Se full versjon : Redaksjon
Anonymous
29-12-2005, 01:36
Jeg har vært i redaksjonen tidligere..og om ønskelig har jeg nå anledning til å være med igjen om plassene ikke har ekspandert over sin rolle og er animert..:)
Jeg har vært i redaksjonen tidligere..og om ønskelig har jeg nå anledning til å være med igjen om plassene ikke har ekspandert over sin rolle og er animert..:)
fint at du seier til, det er ingen ting redaksjonen treng meir enn folk som har eit ønske om å gjere ein god jobb. :) no har det nettopp blitt teke inn nokre fleire medlemer, men du blir heilt sikkert hugsa til neste gongen vi tek inn fleire.
Anonymous
29-12-2005, 03:26
Takk for at du ensa eit menneskes spede innlegg eventyr..:)
Er dette eit eventyr?..;)
Send en henvendelse via supporten, Bjørn.
Hvor flink/ gammel må man være for å være med i redaksjonen. Vet jeg ikke kan det nå for tiden, men det hadde vært hyggelig en gang i fremtiden (om et par år eller lenger). Men jeg tar selvfølgelig ingenting som en selvfølge osv osv. Men lurer bare på hva man må være flink til. For jeg har sett en del i redaksjonen uten så altfor mange anbefalinger.
Og som sagt før, Ainra! Hun burde få lov! Hun er fantastisk flink til å skrive og fantastisk flink til å kommentere skikkelig og en aktiv bruker inne på dikt.no! :)
Stian
jeg innbiller meg at det som teller mest er:
lyst
aktivitet
og dømmekraft
og sikkert litt objektivitet også.
Hvor flink/ gammel må man være for å være med i redaksjonen. Vet jeg ikke kan det nå for tiden, men det hadde vært hyggelig en gang i fremtiden (om et par år eller lenger). Men jeg tar selvfølgelig ingenting som en selvfølge osv osv. Men lurer bare på hva man må være flink til. For jeg har sett en del i redaksjonen uten så altfor mange anbefalinger.
Og som sagt før, Ainra! Hun burde få lov! Hun er fantastisk flink til å skrive og fantastisk flink til å kommentere skikkelig og en aktiv bruker inne på dikt.no! :)
Stian
kva verdi har eigentleg ei anbefaling/tilråding? det kan i alle fall ikkje vere eit grunnlag for å vurdere nokon. det finst jo ikkje ein gong ei grense for kor mange tilrådingar ein kan gje. og det finst ikkje faste rammer rundt korleis vi går fram for å finne nye medlemmer. likevel kan ein vel seie at vi ser etter folk som har eit ønske om å vere med på å gjere sida betre, som vil bruke tid på sida, og som er aktiv på sida (gjerne også forumet). gjerne nokon som har vore her ei tid. ein må kunne vere til stades.
og for meg er det særleg viktig når vi tek inn nye folk, at dei er med på å gjere redaksjonen meir variert.
jeg innbiller meg at det som teller mest er:
lyst
aktivitet
og dømmekraft
og sikkert litt objektivitet også.
Man må også innebesitte en serdeles høyt utviklet evne til å oppføre seg som et rasshøl... ;)
eg har prøvd å rapportere noen suicidale tekster, og hjemmesiden til 'brems' (den blir ganske forstyrrende for meg, og muligens noe uegnet for de 90% mindreårige her inne?) nylig, uten å ha mottatt supportbillett
kan noen huske å ha mottatt rapporten(e) ?
eg har prøvd å rapportere noen suicidale tekster, og hjemmesiden til 'brems' (den blir ganske forstyrrende for meg, og muligens noe uegnet for de 90% mindreårige her inne?) nylig, uten å ha mottatt supportbillett
kan noen huske å ha mottatt rapporten(e) ?
Har du henvendt deg til support/ på supportskjema? Er jevnlig innom der, faktisk nå nettopp, uten å kunne se en slik henvendelse fra deg. Forsøk på nytt, du. Evt. send PM til en av red.medlemmene.
'nylig' er vel noen dager siden ja, på sånn 'rapporter tekst skjema' no husker eg ikke kass tekster det var da, men hj.siden var altså hos 'brems'
tror han er på nett no, så du kan vel gi han inn !?
nå har eg nettopp rapportert brems, via en av tekstene hans, så får vi se hva som skjer...
funker det? ellers er det noe kluss i greiene
Det er mulig det er no' kluss i systemet, peas, skal teste det ut.
Det har vært kluss med systemet lenge, supportbilletene blir sendt til feil epostadresser osv.
så det som skal til for å bli med i redaksjonen er å sende en forespørsel via suport?
så det som skal til for å bli med i redaksjonen er å sende en forespørsel via suport?
Det kan stemme...
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.