Se full versjon : Forslag
Jeg legger merke til hvordan tekster med A som første bokstav, blir lest opptil mange ganger oftere enn andre tekster. Dette syns jeg er helt feil. Man kan dermed, vet å kalle enn tekst, la oss si "A dream of mirrors" istedet for "The Dream of Mirrors" sikre at den blir lest oftere.
Mange utnytter seg nok av dette. Jeg foreslår derfor at dere ser på dette, og prøver å finne en løsning. Kanskje forsøke å forandre hele systemet.
Ellers en bra side.
meine du no på den sia der det bare e én førrfattar sine teksta?
det går no bare ut over tekstan tell den personen. eller meine du en anna plass? f.eks. når man søke, at resultatan då kommer opp i alfabetisk rekkefølge?
Jeg ser ikke helt det store problemet her.
nei, det gjør ikkje æ heller, men æ glømte å skrive det.
ikke at jeg egentlig vet noe, som vanlig, men før jeg registrerte meg som bruker leste jeg bare tekstene under Dikt, Noveller, osv, som står på listen på framsiden, og da leste jeg jo bare de øverste, helt til jeg forstod at de ikke kom i tidsrekkefølge, men alfabetisk, jeg syns det var så rart det så sjelden kom nye titler der ;) hah, ja, sånn var det med den saken. Så... kanskje er det det?
vess det e det førrstår æ heller ikkje problemet. det e jo bare å scrolle litt ned, så kommer de nyaste tekstan, og om en klikke på 'siste kommentarer/tekster' så e det jo også heile tia nåkka nytt.
ser ikkje at det her skal være grunn førr å endre, ikkje fra mett ståsted.
nei, grunn til å endre er det helt sikkert ikke, syns ikke jeg heller, men når du ikke er så forferdelig kjent på siden, eller bare vil lese noen tekster, så kanskje går du inn på det første og beste du ser, og der leser de øverste tekstene, skal du finne et dikt på Å f.eks. må du jo bla deg gjennom en haug, men så er det jo slik at en nå kan søke avansert, og da er det I HVERT FALL ingen grunn til å endre. hehe, så at jeg svarte når jeg egentlig ikke ser poenget med å bytte... det skjønner jeg ikke helt.
Anonymous
15-12-2005, 18:59
Problemet er ganske enkelt at de tekstene som begynner på A, som i bokstaven, blir lest opptil flere ganger oftere enn andre tekster, til tross for at disse har vært her i lengre tid. Dette tror jeg fører til at folk velger titler som plasserer deres dikt lengre oppe. De øverste tekstene blir lest først!
Og jeg snakker naturligvis ikke om hver enkelts dikt, men om der alle er samlet.
Jeg er medlem på et par andre sider, hvor dette absolutt ikke er noe problem.
sorteres dæm då etter alder?
....nei, de sorteres etter alfabet...
jauda, æ skjønne, men man kan vel ikkje nekte folk å legge ut titla på a... syns at det e ganske varierte titla ute og går, æ, men det e såklart nåen unntak, då. ser som sagt ikkje på det som nåkka problem, men kvær om det.
Hæh?
Kvifor det då?
Hvorfor drive så sinnsykt mye stress med et lite problem?
Aldri tenkt sånn, jeg - kvalitet som teller (hvis du vil lese ikke-kvalitet, gå på skrivebua.no, medlem der og ikke mye bra og nytt å lese)
Stian
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.