PDA

Se full versjon : Madrugada....

Lift_Me
19-12-2005, 20:11
Madrugada er ikke så mye å skryte av :( ...mn i den siste sangen som de har med Ane Brun...altså Lift Me er rå bra!!=)=) :D :D

Sylvian
19-12-2005, 20:27
http://ebaumsworld.com/forumfun/sucks4.jpg

klubbo
19-12-2005, 21:25
jeg synes den er skikkelig treig. sangen altså. jeg får brekninger når de synger sammen

child
20-12-2005, 00:11
Jeg liker også den sangen! Men det er kanskje litt fordi det er en sånn sang som jeg og mor hører på på kjøkkenet når det er helt stille i huset ellers og sånn. God atmosfære. God følelse.

Også liker jeg Majesty på grunn av gode minner til sangen. Også. Ja. Jeg er egentlig ikke så veldig kritisk til musikk, men Madrugada er et band som jeg ikke har fått et veldig forhold til utenom de sangene.

Anonymous
30-12-2005, 14:52
Vil gjerne vite grunnen til at enkelte mener Madrugada er oppskrytt. Jeg har fått høre den uttalelsen et par ganger, men defineringen av den uteblir.
[/list]

eirikws
30-12-2005, 14:54
den songen var jævlig

stianr
30-12-2005, 14:59
den songen var jævlig
bra

dramamin
30-12-2005, 17:20
Vil gjerne vite grunnen til at enkelte mener Madrugada er oppskrytt. Jeg har fått høre den uttalelsen et par ganger, men defineringen av den uteblir.
[/list]

kan det vere fordi dei ikkje liker madrugada?

SadEyes
30-12-2005, 22:45
madrugada
er bra da.

Asfalt
02-01-2006, 17:52
okay

Når det kommer til madrugada, så var de briljante en gang. The nightly disease og industrial silence hadde en nerve som var tydelig, musikken ga noe. Så kom Grit, med den låta "majesty" som ved forveksling kan høres ut som REM på en god dag, men det var bare madrugada på vei nedover.

Etter dette har de ikke levert noe jeg mener er noe å prate noe om. Det blir bare for kjedelig. (Bortsett fra soloplata til Høyem da)

Når det kommer til lift-me prosjektet, så er det et par ting jeg mener burde vært gjort for å få dette optimalt: For det første så burde de ha tatt de gode egenskapene fra begge, altså det mer rocka madrugada har, og skapt en god kontrast med det fine, myke ane brun har peiling på.
For det andre, og dette er kanskje viktigere: Låta deres har en setning de lever på, og det er "I don't care if you don't want me, i'm yours right now". Og for de fleste som liker musikk, bør dette raskt gjenkjennes fra en av tidenes beste og meste covrede låt, Sreaming Jay Hawkins' "I put a spell on you".

stianr
02-01-2006, 18:26
den songen var jævlig
bra

Trekker det tilbake! Hadde ikke hørt hele sangen i sin helhet før i dag og den ble altfor (veit ikke helt ordet, men jeg likte det i hvert fall ikke).

Men "the kids are on high street" - eller hva den heter er diggbar :)

snudd
02-01-2006, 18:44
:o
hadde du ikke hørt hele før i dag?

jeg er enig i at gammel madrugada er best. og at lift me ikke er så bra som den kunne vært med det utgangspunktet de har.

klubbo
02-01-2006, 18:55
den songen var jævlig
bra

Trekker det tilbake! Hadde ikke hørt hele sangen i sin helhet før i dag og den ble altfor (veit ikke helt ordet, men jeg likte det i hvert fall ikke).

den er også r.e.m

stianr
02-01-2006, 19:59
den songen var jævlig
bra

den er også r.e.m

:?:

dramamin
02-01-2006, 23:53
den songen var jævlig
bra

den er også r.e.m

:?:

han meiner at det madrugada openbart har gjort her, er å rote i dei samankrølla papirlappane i søpla til michael stipe og spelt dette inn som sine eigne songar.

eirikws
02-01-2006, 23:57
hands up i love you i use to score chicks.

snudd
03-01-2006, 16:09
jepp, jeg er dokumentasjon for eirik.

eirikws
03-01-2006, 18:44
<3