Se full versjon : Klær
Hva slags klær går du i?
hva slags klær liker du at andre går i?
hva slags klær skulle du ønske du gikk i?
post bilder av deg, idoler eller folk som er helt på trynet. i would like that.
hrr... jasså, dette kan bli moro.
Hva angår klær så går jeg i det som passer, eller... ikke alltid...
Hva andre går i spiller liten trille, mine reaksjoner er spontane og ærlige, og litt dekadente så vel som pretensiøse.
http://farm1.static.flickr.com/167/413866016_807f27b30f_m.jpg
Tøffelen min.
Hva slags klær går du i?
jeg går i det jeg vil gå i - egentlig. jeg prøver å slutte å handle på barneavd. på h&m - MEN DET ER VANSKELIG! ellers: jeg liker å låne min kjæres klær, selv om jeg ser helt dust ut i det (man skulle ikke tro de ble SÅ store...), liker fjøsklær (kjeldress, jejejejejejejjejejeeeeeeeeeeee!); skjørt når det passer seg, eller jeg ikke fryser, jeans, for det meste. eller joggebukse.
jeg liker at andre går i det SOM PASSER; for smått eller for stort er ikke så fint...
hmhm. jeg går vel i det jeg skulle ønske? men kanskje, noen ganger, så ønsker jeg meg mer merkeklær, for slikt bruker jeg lite av, egentlig.
>>Hva slags klær går du i?
Nøyaktig det jeg føler for. Kjøper omtrent aldri klær, så jeg går i gamle slitte behagelige klær som ser forjævlig ut. Og jeg bryr meg ikke så lenge det er behagelig.
>>hva slags klær liker du at andre går i?
Akkurat DET kunne ikke brydd meg mindre. Gå naken for alt jeg bryr meg. (forresten, til jentegjengen i klassen min, ta meg på ordet:D )
>>hva slags klær skulle du ønske du gikk i?
NYE slitte, stygge behagelige klær:p
Meg:
http://s2.supload.com/thumbs/default/IMG_meg_svarthvitt_-_avatar.jpg
jeg er veldig glad i klær, men blir ofte oppgitt over motehysteriet og saueflokkmentaliteten her i Norge. Jeg blir også fascinert av folk som har en særegen stil og klær seg bra.
Jeg merker også at klær betyr mye for hvordan jeg antar personen er. Slik er det jo bare. Jenter blir også søtere, hvis de bruker klær som jeg liker.
holybear
08-03-2007, 15:14
Hva slags klær går du i?
Det gikk mye i tynne gensere med rock t-skjorter over før, men i det siste har jeg hatt en slags country-rock-stil gående. Det involverer sleng-dongeri og skjorter av ymse slag.
Hvis du med 'andre' mener damer så liker jeg for mye til å nevne, men er fryktelig svak for svarte støvler.
Jeg skulle ønske jeg hadde denne skjorten her. http://www.designs4dancers.com/imagesa/ely203938.jpg (hvis noen har tips om hvor jeg kan få tak i så må de rope)
Og jeg skulle ønske jeg hadde baller til å gå med dresser som denne.
http://www.thehenryford.org/exhibits/pic/2004/leisure/outfitentire_sm.jpg
Å det finnes da ikke bilder av meg som er på trynet, jeg er et skikkelig mannebein vet du vel! Idolene mine har plettfri stil.
det eg måtte ha liggjande. akkurat no går det mykje i ei gamal, brun-og-kvit ullkofte som er god og varm & ser veldig nasjonalromantisk ut.
klær skaper folk.
(dere er ganske sånn som jeg hadde forventet meg.)
jeg selv går som regel i jeans og enten genser eller svart t-skjorte. men jeg har mange skopar, som utgjør jentedelen av meg.
jeg skulle ønske jeg hadde kroppen til å kunne gå med hva som helst, da hadde jeg gått oftere i lilla og grått. og jeg skulle ønske jeg var modig nok til å gå i alt. det kan jeg raskt innrømme at jeg ikke er.
jeg liker farger som skriker
jeg liker farger som skriker
jeg liker også hyle-farger
særlig de som roper høyt. og supersærlig rosa.
Hva slags klær går du i?
Som oftest en svart bukse, t-skjorte fra et eller annet arrangement jeg har vært med å arrangere og hettegenser som som regel er alt for stor men myk og god.
Det de passer i, eller ikke passer i sånn at jeg kan le av de.
jeg skulle ønske det fantes klær i morsomme farger som ikke har trykk på seg som jeg kunne gå i. jeg nekter å kjøpe i klær med teite trykk. også skulle jeg ønske jeg likte strømpebukser slik at jeg kan bruke flere skjørt (for selv om bena mine er korte er de finest i skjørt).
http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=52982259&albumID=0&imageID=5560990
her er meg, syk i england, når jeg hadde hår og det var rødt og fint og ingen hadde stjålet det fine røde skjerfet mitt.
desverre vil ikke bildet vise seg her, men det går an å trykke på linken om du er nysgjerrig.
jeg liker også hyle-farger
særlig de som roper høyt. og supersærlig rosa.
rosa er gøy.
jeg går for det meste i kjoler, skjørt, cardigans, og kroppsnære topper. inkludert stilige belter og store smykker. myke farger. brunt, kremhvitt, fersken, og oppvakte farger. i dag går jeg med en sennepsgul kjole med lange armer og et brunt tresmykke.
folk må gå som de vil. men på gutter, så er jeg svak for trange stripete skjorter, dresser, trange t-skjorter, frakker, og spisse sko.
jeg skulle ønske jeg gikk mer med bukser. men det blir bare aldri til at jeg kjøper det.
liker begge disse:
http://img171.imageshack.us/img171/7991/osstopballmozmisterse8.jpg
(tegna hjerte over mister, for han vil sikkert ikke at jeg skal spre bilde av ham, og så så det så teit ut med trynet mitt der, og ikke hans, derfor et sort hull.
og oh. jeg liker jobbgenseren min. høhø.
Jeg har blitt sett i noe slikt som dette ved anledninger, både til hverdags og til fest, skoi og spill, kos og schlaffings, drikking, rave, performings og annet:
http://myspace-361.vo.llnwd.net/01445/16/38/1445368361_l.jpg
og ja, den er min, mekka den selv
dresser, frakker, og spisse sko.
uffe.
spisse herresko i brunt skinn er stilig.
holybear
12-03-2007, 14:00
Jeg har blitt sett i noe slikt som dette ved anledninger, både til hverdags og til fest, skoi og spill, kos og schlaffings, drikking, rave, performings og annet:
http://myspace-361.vo.llnwd.net/01445/16/38/1445368361_l.jpg
og ja, den er min, mekka den selv
Hah! Din Alex Rosén-parodi!
spisse herresko i brunt skinn er stilig.
petter stordalen
Hah! Din Alex Rosén-parodi!
Nå har jeg hørt den også...
Jeg skulle gjerne hatt en av disse:
http://www.ipc.lt/wg/php/images8/toga.jpg
Komfortabelt.
Jeg skulle gjerne hatt en av disse:
http://www.ipc.lt/wg/php/images8/toga.jpg
Komfortabelt.
Kjøp et laken.
Kjøp et laken.
pøh, jeg tar ikke til takke med tredjerangs materiale, her skal det skikkelige saker til.
holybear
15-03-2007, 11:08
pøh, jeg tar ikke til takke med tredjerangs materiale, her skal det skikkelige saker til.
Kjøp et DYRT laken da.
herre, hvor trang skal man være...
Laken er til sengen, en toga er et klesplagg, to forskjellige ting.
Jeg snakker design-toga.
holybear
15-03-2007, 12:37
herre, hvor trang skal man være...
Jeg vil ikke fortelle deg hvor trang du skal være for jeg vil ikke stikke noe inn i deg.
Laken er til sengen, en toga er et klesplagg, to forskjellige ting.
Jeg snakker design-toga.
Er ikke stor forskjell på å kjøpe et skikkelig godt laken og en stoffrull.
OY!
laken er sengetøy, en toga er et klesplagg, det er ikke noen "stoffrull" din dumming.
Er du sikker på at du egentlig ikke vil stikke noe inn i meg?
holybear
15-03-2007, 13:13
OY!
HALAIS!
laken er sengetøy, en toga er et klesplagg, det er ikke noen "stoffrull" din dumming.
Hvis du skal designe deg en toga så trenger du vel en rull med stoff for å lagen den?
Er du sikker på at du egentlig ikke vil stikke noe inn i meg?
Yeh. Ikke engang en kniv. For jeg er glad i ALLE! :D
HALAIS!
Hva er det du vil?!
Hvis du skal designe deg en toga så trenger du vel en rull med stoff for å lagen den?
NEI! Jeg skal ikke designe den, jeg skal skaffe den ferdigmekka, altså ingen rull, men toga.
Yeh. Ikke engang en kniv. For jeg er glad i ALLE! :D
Jeg tror du egentlig er forelsket i meg, litt synd egentlig siden jeg er opptatt... baby :lur:
holybear
15-03-2007, 13:34
Hva er det du vil?!
Jeg kjeder meg, så jeg kaster meg over all aktivitet på dette forumet.
NEI! Jeg skal ikke designe den, jeg skal skaffe den ferdigmekka, altså ingen rull, men toga.
Har de slikt på Bond Street altså?
Jeg tror du egentlig er forelsket i meg, litt synd egentlig siden jeg er opptatt... baby :lur:
Jeg har da ikke slengt bildet ditt opp på 'Hva er vakkert' tråden?
Jeg kjeder meg, så jeg kaster meg over all aktivitet på dette forumet.
ah, sånn og forstå.
Har de slikt på Bond Street altså?
Godt mulig, skal sjekke.
Jeg har da ikke slengt bildet ditt opp på 'Hva er vakkert' tråden?
Det er fordi du ikke tør, du er flau, men det er greit.
holybear
15-03-2007, 14:22
Jeg har lagt ut opptil flere menn der. Men nå vet jeg jo ikke om du kvalifiseres til det.
Enkelte skulle vært bøtelagt for hvordan de kler seg.
http://img503.imageshack.us/img503/7411/bilderfrahenningtattavstl5.th.jpg (http://img503.imageshack.us/my.php?image=bilderfrahenningtattavstl5.jpg)
(Meg til høyre som Ove Bjørnar)
Enkelte skulle vært bøtelagt for hvordan de kler seg.
http://img503.imageshack.us/img503/7411/bilderfrahenningtattavstl5.th.jpg (http://img503.imageshack.us/my.php?image=bilderfrahenningtattavstl5.jpg)
(Meg til høyre som Ove Bjørnar)
Faen, så lite det bildet, ble da. Jeg gir opp.
det blir jo stort når man klikker på det ;)
det blir jo stort når man klikker på det ;)
Ahh!
kanskje på tide å legge seg.
Jeg liker IKKE spisse herresko i skinn. Ikke sånne veldig spisse iallfall. Jeg er egentlig ikke så glad i spisse sko i det hele tatt. Men jeg liker høye sko og bruker det når jeg kan... Som ikke blir så ofte siden jeg stort sett bruker joggebukse. Jeg har blitt så slapp. Etter at jeg flytta til Bergen har jeg begynt å bruke en del skjørt også, for å unngå vann som suger seg oppover buksebeina. Og ullsokkene har vært standardtilbehør i evigheter, men ikke som noen form for fashion statement. Jeg bare fryser på føttene.
Jeg synes det er kult at folk kler seg forskjellig. Nei, det betyr ikke at alle må ha en egen, sær stil - det betyr bare at det ikke alltid handler så mye om selve klærne, men om hvordan personen er kledd. For å knote mest mulig... Hvordan ting er satt sammen, hvordan klærne passer til vedkommende.
Jeg går på NHH og ser nok spisse herresko der, så jeg heller mer mot den enkle stilen på da boyz. Jeans og ei kul t-skjorte, enkelt og greit. Hva som er "kul t-skjorte" har jeg ingen oppskrift på, det går mer på magefølelsen. Og jo, eventyr kler seg jævlig kult, selv om det sikkert ikke sier så mange her noe som helst.
Selv ser jeg noen ganger ut som en joggebukseslask, andre ganger som ei skolefrøken. I følge Linda ser jeg ut som ei som hører på techno.
holybear
07-04-2007, 13:23
Jeg kjøpte meg en slik cord jakke her om dagen, så jeg har fått en slags middelaldret, intellektuell(hah! de skulle bare visst!), forfatter/engelsklærer-stil som sett i The Squid and the Whale
http://www.showbusinessweekly.com/images/353/Film_Squid_in.jpg
og Wonder Boys.
http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/paramount_pictures/wonder_boys/michael_douglas/wb3.jpg
I følge Linda ser jeg ut som ei som hører på techno.
Nei, nei. Ikkje sånn då. Haha. Dessuten sa eg trance og! Og latinske rytma! Og eg har og sagt at du er avsindig nydelig! Og etter å ha snakka med deg er da berre da sista som heng igjen. Fine damen! Som ser gøy ut i alle joggebuksena sine!
brune herresko i skinn er flott.
og frakker med store knapper.
joggebukser er fint.
jeg går i pyjamas
brunt er fargen over alle farger.
jeg liker jenter i enkle skjørt, i knelengde.
gutter er best med dongeribukser, som sitter pent, og tøffe t-skjorter ja, støtter korrupt i den. men gutter er bra når de pynter seg litt også, det gir status å prøve litt iallfall.
og jeg liker briller forresten.
jeg lurer på hva tøffe t-skjorter er. jeg har en følelse her og den er ekkel.
tøffe t-skjorter er som korrupt sier, noe magefølelsen avgjør. veien er kort mellom tøft og katastrofalt.
vel. jeg er vet hva det er når jeg ser det.
jeg lurer på hva tøffe t-skjorter er. jeg har en følelse her og den er ekkel.
nettingskjorter. sånn at brystvortene kikker ut (: slurp LOL-LOL-LOL! sukk
nettingskjorter. sånn at brystvortene kikker ut (: slurp LOL-LOL-LOL! sukk
dine hadde sikkert vært slurp lol lol lol uten et sukk
dine hadde sikkert vært slurp lol lol lol uten et sukk
jeg pleier å låne misters sånne (ja, forsvarsnettingskjorter) når jeg vil være teit - og hvis det er sexy: slurp lol lol lol (: (dessuten gjør det vondt, så det er ikke ofte jeg vil være teit på den måten)
JEG har kjøpt finefineskjortene, je! fine skjortene, behagelige og helt ubrukelig for en norsk vinter, jaja, fine var dem, og ikke altfor dyre... men jeg trenger jo nytt engang iblant jeg også..
jeg har ryddet i skapet mitt i dag. det finnes så mange rare klær, og jeg hadde dem alle.
slike solbriller liker jeg
jeg prøver å legge ved, men det går ikke. så. jassja
holybear
31-08-2007, 13:56
Det har gått mye i skjorte og slips i det siste. Jeg skulle gjerne hatt meg en slik jakke som Judd Hirsch (til venstre) har på seg.
http://cache.eb.com/eb/image?id=77191&rendTypeId=4
hva slags farge på skjorter og slips?
jakken er stilig.
holybear
01-09-2007, 11:10
Av skjorter har jeg hvit, sort, rød, grå og grå med sorte ruter.
Av slips har jeg et grått med rutete detaljer, et mørkeblått med små røde blomster på, et rødt og sort "paisley" og noen fæle som jeg aldri bruker.
Jeg har funnet en brun slik jakke på Jack & Jones, må bare fylle år først.
Jeg liker litt trange bukser, forsvinner ellers. (misforstå meg rett, jeg elsker store, slappe bukser, men føler meg finest i trange bukser, og da slike med trange bein også, skaper illusjon av litt former)
Kjøpte meg ei deilig, løs skjorte (kneppeskjorte med ermer) nettopp, synes sånt med vest til jenter (evt et slips også) er fint. Liker litt "streng" stil.
Og en knæsj rosa topp. Elsker å ha litt farger mot trynet mitt, ser ofte slapppppp ut med pastell og sånt, kler ikke det særlig (og svart og hvitt, lala)
Og, hiiii, ny bukse, lager fin form på kroppen (ja, trasig, men klærne må gjøre sånt for meg) og en city-shorts, den er ganske lækker, gleder meg til å kle på tjukke strømper og traske rundt i den i høst :)
jeg har kjøpt en slik fantastisk ullkjole, kjempegrønn og mønster jeg ikke engang kan se hva er. den er knelang og ullete, så fint
jeg har kjøpt en slik fantastisk ullkjole, kjempegrønn og mønster jeg ikke engang kan se hva er. den er knelang og ullete, så fint
Jeg har også kjøpt ullkjole, svart med lommer og hette. Den er nesten litt for fin og deilig!
de er så deilige å gå med! :)
jeg kjøpte en kort, lilla kjole, med gull i. hadde det ikke vært for at jeg er syk, skulle jeg svinset meg i den i kveld. med de sorte pumpsa. oh. som jeg elsker dem.
de er så deilige å gå med! :)
jeg kjøpte en kort, lilla kjole, med gull i. hadde det ikke vært for at jeg er syk, skulle jeg svinset meg i den i kveld. med de sorte pumpsa. oh. som jeg elsker dem.
:) kjøpte meg en genserkjole, stripete i grått og sort, den er så deilig, blir nesten forelsket i meg selv når jeg går i den.
Nye klær hjelper på selvbildet (det vil si, ja, har en simpel tankegang, men når jeg får på meg noe jeg selv(!!!) synes jeg ser bra ut i, da er det ikke så verst:p), og jippiii, kjøpte nye klær på torsdag! Og nye pumps, som er dritlekre, selv om den ene kompisen til mister gjorde narr av dem, men vi pleier å plage hverandre.
klær hjelper på selvfølelsen. de gjør det.
jeg blir glad hvis jeg går i noe jeg føler meg pen i,
og motsatt hvis ikke.
jeg kjøpte meg brunn ulljakke med gullpaljetter, den er deilig, med et belte i livet. very nice.
åh, nice.
jeg kjøpte meg blå og hvit ullgenser (eller, meget myk) i går. den er finest.
det er det som er deilig med høst :) tjukke gensere, ullete strømpebukser osv.
jeg vil ha en slik rød ullkåpe. men jeg har ikke tre tusen.
men hvis jeg får tak i pengene, så kjøper jeg den umiddelbart!
holybear
13-09-2007, 10:48
Jeg håper du er en jente, Oliven.
holybear
13-09-2007, 13:22
Ha ha, ja det er bare det at jeg er ikke sikker på alle her inne :D
Mest på deg selv kanskje? *dårlig humør*
holybear
13-09-2007, 13:32
Hah! Nei det er bare at Oliven er et ganske uniseksuelt navn.
jeg møtte en franskmann med klassisks stil, pent hår og god lukt. noen ganger skulle jeg ønske alle menn var som han.
holybear
18-09-2007, 10:46
Hva er klassisk stil?
det lurer jeg også på. kanskje bra jeans, skjorte og dressjakke? evt med vest? jeg er spent på deg, snudd.
holybear
18-09-2007, 13:48
Bra jeans, skjorte og dressjakke? Hei! :D Jeg har da en vest hengende et sted og :)
Hva med svart dongeri/finbukse, svart skjorte og en svart frakk? Og svarte "fin"sko.
holybear
18-09-2007, 14:19
Platt og fantasiløst :D
det kan også tenkes at hun mener v-genser i pastell.
det har jeg. da er jeg også klassisk.
akk, jeg visste jeg måtte beskrive nøyere.
vi snakker pene sko, myk skinn eller lignende.
pen, mørk dongeri/finbukse.
en enkel skjorte, og en myk genser. bomull.
fint hår. god lukt.
og en pen jakke, på grensen til frakk.
uten å få følelsen snobb eller forfengelig.
bare nøye og pen.
frakk på herremenn er stilig, lårkorte i mørkeblå
Hva med svart dongeri/finbukse, svart skjorte og en svart frakk? Og svarte "fin"sko.
Homofilt og vederstyggelig...
holybear
19-09-2007, 10:25
akk, jeg visste jeg måtte beskrive nøyere.
vi snakker pene sko, myk skinn eller lignende.
pen, mørk dongeri/finbukse.
en enkel skjorte, og en myk genser. bomull.
fint hår. god lukt.
og en pen jakke, på grensen til frakk.
uten å få følelsen snobb eller forfengelig.
bare nøye og pen.
Hah! Vel det er meg på en prikk. Er ikke hver dag jeg gidder å dusje meg i det italienske vannet jeg har stående, dog.
Har da aldri sett homofile gå i slike klær.
humaniac
19-09-2007, 13:59
Så denne "heterofile" profilen jeg antar du hører hjemme i ville valgt noe mer galant sånn som;
fettflekket joggebukse (gjerne grå)
eller strivasket lys, slapp dongeri
hvit t-skjorte (streeeekt)
hettegenser i mørk farge (gjerne med idiotiske slogans/tall som man tilfeldigvis identifiserer seg med først etter at man har kjøpt dem; jamen, jeg er jo faktisk født i 83!1 omg, yess!)
eller
beigebrune, strie bomullsgenser, gjerne med striper
EDIT: band-t-skjorter
tennissokker
Deilig, hva?
Neitakk. 'Homo' any day of the week.
-
Selv er jeg generelt... glad i klær. Jeg tror ikke jeg ville vært foruten. Eller at alle andre skulle vært det.
holybear
19-09-2007, 14:29
Hvor fant du DE klærne?
humaniac
19-09-2007, 17:08
Hvor fant du DE klærne?
Hvor JEG fant dem? Spør heller de heterofile/kan ikke kle seg- folka, det kryr av dem.
holybear
19-09-2007, 17:11
Haha. Du var bare så spesifikk at det kunne virke som om du ramset opp det som ligger på soveromsgulvet ditt :D
Jeg synes likefullt at de å gå i utelukkende sorte klær er fantasiløst. I hvertfall hver dag slik Maidz gjør.
hihi, da er holy og jeg enige om klær! wuh!
humaniac
19-09-2007, 19:30
Haha. Du var bare så spesifikk at det kunne virke som om du ramset opp det som ligger på soveromsgulvet ditt :D
Jeg synes likefullt at de å gå i utelukkende sorte klær er fantasiløst. I hvertfall hver dag slik Maidz gjør.
Haha. Ja, ikke sant
Og; helt enig.
-
Forresten, jeg elsker slim fit bukser. Kanskje det er homo, men det kuleste som fins
jeg er enig med deg, humaniac
humaniac
03-10-2007, 14:45
Kjøpte en lysegrå ullkjole/topp i går. Definert brystparti og over håndleddet. Høy hals(første noensine, tror jeg) Nydelig og varm <3
jeg blir sur,
ettersom jeg snart skal operere beinet og må gå med gips i x antall uker,
er det ikke lett å gå gå med skjørt eller kjole.
jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte bukse. først er det det her med størrelser som forvirrer meg. også ser det ut til at moteskaperene eller butikkene sverger kun til høye liv. så fant jeg en brukbar en. jeg betaler. og ni hundre ut. det er et stykke tøy!
jeg har et par lakksko som jeg har fått brukt altfor lite. men de er så pene, skal bruke dem nå i ferien, basta.
ellers liker jeg luer.
humaniac
15-10-2007, 11:42
Jeg passer ikke med lue.
Skulle ønske jeg kunne gå mer i kjole. Men jeg fryser sånn om vinteren, uansett hvor mye ull jeg slenger på bena. Også lier jeg best lave sko. Men de kommer for det meste i tøy, så det er også ganske uheldig om vinteren.
jeg er heller ikke fit for lue, kanskje type alpelue, men da ser jeg ut som en liten nisse som har luska seg ned fra ødemarka.
jeg har på meg en kjempesøt kjole, grå, med puffermer, store knapper på brystet, og med mange søte figurer på. den er litt tynn, det eneste
jeg skulle ønske jeg hadde lenger bein, da hadde jeg brukt skjørt og kjole oftere. basta.
holybear
16-10-2007, 11:01
Jeg prøvde å dra på meg en kjole en gang. Men den var for liten :(
humaniac
16-10-2007, 11:47
Jeg har på kjole nå!
EDIT: ... og dyne. Det er skikkelig kaldt nå.
Jeg har fått på meg en kjole, men det var mange centimeter og kilo siden :D
Ellers så går jeg i svaaart, som jeg sikkert har nevnt før. :D
humaniac
16-10-2007, 12:13
Jeg har fått på meg en kjole, men det var mange centimeter og kilo siden :D
Ellers så går jeg i svaaart, som jeg sikkert har nevnt før. :D
Så fantasiløs du er
Nei, bare lat, og ikke interessert i farger på klær. Svart er nøytralt og kjedelig, passer liksom personligheten min.
holybear
16-10-2007, 12:20
Ja for du er virkelig nøytral og kjedelig!
holybear
16-10-2007, 12:22
Du skal få koke i din egen svette :p
Ikke nå, nå er det kaldt ute. :)
Svart er bra. Jeg er kjedelig, og det er greit for meg:)
Jeg liker svart, gikk bare i svart nesten før. Så fikk jeg så mye snakk om at jeg kledde knæsjfarger så godt, så nå prøver jeg å få med litt sånt også - dessuten ble jeg drittlei av at fremmede folk alltid kalte meg for Nemi, man når en grense, liksom (kan jo også sies at jeg sluttet å farge håret svart/brunsvart fordi jeg ble så lei). Pluss jeans. Pleier å få fin form i fine jeans. Elsker å gå med høye hæler. ELSKER DET! hører dere!
Liker å bruke små, tette vester, med enten ei kul t-skjorte inni eller ei vanlig skjorte. Og så har jeg lyst til å gå i store, behagelige guttejeans, men da blir de så store at jeg må gå hjulbeint/bredbeint for å ikke snuble, og da er det jo ikke så behagelig lenger. Jeg har liten overkropp og kanskje litt lange bein i forhold, så jeg er ikke så fan av kjempestore overdeler, fordi jeg forsvinner. (men tette greier er ok, da synes det at det er en kropp inni der. Elsker genserkjoler.)
Jeg vet ikke hva jeg vil fram til med dette - bare kikket på tørkestativet da jeg skrev.
det viktigste i min garderobe er kardiganjakker og sko. eller, det er de delene som oftest blir oppdatert. tidligere hadde jeg en ting for t-skjorter, nå kjører jeg enkelt.
ja, cardigans.
jeg elsker dem, har de i alle farger, men de tre jeg går mest med er lilla, fersken og mintfarget.
det viktigste for meg er kjoler, siden jeg har små skuldre, liker jeg å markere liv. nå har jeg på meg en lysegrå, ganske kort, med rødt belte og koksgrå strømpebukser.
sko er viktig, helst med hæl, men det lar seg jo ikke gjøre om dagen. bruker helst sånne som sandy i grease har, de hvite små joggeskoene. de er søte.
http://www.dna-shoes.com/system/script/scr_getshoeimg.asp?x=400&y=0&id=07H3012.jpg
Disse er jeg veldig glad i.
Elsker sko!
Edit: vil ha disse:
http://www.dinsko.no/Dam/Teman/Mc_boots.aspx?shoe=224329&cnt=7
jeg er ganske sikker på at jeg prøvde de nederste for en uke siden eller noe sånt, -jeg så helt dum ut, også har jeg for mange slike svarte støvletter.
jeg er ganske sikker på at jeg prøvde de nederste for en uke siden eller noe sånt, -jeg så helt dum ut, også har jeg for mange slike svarte støvletter.
:eek: JEG MÅ HA DEM!
de med åpen tå var veldig fine.
de er veldig gode å gå i også :)
tror jeg skal bruke dem på julebord i desember. må bare finne kjole først.
når det kommer til pumps, så må de være gode å gå i.
jeg leter etter de optimale,
kjøpte noen i italia tidligere i år, de er i gull, er veeldig høye, og veeeldig tynn hæl. og åpen tå. så djevelsk sexy. men de nytter ikke å gå i.
humaniac
28-10-2007, 14:20
http://www.dna-shoes.com/system/script/scr_getshoeimg.asp?x=400&y=0&id=07H3012.jpg
Disse er jeg veldig glad i.
Elsker sko!
Edit: vil ha disse:
http://www.dinsko.no/Dam/Teman/Mc_boots.aspx?shoe=224329&cnt=7
Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til. Jeg bare vakler i høye hæler, også de med 0,5 cm opphøyning. Liker flate sko, men da ser jeg så stump ut. :S
Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til. Jeg bare vakler i høye hæler, også de med 0,5 cm opphøyning. Liker flate sko, men da ser jeg så stump ut. :S
Du får øve ;)
ELSKER høye hæler, synd de ikke alltid passer til livsstilen min, haha (er liksom ikke det jeg kler meg i om jeg skal gå med Tia osv)
jeg også ser idiot ut med høye hæler, men jeg øver-øver-øver, og nå tror jeg det ikke ser så fælt ut, men det føles teit og ja.
men så lav som jeg er, og så kortbeint og alt det der, jeg ser best ut med høyde.
holybear
29-10-2007, 10:36
Er det rett for menn å gå med bukseseler nå til dags?
humaniac
29-10-2007, 11:58
Det kan være kult det, men svært få klarer å pull it off.
holybear
29-10-2007, 12:01
Jeg kan se at det kan være vanskelig hvis de har dem for stramt :p
humaniac
29-10-2007, 12:05
Jeg kan se at det kan være vanskelig hvis de har dem for stramt :p
Ja, men ikke bare det. Det kan fort bli litt PanicAtTheDisco. Eller hva disse gråtebandene heter.
holybear
29-10-2007, 12:09
Å jeg er ganske tradisjonell. Jeg har noen fine dongeribukser som jeg bruker når jeg vil gå med skjorte og slips, men de sagger så fælt bak og belte nytter ikke. Lurer på om jeg skal ta en titt i morfars skap :)
humaniac
29-10-2007, 12:11
Å jeg er ganske tradisjonell. Jeg har noen fine dongeribukser som jeg bruker når jeg vil gå med skjorte og slips, men de sagger så fælt bak og belte nytter ikke. Lurer på om jeg skal ta en titt i morfars skap :)
Gjør det, gjør det
jeg også ser idiot ut med høye hæler, men jeg øver-øver-øver, og nå tror jeg det ikke ser så fælt ut, men det føles teit og ja.
men så lav som jeg er, og så kortbeint og alt det der, jeg ser best ut med høyde.
Hihi, jeg er også lav (162 cm står det i passet mitt, får tro på det), derfor er høye hæler super-elsk.
humaniac
29-10-2007, 14:50
Hihi, jeg er også lav (162 cm står det i passet mitt, får tro på det), derfor er høye hæler super-elsk.
Håh! Nå følte jeg meg høy. 169 1/2 uten hæler!
Håh! Nå følte jeg meg høy. 169 1/2 uten hæler!
Da er du litt høy, hihi :p
Vil ha ny skinnjakke, den gamle min er gammmmmel, glidelåsen plages litt og den er litt kort.
holybear
29-10-2007, 14:57
184 :p
så dere han, englands høyeste mann? han ble modell... det tror jeg ikke englands tjukkeste får kommme til med det første.
holybear, du har gjennomsnittshøyden for menn, så du kan ta det helt med ro, du er normal ;)
194 sist jeg målte :D
Disse får jeg om jeg er heldig, tar bare så veeeeldig lang tid før de er inne på lager: http://x-tra-x.com/bilder/artikel/16800-g.jpg
Maidz: hvilke klær går du i ellers - sånne som matcher disse skoene? (orker ikke bla i tråden, høhø)
Svart skinnfrakk/tøyfrakk, svarte bukser, svarter gensrer/skjorter/t-skjorter og generelt alt svart.
holybear
01-11-2007, 10:26
gother?
Dum Bømling.
Klubbo: Definer gother.
HB: NEI! Smart bømling :D
i dag er jeg latskap. har på men lysegrå gola-joggebukse og en sånn ferskenfarget topp. deilig nok.
Jeg tror jeg trenger noe nytt... både skjorter og annet.. ajajaj...
humaniac
07-11-2007, 13:00
Jeg fikk lyst til å pynte meg i dag. Mørkegrønn kjole og magebelte. <3 Selv om været ikke akkurat frister til det.
jeg kom til å tenke på:
hva er deres favorittbutikker?
humaniac
08-11-2007, 19:25
Jeg er ikke så råflott av meg, så jeg sverger for det meste til h&m og carlings. Nesten bare kjeder her.
Jeg har ingen spesielle butikker som er favoritter. Liker de klærne jeg passer og synes er fine, jeg. Uansett hvor de måtte befinne seg.
holybear
09-11-2007, 10:21
Cubus! :D
lindex, indiska, donna & bianco, b young, jarle match,
holybear
10-11-2007, 14:58
Aaah, nå som vinteren kommer kan jeg dra frem den stillige...øh, jakkete frakken jeg har hengende. Et svært beist med store knapper-jeg digger den! :D
jeg kjøpte syv kjoler i dag, tre topper og alt til åtte hundre spenn.
jees. det er kupp å gjøre hele tiden. på lindesx, altså.
særlig den ene kjolen var så fin. brun, dyb utringelse, knytting i livet, og blomster langs kanten. i rosa, rødt, oransje og grønt. dagen blir og er fin av det.
Jeg fikk skoene mine i dag!
Blir litt vill og gal av å se på dem. Tror nesten også at det er de laveste skoene jeg har, med tanke på sålen, da.
http://i193.photobucket.com/albums/z1/PrinsesseRosa/skoooooohohooho.jpg
Ellers: Har trøbbel med å finne klær som passer, så mye er for stort! Enkelte kjeder er helt umulige for meg å handle i, selv i str. xs eller s. Blir gaaaal av det, særlig når jeg finner fine ting jeg VIRKELIG vil ha.http://i193.photobucket.com/albums/z1/PrinsesseRosa/Ahhh.jpg
MEN! Man har da feitet seg selv opp i det siste, så kanskje jeg passer mer ting etter hvert. Bare synd jeg er så lav, og har i tillegg kort overkropp, så GARG! *sukk*
jeg liker indiska, h&m, cubus, zara og oasis. og diverse.
jeg er motsatt av moz, finner heller ting jeg virkelig vil ha, og pjoff ser tykktykk ut i dem.
jeg liker indiska, h&m, cubus, zara og oasis. og diverse.
jeg er motsatt av moz, finner heller ting jeg virkelig vil ha, og pjoff ser tykktykk ut i dem.
Kjære. Jeg opplever også sånn, da, trøst deg med at det nok kun er du selv som synes det... (forresten; det er jævlig demotiverende å prøve klær som er laget mindre i størrelsen, argh! Hater det!)
JEG VIL HA KJOLE PÅ MEG I KVELD! Men det er ikke vits, mister kommer så sent hjem, og jeg orker ikke ha kjole på når jeg er alene, av en eller annen grunn.
Berlin eller New York. tomt i klesskapet med andre ord.
Umm. Ja. Kanskje. Skal dusje først, og etter det tror jeg nok at jeg vil ha kjole på. Men... jeg vil mest av alt ha kjole til de nye skoene:o og jeg skal jo ikke gå ute, og INNE gidder jeg i alle fall ikke ha dem på.
Man skal aldri undervurdere frakken, med mindre den er laget av skinn da... Ugh... E-Type... *grøss*
Jeg har TWEEDFRAKK! GOGI GOGI GOOOO!
Man skal aldri undervurdere frakken, med mindre den er laget av skinn da... Ugh... E-Type... *grøss*
Jeg har TWEEDFRAKK! GOGI GOGI GOOOO!
E-type RÅKKS!
Frakker er fint. Apropos yttertøy; vil ha en trenchcoat. Passer min form.
jeg kjøpte meg nettopp trenchcoat, yay.
nå trenger jeg bare noen varme sko.
jeg kjøpte ballkjole! den var ikke så dyr også fins det bare seks av den (trenger unnskyldning ovenfor meg selv)
men den er fin, lang, svart, stroppløs, i silke, med 5.. tror jeg, sølvblomster.
å. jeg vil ha den på meg og gå ved siden av noen i dress. jeg liker menn i dress.
jeg skal gå med en fin grønn kjole i dag, med lyseblåstriper, og svjung.
men nå er jeg bare lat, joggebukse og hettegenseryo.
hvorfor får alle gå i kjole?
hehe, får gå i kjole? går vel med de de har lyst til :)
jeg har ingen kjole jeg vil gå i. men jeg vil pynte meg i morgen. jeg trenger gode pynte-ideer.
jeg gikk med en veldig fin kjole i går, sort kort og overdrøsset av gull. også hadde jeg rødt lakkbelte, og sorte lakksko. vippet hår osv.
i dag blå pj.
sjakkrutete sko, hvite knestrømper, rødt, rutete skjørt, svart genser.
føler meg helt greitfin, egentlig.
føler meg bare elendig, ellers.: )
Nettopp kjøpt meg en nedover stripete dress og nye finsko som jeg bruker som vanlige sko. Og 5 like bukser (svarte) en skjorte(svart) og 5 like gensrer(svarte). Dressen er jeg svart med lyse striper.
Berlin eller New York. tomt i klesskapet med andre ord.
Berlin er vel.. mer smakfull;)
Berlin er vel.. mer smakfull;)
<3 berlin
holybear
08-02-2008, 11:23
Jeg trenger sånne!
http://www.solisstyle.com/solishop/images/benshjomesu2-1.jpg
jeg kjøpte en kåpe med innsvingt belte i går. kjempefin, jeg ser ut som et fransk kirsebær. :)
og jeg kjøpte blå vårjakke. en rød gjennomsiktig topp. en kort kjole med sorte figurer.
alt bra. brabra
Har nettopp kjøp meg en rålekker, hvit, blondenattkjole. Også til 70 kroner, da!
Himmel!
holybear
13-02-2008, 11:19
Jeg har kjøpt denne for 400kr (inkl. frakt) på ebay!
http://i11.ebayimg.com/08/i/000/d7/13/809b_12.JPG
endelig har jeg funnet den perfekte, lille sorte.
og det til hundre kroner.
ikke verst. så smukk jeg blir.
holybear
15-02-2008, 12:41
Broderen kjøpte disse til meg i USA!
http://www.80stees.com/images/products/Marvel_16_Characters-T.jpg
http://www.mrcloud.com/images/ghostbusters_tee.jpg
og en Homer Simpson-nattbukse som jeg ikke finner bilde av.
jeg har kjøpt sånn her hårbøyle, men det blir aldri bra.
har lyst på sekstitallssveis, høyt bak hårbøylen. men jeg får det jo aldri til.
holybear
15-02-2008, 14:32
Eller, tupert heter det visst.
På sekstitallet brukte de faktisk brødskalker for å få det til "sånn høyt bak hårbøylen"
ja, men det blir jo ikke enklere selv om det har et fagnavn, holybear. ;)
kagee: hehe, ja, og smør i håret. det er utrolig hvor langt hårpleie er kommet. :)
På sekstitallet brukte de faktisk brødskalker for å få det til "sånn høyt bak hårbøylen"
Herregud, det skal jeg begynne med! Så kan jeg bare spise brødet om jeg blir sulten. JAHU!
Jeeeeeeeeeeg har kjøpt; et kult midjebelte, det er sånn... uhm, korsettaktig. Hjertehjerte. En sølvkjole, strikket versjon. Meget fin om en pynter den ned. Grå skjortekjole, lik som jeg har svart. Bjørn Borg-boxere. Jippjipp!
:O JEG-TRENGER-DISSE:
http://www.lillevinkelsko.no/images/produkter/dame/stovletter-dame/a-bronx-bree-13090-c-1-00-sort.jpg
http://www.lillevinkelsko.no/images/produkter/dame/stovletter-dame/a-bronx-gillian-13102-c-1-00-sort.jpg
sææærlig disse:
http://www.lillevinkelsko.no/images/produkter/dame/stovletter-dame/a-bronx-bree-13097-c-1-00-sort.jpg
http://www.lillevinkelsko.no/images/produkter/dame/skoletter-dame/a-bronx-flore-32872-2670-800-sort.jpg
Og:
http://www.lillevinkelsko.no/images/produkter/dame/skoletter-dame/a-bronx-ginny-73238-2674-800-sort.jpg
(men kanskje ikke tresålen...)
Ik:
http://www.lillevinkelsko.no/images/produkter/dame/skoletter-dame/a-hard-hearted-harlot-aripe-sort.jpg
evt
http://www.lillevinkelsko.no/images/produkter/dame/skoletter-dame/a-hard-hearted-harlot-aripe-00-sort.jpg
http://www.lillevinkelsko.no/images/produkter/dame/skoletter-dame/a-bronx-florry-32924-c-1-00-sort.jpg
J'mnam!
http://www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V265500.jpg
i svart (men kommer ikke til å kjøpe, hihø)
http://www.skopunkten.no/cache/ttf/01177c08701104795c.jpg
(får ikke tak i, ikke denne kjeden her i nord)
Fant ei jææævlig deilig (ja, deilig) veske i dag, men den kostet 3000. Dritt.
Og HAHHAHAHA, jeg tror jeg er nødt til å dra for å se på sko i morgen:kre:
holybear
16-02-2008, 10:28
ja, men det blir jo ikke enklere selv om det har et fagnavn, holybear. ;)
Knis, nei. Men jeg kan skaffe deg instrukser fra mamma :p
jeg får fint til sånt stort hår uten brød. det er faktisk sånn ganske naturlig. eneste jeg trenger er å rufse det opp litt bak. hoho.
moz, de øverste støvelettene var fantastiske!
i dag er jeg kriste i skjorte og joggebukse
J'mnam!
http://www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V265500.jpg
i svart (men kommer ikke til å kjøpe, hihø)
Jeg vurderer å kjøpe disse. De er så fantastiske. Ik.
jeg hadde knekt ankelen etter kanskje fem meter. men det er nå så. de ser nydelige ut.
holybear
18-02-2008, 10:40
Eller, tupert heter det visst.
Dumme tvangstanker!
Jeg er nødt til å peke ut at jeg først skrev "Tuppert?" for så noen timer senere finne ut at det skrives "tupert". Jeg lurte i utgangspunktet på om det var det du mente.
jeg hadde knekt ankelen etter kanskje fem meter. men det er nå så. de ser nydelige ut.
Det er jeg glad for at jeg ikke gjør; talker høye hæler fint. Hihi. Jeg forhandler med meg selv, har mer penger på konto enn jeg trodde - så er stygt redd for at de havner på B.foss snart...
humaniac
18-02-2008, 14:16
Dumme tvangstanker!
Jeg er nødt til å peke ut at jeg først skrev "Tuppert?" for så noen timer senere finne ut at det skrives "tupert". Jeg lurte i utgangspunktet på om det var det du mente.
Jeg leste TUPPert. Haha. Morsomt.
holybear
18-02-2008, 14:33
Jeg leste TUPPert. Haha. Morsomt.
Maskoten til Tupperware :p
men, hvordan klarer du å holde deg på bena i sånne sko?
jeg fikk et par sorte og grå støveletter av min philepinske tante, de var flate, det var bra, så ramler jeg ikke
eg trur da kjem litt an på kordan du går. kalla stil du har. rett og slett. og eg da kjem litt an på kalla type bein du har og. eg går på ein veldig rett måte. strake bein og lite bøy...då er da lett å gå med sånne sko. mja.
jeg fikk et par sorte og grå støveletter av min philepinske tante, de var flate, det var bra, så ramler jeg ikke
Man må bare... uhm... gå?:kre: Jeg vet ikke, jeg har aldri hatt problemer med det, ikke engang i fylla :)
Som Linda sier; strake bein og lite bøy. Det verste og styggeste som finnes er damer som går med en jævlig knekk i knærne når de bruker høyhælte sko. Urgh.
Har hørt jeg ser bra ut i hæler, hihi.
Har jo... uhm, lange bein fra før av, selv om jeg bare er 162 cm, altså, ser langbeint ut - men liker følelsen høye hæler gir. Smelt.
i dag fant jeg litt snacks for sjelen:
et rødt og
et hvitt skjerf,
to par brune strømpebukser,
to par grå strømpebukser,
og et par lilla med sølvtråder
og et par grå med gulltråder.
og garn til fanagenser. jeg valgt kirsebærrødt og kremhvitt.
Jeg kommer ikke til å kjøpe skoene, for kjøpte meg utebukse i dag. 3000-byebye... Men jeg måtte ha i dag, faktisk, og jeg tenkte som så:
Heller lur utebukse som kommer til å bli brukt hver dag, enn sko til et par helger i måneden. Buhu. Hater smart tankegang. Og ja, det er dyrt, men jeg grynner i snø hver dag, jo. Bergans Nordkapp : D
jeg burde også kjøpe noe sånn,
men tre tusen kroner.....
jeg burde også kjøpe noe sånn,
men tre tusen kroner.....
Ja, det smerter mitt hjerte, men jeg går ute hver dag, som regel i snø (bor jo i nord, og må forvente snø frem til april/mai). De som var billigere pustet ikke like godt, hadde ikke fin passform og, ja. Blæ.
Jobber jo som vikar på barneskole også, så er en del utedager.
ja, ikke sant, det blir noe annet da. det er viktig å gå utrustet. :)
snø til april, mai? kan tenke meg at sommerene blir etterlengtet der oppe i nord. :)
jeg har kjøpt meg en brun kjole med knytting i livet og røde, oransje og gule blomster. søt og anvennelig.
ja, ikke sant, det blir noe annet da. det er viktig å gå utrustet. :)
snø til april, mai? kan tenke meg at sommerene blir etterlengtet der oppe i nord. :)
Ja, de er det - men liker vinteren også jeg - må jo nesten det, selv om sommeren er den beste årstiden. (:
jeg har kjøpt meg en brun kjole med knytting i livet og røde, oransje og gule blomster. søt og anvennelig.
bilde?
eg fekk ei kåpa i dag. av bestemor. den er veldig fin. ser ut som tapet frå 60-tallet. eg skal ha den for alltid.
linda, jeg får ingen bilder inn på dette forumet. hva skjer med det? hvordan gjøres det?
kåpen høres flott ut, fint nå mot våren og søte sko :)
holybear
22-02-2008, 12:26
Trykk "post reply", gå ned til "flere valg" og "legg ved filer". Finn ut hvilken type fil bildet ditt er og se på tabellen om bildet ditt er lite nok. Last opp.
hmm, vi får se om det går, har prøvd ØRTEN ganger før...
holybear
22-02-2008, 12:30
Hvis bildet er for stort så må du komprimere det. Men jeg vet ikke hvordan det gjøres :(
jeg tok et kompromert, men det faila
kåpen høres flott ut, fint nå mot våren og søte sko :)
ja! kåpo er heilt nydelig. men. eg har litt problem med sko. eg syns ikkje da er nåken fine sko i butikkane! derfor er eg glad eg har ein god del par med sko som eg like. hihihihihihihi! eg treng eit svart skjørt dog. eit med litt SVOSJ i kantane. eit lepasitt eit, som bestemor ville sagt.
holybear
22-02-2008, 12:39
jeg tok et kompromert, men det faila
Hvis du ikke har noe i mot å poste bildene på Facebook f.eks. først, så kan du høyreklikke på bildene, gå ned på egenskaper og lime addressen inn mellom og
sorte pumps? sånn skjørt har de på lindex, her hvertfall.
det er mye heselig i butikkene om dagene, derfor er jeg glad for de butikkene som selger sko som er pent brukt. jeg trenger noen grønne sko, med hæl og reim over selve foten. litt sånn som vi hadde da vi var små :)
Hvis du ikke har noe i mot å poste bildene på Facebook f.eks. først, så kan du høyreklikke på bildene, gå ned på egenskaper og lime addressen inn mellom og
det er ikke så viktig egentlig, men takk, jeg skal gi et siste forsøk
holybear
22-02-2008, 12:43
Å, Linda og jeg har jo lyst til å se :)
Å, Linda og jeg har jo lyst til å se :)
mhm, mhm, mhm!
men, det vil jo ikke virke dette tufset her. tufset!
holybear
22-02-2008, 12:49
Ikke når du prøver metode nr. 2 heller?
jeg har slike grønne sko: ) de er fine, og veldig søte.
har litt lyst på rød kardiagan. hadde ikkje det vore litt kult?
har litt lyst på rød kardiagan. hadde ikkje det vore litt kult?
har du halvlangt hår?
Fyfaen jeg er så HAWT!
Lyseblå superundertøy-longs, lester og nettingundertøyoverdel, type: forsvaret.
Mmmmmmmhhh.
Men ser okei ut når jeg har ytterklærne over, og ullgenser over nettingen, det også type: forsvaret.
nå har jeg funnet frem hva jeg skal gå med i kveld:
sort kjole, type femtitalls?, veldig dristig brystparti, bar rygg, som går ned til under knærne. et rødt belte. evt sorte pumps fra ricco vero eller gullpumps fra samme butikk.
hva sier dere, jenter? jeg kan ikke fargekombinasjoner :o
holybear
23-02-2008, 15:34
Høres ut som en slager ;)
haha, jeg ser en grådig feil av meg, kjolekanten er ned under knærne, ikke ryggpartiet. hihi :)
ja, slager det er visst,
det går an for visse anledninger
Du får se deg i speilet, tror begge deler blir fint;
svart og rødt er jo nice, gull duger også til dette.
-
Jeg vet ikke om vi skal ut i kveld, men da skal jeg ha på meg skjørt eller kjole, tror jeg. Men det blir med boots eller støvletter, det er ikke vær for pumps her:p
i snø er det ikke pumps som duger. hehe :) boots er kult med kjole da, litt sienna miller
jeg har jo ¨på sett og vis ' forbud ' mot hæler, på grunn av føttene mine, operasjonen jeg foretok tidligere i høst, virket ikke, så nå har jeg minst to stykker foran meg. knall sommer ;)
holybear
23-02-2008, 15:46
Du tuller?!?
Så kjipt! :(
det lå egentlig i kortene, legen ville ta den enkleste for meg, flott hvis den virket og hvis ikke må det videre utredning, sånn som nå.
spørs om ikke det blir bolter og helt nye ankler innvendig.
holybear
23-02-2008, 15:55
Det var som faen :(
skrekkelig irriterende,
jeg tenker på skole og jobb og sommer i gips. hehe. men, det er ikke så ille at det ikke er til å komme gjennom. men plagsomt og dumt, at ikke det ble foretatt riktig operasjon til rett tid.
humaniac
23-02-2008, 16:08
Man må bare... uhm... gå?:kre: Jeg vet ikke, jeg har aldri hatt problemer med det, ikke engang i fylla :)
Som Linda sier; strake bein og lite bøy. Det verste og styggeste som finnes er damer som går med en jævlig knekk i knærne når de bruker høyhælte sko. Urgh.
Har hørt jeg ser bra ut i hæler, hihi.
Har jo... uhm, lange bein fra før av, selv om jeg bare er 162 cm, altså, ser langbeint ut - men liker følelsen høye hæler gir. Smelt.
Jeg knekker alltid, så derfor går jeg ikke med hæler. Trist, for jeg kunne trengt 2 cm for å være høy.
Har kjøpt to cardigans. Yay.
Jeg knekker alltid, så derfor går jeg ikke med hæler. Trist, for jeg kunne trengt 2 cm for å være høy.
Har kjøpt to cardigans. Yay.
Knekker du i lave sko også?
Er glad jeg går ganske naturlig i høye hæler. Til og med i fylla, på klumpete, glatt is og en gæren kompis som plutselig tar tak i meg og "danser vals" i skummel fart.
Jeg liker å være lav, jeg, men høye hæler er gøy fordi man får så lange bein : )
humaniac
23-02-2008, 16:40
Knekker du i lave sko også?
Er glad jeg går ganske naturlig i høye hæler. Til og med i fylla, på klumpete, glatt is og en gæren kompis som plutselig tar tak i meg og "danser vals" i skummel fart.
Jeg liker å være lav, jeg, men høye hæler er gøy fordi man får så lange bein : )
Nei, bare med hæler. Haha, tatt seg ut med knekk i lave sko. Eller, det fins jo dem og
Nei, bare med hæler. Haha, tatt seg ut med knekk i lave sko. Eller, det fins jo dem og
Jeg ble bare skeptisk :p
Hmm... Ser ut til at vi kanskje skal ut, jeg, mister & noen kompiser av ham. Må finne noe å dra på meg, men for tiden er jeg lei av nesten alt jeg har. Plagsomt.
Oh herlige tid! Jeg fant endelig en skinnjakke jeg ville kjøpe som julegave fra mamma og pappa. Den er rett og slett MEG, og sitter kjempefint på, det er nesten så jeg vil ut i kveld (selv om jeg IKKE vil det), bare for å bruke den :D
Har forresten kjøpt noe jævlig stygt, som jeg bare MÅTTE ha:
Liksom-skinn/latex-tights. Haha, jeg ler meg ihjel. Kjøpte også en enorm lang cardigan, størrelse medium: jeg svømmer. Den er deeeeeilig, og kostet bare 70 kr. Fin til stygg-tightsen.
jeg har mistet så mange jakker nå.
må finne dem igjen. særlig en strikkejakke i beige ull. og en rosa jordbærfarget.. jeg blir trist av å tenke på det.
Jeg vil ha tilbake dongrijakka mi som hadde AC/DC bakpå, Guns 'n Roses på ene armen og Metallica på andre og mer metal-band rundt omkring:(
Metallica har alltid vært og kommer alltid til å være et homoband... :D
holybear
11-03-2008, 10:17
Veldig bra, Sylvia. Virkelig modent. Du bærer årene dine godt ;)
Metallica har alltid vært og kommer alltid til å være et homoband... :D
For en usedvanlig moden og godt argumentert påstand fra din side. :p
jeg fant beige jakken! den lå bare hos en venninne.
så må jakten fortsette videre.
i dag går jeg med en søt kjole, kort sort, med gullringer printet i stoffet. kjole er gøy.
Jeg har på meg svart bukse, svart skjorte, svarte sokker, svarte sko, 2 svarte armbånd... svart smykke... Jaja, er vel bare det.. Oh! Ja, og svart frakk:)
grå hettejakke, mørkegrå genser, gråsvart bukse - trang, bootsene, svart skinnjakke, sort skjerf med sølvstriper. uh: det er varmt og fint i tromsø denne uka - særlig i forhold til hvordan det har vært på b.foss i det siste!
holybear
12-03-2008, 15:14
Aight.
Svarte skinnsko med røde striper, svarte sokker, grå dongeribuske, svart boxer, blå t-skjorte med Danmark på, svart, tynn genser, grå Ghostbusters t-skjorte.
Aight.
Svarte skinnsko med røde striper, svarte sokker, grå dongeribuske, svart boxer, blå t-skjorte med Danmark på, svart, tynn genser, grå Ghostbusters t-skjorte.
så stilig :)
holybear
12-03-2008, 16:07
Takk :)
stor, god joggebukse nå. Orka ikke olabukse og sofasitting mer. 12-timers skoledager suger. Stripete genser med t-skjorte utenpå. Med dødningshoder på.
Stygge klær i dag, men jeg liker dem:
gråsvart jeans, trang, bootsene, skinnjakka, samme skjerf som i går, laaaang, schvær cardigan (den er kjøpt for stor, 10HI f9Z!) og knallblå t-skjorte med nesten usynlig stor hodeskalle på. Jeg er ikke så glad i hodeskalletrykk og sånt, men den er så stor at den bare er stygg så det går bra : D
holybear
26-03-2008, 11:16
Jeg LIKER stilen min i dag!
De svarte skinnskoene med røde striper, svarte sokker, beige bukser (Vet ikke helt hva de er laget av, men de er det BESTE paret jeg noensinne har hatt! Sitter som et skudd og er pene <3), svart bokser med en trist Homer på en most badevekt som sier "Oooh cruel scale, why do you mock me?", hvit t-skjorte, svart skjorte (litt for stor), rødt & lilla tapetmønsterslips, og sjalkragejakken.
Jeg ser kanskje ut som en sliten lærer, som broren min sier, men det er den typen som de kvinnelige studentene vil ha sex med :p
men det er den typen som de kvinnelige studentene vil ha sex med :p
Haha:)
[QUOTE=holybear
Jeg ser kanskje ut som en sliten lærer, som broren min sier, men det er den typen som de kvinnelige studentene vil ha sex med :p[/QUOTE
:eek:
Er det ingen som poster antrekksbilder? Det synes jeg er litt gøy å se, nemlig.
jeg har prøvd, korrupt,
men får ikke inn bilde her. det er dumt.
Å? Fordi forumet tuller seg til? :/
det går bare ikke inn, gjør som det står, men virker ikke.
ellers så er det tull på forumet, ingen av nyeste innlegg kommer ikke inn umiddelbart, og forsvinner. gjør det det for deg også?
Ja, det gjør det for meg også : /
Har du prøvd å legge ut bildene på en eller annen imagehost? For da kan du bare trykke på bildet av fjellet når du skriver et innlegg.
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.