Se full versjon : Site Admin??
Hvorfor heter jeg Site Admin?
Altså, under Nashia, står det "Vanlig Bruker", og under der, står det "Site Admin".. Jeg har merket at det ikke bare er jeg som heter det, og at det står det samme på andre dataer... Er det en bug/slurv?
humaniac
28-09-2007, 11:38
Altså, under Nashia, står det "Vanlig Bruker", og under der, står det "Site Admin".. Jeg har merket at det ikke bare er jeg som heter det, og at det står det samme på andre dataer... Er det en bug/slurv?
Det er en slags rang. Jez
En rang? Site Admin betyr Side Administrator, ergo; Man kan fikse på (i dette tilfellet) nettsiden.
humaniac
09-10-2007, 12:30
Det var da også noe å henge seg opp i. Det er et rangssystem, men akkurat hvorfor det akkurat heter Site Adm, vet jeg ikke. Kanskje det er snakk om administrering av egne innlegg og profil? Jeg aner ikke, men ville "Babydikter" eller "Smårips" vært så mye bedre?
LisaMari
01-11-2007, 12:31
Det var da også noe å henge seg opp i. Det er et rangssystem, men akkurat hvorfor det akkurat heter Site Adm, vet jeg ikke. Kanskje det er snakk om administrering av egne innlegg og profil? Jeg aner ikke, men ville "Babydikter" eller "Smårips" vært så mye bedre?
hah. 1- 0 til deg, Humaniac. :p
humaniac
05-11-2007, 00:18
Vær snill mot Nashia!
Hvem er slemme?
humaniac
08-11-2007, 19:22
Jeg er aldri slem (a)
Men hvis jeg tar feil iht til topic-spørsmålet, kan jo du opplyse oss ludvig. Jeg bare tipper, egentlig
Bug. Forvirrende, men ikke farlig. Skal være tråkket på og most nå.
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.