Se full versjon : I disse juletider...
Hvordan planlegger du å feire julen i år? Personlig skal jeg bruke den til å reflektere. Tenke over livet mitt og slikt. Jeg kommer til å jobbe for kirken i julen og gå på midnattsmesse for å feire høytiden.
Men det er jo bare meg, hva skal du?
Drepe nonner og andre kjetterske...
...blir vel familien i år også tenker jeg... nam mat og ro, og en del skriving og forberedelser til min retur til england.. rgh
dramamin
28-11-2006, 09:18
eg skal ganske sikkert lese, skrive, ete, drikke, spele wii og glede meg til å reise til bergen.
jeg skal leke med nevøen, gå en del turer, spise og tenke. masse. spille gitar og tenke enda mer. Men jeg tror faktisk at jeg for første gang skal holde meg unna kirken i år.
holybear
28-11-2006, 12:46
Spise og se på TV. Tenke kan jeg gjøre når som helst og kirken holder jeg meg jævlig langt unna.
Jeg skal for første gang ikke ferie julen med familien min, noe som blir litt trist. Men jeg skal til Bergen hos min kjære og hans familie og det tror jeg blir litt skummelt og masse gøy!
gruegleder meg litt...
jeg gleder meg til ä komme hjem, möte venner, drikke meg full med venner. Väre med familien, spise norsk mat, fä ro over seg. Men jeg gleder meg ikke til ä reise fra Bergen igjen
jeg skal hjem, være med venner, krangle med familien, le med familien. se tegneserier, overspise, glede meg over den grønne julen. you know. det vanlige.
dramamin
28-11-2006, 17:43
jeg gleder meg til ä komme hjem, möte venner, drikke meg full med venner. Väre med familien, spise norsk mat, fä ro over seg. Men jeg gleder meg ikke til ä reise fra Bergen igjen
forstaaeleg.
eg skal ete masse god mat og godteri. slappe av etter eit kjipt semester. jobbe litt. lese noko som ikkje er pensum. vere ilag med dei eg plar å vere ilag med, og vere med venner eg ser alt for sjeldan. gå i kjerka. ha akedag og ete risgraut.
alle skal jo være i bergen, jo!
jeg skal være både hos min familie og hos min kjæres, sannsynligvis begge på julaften. ellers: jobbe, forsøke å slappe litt av, være glad fordi... ah, hah, jeg er bare glad for tiden, enkelt og greit, hm. jeg vet ikke, ta livet som det faller seg. (oh my, jeg er så genialt god på ordspill)
jeg skal være hjemme. faren min jobber i nordsjøen hele ferien, så vi har invitert folk til oss.
skal tenke minst mulig,
kose meg hinsides. har en måneds ferie. gud, that's hot.
rockmjau
30-11-2006, 15:59
Jeg elsker jula!
Jeg skal pynte og bake og styre, helt til jul.. På julaften skal jeg stå opp tidlig, hente julestrømpa og se julebarnetv! Tre nøtter til askepott :D
Så er det vel på med finstasen, og venteventevente på middag, noe jeg som oftest lager selv :p (er vegetarianer, SHØ)
Også er jeg gavehore. Elsker å gi, og få gaver.
LisaMari
01-12-2006, 13:48
for første gang på lenge skal jeg feire julen hjemme, istedenfor hos tanta og onkelen min. men, men. ellers skal jeg se på tegnefilm og andre julefilmer sammen med min kjære, og spise pepperkaker og godt til jeg får vondt i magen. jeg skal glede meg over lukten av jul, slappe av og kose meg. er så koselig med jul..
jeg skal endelig få litt tid med familien min som jeg savner så ufattelig mye oppe i øst... blir vel en del trening også, selv om det er jul...
jeg skal hvile mye.
og være snill og grei.
Helt ordrett... følge tradisjon og forhåpentligvis ule til månen og lige og se på stjerner.
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.