Se full versjon : The Comic characters thread
Fikk lyst til å lage en tråd som omhandler alle tegneserie-karakterene og hvem, hva, hvor, hvordan, hvorfor etc etc.
Den først jeg vil ta opp er Spiderman(Som jeg og HB snakket om igår): Spider har som dere vet en tegneserie (grafisk novelle), tegnefilmserie og tre filmer, den ene dårligere enn den andre. Dere vet kanskje at han har en "ond tvillingbror" (Venom) men vet dere hvordan han ble til?
Fikk lyst til å lage en tråd som omhandler alle tegneserie-karakterene og hvem, hva, hvor, hvordan, hvorfor etc etc.
Den først jeg vil ta opp er Spiderman(Som jeg og HB snakket om igår): Spider har som dere vet en tegneserie (grafisk novelle), tegnefilmserie og tre filmer, den ene dårligere enn den andre. Dere vet kanskje at han har en "ond tvillingbror" (Venom) men vet dere hvordan han ble til?
nei,du kan gjerne fortelle du :p
Hehe, vel: I filmen (Spiderman 3) kom det en metoritt fra ingensteds og landet i parken og så fekk Peter Parker (PP) på seg noe snått eller noe slikt og etterhvert kom Venom. Han merker jo at han selv blir sterker og oppfører seg deretter (se håret).
I tegneserien derimot, så drar han til en turnering en plass i verdensrommet (for alle superhelter (og bad guys(?))) hvor han da kommer i kontakt med snottet.
Hehe, vel: I filmen (Spiderman 3) kom det en metoritt fra ingensteds og landet i parken og så fekk Peter Parker (PP) på seg noe snått eller noe slikt og etterhvert kom Venom. Han merker jo at han selv blir sterker og oppfører seg deretter (se håret).
I tegneserien derimot, så drar han til en turnering en plass i verdensrommet (for alle superhelter (og bad guys(?))) hvor han da kommer i kontakt med snottet.
takk :) nå vet jeg litt mer
holybear
17-01-2008, 11:05
Jeg skulle til å nekte for at vi har snakket om dette, men så husket jeg det :p
Ja Spiderman ramlet borti snottet i maxi-serien Marvel Super Heroes Secret Wars.
-Lalaith
19-01-2008, 16:12
Denne "turneringen" du snakker om i verdensrommet het SECRET WARS og var et sammarbeid mellom marvel og DC comics hcor alle superheltene og skurkene fra begge forlag kjempet mot hverandre på en døende planet. Spiderman kommer i kontakt med dette viruset som blir den svarte drakta i det de gode klarer å ta over et hovedkvarter fra de onde. drakten hans er ødelagt, og han prøver en maskin som skal gi ham ny drakt.
En annen bra kar som har spider i navnet heter Spider Jerusalem, han er mye kulere :)
Han er journalist og hater stort sett det meste. Noen som vet hvordan han ble til?
En annen bra kar som har spider i navnet heter Spider Jerusalem, han er mye kulere :)
Han er journalist og hater stort sett det meste. Noen som vet hvordan han ble til?
Beklager hvis jeg nekroposter, men ikke så gammel tråd da.
Han barberte seg og kjørte nedover fra den veldig ensome hytta si for å ta ett oppdrag. Han ble vel født til verden som oss andre og var vel ikke noen superhelt. Bortsett fra at han er yndlingsmannen min i hele verden (som ikke er virkelig) Han ble til som ett produkt av det veldig fucka samfunnet rundt han, kan jeg tenke meg.
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.