Se full versjon : Gavetopic
Cenotaph
25-12-2005, 02:41
Gaver er crack. Var det noen som fikk noen fine gaver? I gots the IPod nano (er the Click wheel egentlig vanskelig, eller monger jeg?), bøker, clothes, to versjoner av teh obligatoriske milky-white Adidas sneakers (don't hate; relate) and +++, and I am a happy materialist camper indeed. Så, do tell.
dramamin
25-12-2005, 03:08
Gaver er crack. Var det noen som fikk noen fine gaver? I gots the IPod nano (er the Click wheel egentlig vanskelig, eller monger jeg?), bøker, clothes, to versjoner av teh obligatoriske milky-white Adidas sneakers (don't hate; relate) and +++, and I am a happy materialist camper indeed. Så, do tell.
eg hadde litt lyst til å ønske meg eit par av dei adidas superstarsene eg reknar med du siktar til. men så hadde eg ikkje lyst til å ønske meg sko til jul. er ikkje det teit? MEN så FEKK eg eit par ganske snasne sko i ein slags førjulspresang, så problemet ordna seg. men eg har likevel lyst på dei du fekk.
elles: tre månaders abonnement på morgenbladet, 256mb minnebrikke til kamera, fin skjorte, fine sokkar og ullsokkar, white noise av don dellilo (kan nokon vitne for at denne er bra?), sin city, marsipangris, litt småting, litt penger. eg er nøgd.
Vil gjerne få informere om at dei gamle såg syn på å gje meg to (sic) leksikon til jul, what be my folkz smokin' I do not know; I may be 1337 g33kz0r, but did not think it was zat obvious. Elles pengar, noter to improve my clavier prowess, Madrugada live-CD, gåvekort i: boksjappe&platesjappe og 100 kr. yeah.
Vil gjerne få informere om at dei gamle såg syn på å gje meg to (sic) leksikon til jul, what be my folkz smokin' I do not know; I may be 1337 g33kz0r, but did not think it was zat obvious. Elles pengar, noter to improve my clavier prowess, Madrugada live-CD, gåvekort i: boksjappe&platesjappe og 100 kr. yeah.
'that oughta shut him up' :oops:
gje meg cd'en din, forresten
Den mest innbringande jula på lenge! :o
Konsertbilletter, Animal Alpha på Folken 27. januar
Kopp
Enorm kaffekrukke full av instant caffe latte, + gigasvær kaffekopp (fra tantungene mine. Jeg går ut fra at dette betyr at jeg må lære meg å like kaffe. Men om det skjer skal det være sort superkaffe, ikke pinglete caffelatte.)
Kohl fra Libya, smykke fra Påskeøya
Bansky - Wall and Piece (!!)
Ordspråkleksikon (haha, gekkefaddere <3)
The Magic Numbers - The Magic numbers
Skrivebok. Hjemmepyntet med knapper
Middlesex - Jeffrey Eugenides
En tid for alt - Karl Ove Knausgård
Røykjels
Gavekort på 500 kroner hos G-Sport
1500 kroner
GAMEBOY ADVANCE SP CLASSIC NES EDITION!!!! Med SUPER MARIO BROS! Å-EM-GE, jeg har den beste kjæresten.
Jeg fikk alt jeg ønsket meg...
Tja. CD-en var ikkje noko spes, men sidan eg på prinsipp ikkje gjev vekk til til filthy niggaz, kan du ikkje få han :( . tæhæ.
-Lalaith
25-12-2005, 23:50
Gaver er crack. Var det noen som fikk noen fine gaver? I gots the IPod nano (er the Click wheel egentlig vanskelig, eller monger jeg?)
det er enkelt, jeg fikk nanoen i bursdagsgave av mon cher ole, og det var superb!,
ellers for meg:
munchkin-monsters manual(og kort)
fete fete barsettet og vin
kopper og kar
miles davislp
bøker(bla dickens, fin julelesning)
fin, blå genser
fin grønn ryggsekk
generelt stæsj
1500 spenn,
og kanskje aller aller best: handlaget smykke laget og konstruert av en skotte-sølvsmed-bekjent av min kjære, som har fikset og ordnet i to måneder, for å få ordnet bare til meg (flinke kjæresten)
jeg har vært uber denne jula, håndmalte glass, vin og konfekt har blitt slengt i alle retninger, og best: kjæresten min får leatherman surge...jeg er flink kjærest
fikk abonnement på treningsstudio (men det visste jeg for lenge siden), cash (til å betale den jævla månedsavgifta jeg, som jeg nettopp fant ut, er bundet til i et fuckings år, et par vante, og et par hansker (grønne), en flaske vin, en alice in wonderland-dvd <3, en ta-og-føle bok med tittelen "fine hester" og litt annet stæsj som egentlig ingen her bryr seg om for fem øre. også fikk jeg tilbake en venn jeg hadde savnet lenge.
KathDiva
26-12-2005, 19:04
æsj. det er alltid noen gaver jeg gruer meg til å åpne, som jeg vet innholder x antall badeskum, sjampoer o.l
jeg fikk forresten diktboka jeg ønska meg i år, mens familien bomma totalt på litteraturønsket mitt. det gjør de alltid. uansett om jeg staver det for dem. bah.
ellers fikk jeg hårspenner, en engelsk barnebok (?), to par sokker, roskilde-dvd yeah, en stor afrikapakke, gavekort og tanzania-reiseguide :)
høytalere, fikk jeg. så nå kan jeg endelig høre på musikk igjen. men ellers så fikk jeg bare bøker, og ikke noe musikk, så må stjele musikken fra andres julegaver og det har blitt "progressions: 100 years of jazz guitar" egentlig mye kult der. utvider i hvert fall min "musikkhorisont" :P
Må
ja, jeg tenker egentlig mest på det du skriver i enden av innlegget ditt "gir f i det forumet her nå, utrivelige folk her bare", og det var jo trist, for jeg likte å høre om ørevarmerne du fikk, og jeg har sittet og grundet på hvordan i all verden du skal klare å få dem under mopedhjelmen, det kan da ikke være enkelt? heh, så det syns jeg altså. menmen... jeg vet ikke. det gjør jeg aldri.
julegava:
kofferten æ ønska mæ (men ønska den ikkje som julegave (det va bare et ønske førr æ syns den va så fin) (æ tør ikkje å ønske så dyre ting av andre), så det va superfint at æ fikk den då), go'bukse, dongeribukse (som æ måtte kjøpe sjøl førr at den sko passe), støvletta (en parantes som det egentlig skal stå det samme i som den forrige parantesen, men det gjør det ikkje, det har bare samme betydninga) og skal få hanska (litt førrsinka) (og en parantes tell av samme slag) og bilda og tja, nyttige ting. og vin. Ü
jeg fikk ski, og koser meg stort med de.
Selve julaften var hyggelig.
Selve julaften var hyggelig.
min også. den begynte 16. desember allerede.
julaftan var jævlig digg. heile jula var genial. i'm in løv :idea:
Opptatte av gaver, skjønner jeg.
Jeg fikk bare fine ting, men jeg hadde ikke noen spesiell ønskeliste. Jeg fikk parfymen jeg har sikla etter i tre år nå (hvorfor ikke bare kjøpe den selv?), penger, duker (ja, og jeg liker dem), sokker og mye annet kewlt. Og et gavekort på 600 kroner...
...på Mega.
den aller bæste gaven va riktignok månki som ikkje bare va heime et par daga, men et par uke:D
den aller bæste gaven va riktignok månki som ikkje bare va heime et par daga, men et par uke:D
Kozemoztique!
Kozemoztique!
jaaaaaaaaaaaaaa! kozemozemuzzegal.
Kozemoztique!
Kopulere?
Kozemoztique!
Kopulere?
bare vess du også har et tigeregg.
men då e det såklart greit.
tydeligvis.
ææææ skaaa nuuuuuu... danse alle verdens dansa på under en halv time.
æ veit. innimella veit æ ikkje kor æ skal gjøre av mæ, så flink e æ.
ikkje gjer den vanlege feilen flinke folk gjer, that is å reise til las vegas. då døyr du berre av for mange elvissmørbrød.
æ skal ikkje dit. men kanskje æ burde det,
Fear and Loathing in Las Vegas, people... :twisted:
hehe ja den filmen har eg sett 8)
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.