusikkens (eller dance/trance, om du vil være vanskelig), uhm, John Waters. Ufrivillig, kanskje, men det gjør det bare kulere.
Jeg er nok ikke så glad i Scooter uavhengig av om du kaller det trance, dance eller pop. Jeg blir litt sliten av Scooter, egentlig
: /
Cenotaph
02-01-2006, 01:24
dust :!:
:arrow: :wink: :idea:
"It's the first page of the second chapter!
I want you back for the rhythm-attack. Get down in full effect!
I want you back so clean up the dish.
By the way, how much is the fish?!!
How much is the fish?!!
Here we go, here we go, here we go again!!
Yeeah!!
Sunshine in the air!!"
that be acid-y, yo
Ikkje mobb korrupt, hotshot :x
å. jeg hadde helt glemt scooter. han hadde en gang en låt som het "how much is the fish".
og djbobo. selv om det ikke kan kalles trance kanskje. like dårlig er det jo men.
hyper hyper og move your ass var de første "hitene" :P
det er bra at folk held styr på dette. :idea:
å. jeg hadde helt glemt scooter. han hadde en gang en låt som het "how much is the fish".
:lol: lol :lol:
Det var jo den sangteksten som startet samtaleemnet her ;)
Anonymous
03-01-2006, 21:31
Dr. Bombay?
hey, let's keep it clean, huh? la oss prøve å skille trancen fra dancen, ok?
Anonymous
03-01-2006, 21:32
"dr bombay" er forøvrig navnet på en ganske fet låt av del tha funkee homosapien
Anonymous
03-01-2006, 23:06
Del er fresh.
jeg hører på veldig mye. og veldig mye er drit. men trance hører jeg
ekstremt
lite på.
forresten, kanskje jeg hører veldig mye på trance også. egentlig. jeg bare våger ikke å si det. ja. jeg hører på det meste, jeg kan nok elske trance også.
Anonymous
23-02-2006, 20:17
det som irriterer meg mest med psy-trancesjangeren (resten av trancen vil jeg ikke nedlate meg til å omtale) er de evinnelige spoken word-snippetene fra syreguruer og lignende; som f.eks. "acid doesn't destroy the mind, it expands the mind" som alt høres ut som propaganda og gir meg en dårlig følelse. heyhey, jeg liker syre, jeg, men det høres så alvorlig ut, som en preken; jeg ville foretrekke mye bedre at noen sa noe helt sykt eller noe totalt ironisk, som "don't trip!", eller "acid will destroy your mind!". folk bruker altfor mye tid på å unngå bad trips, som er dumt, i og med at det er det man lærer mest av. and if i spike you, you'll know you've been spoken to.
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.