Se full versjon : Innrømmelser
Jeg postet en tråd for en stund siden som jeg tenkte kunne ha litt den samme funksjonen som en skrifteboks.
Finner den ikke igjen, men jeg synes det hadde vært veldig morsomt, så jeg forsøker igjen.
Dagens innrømmelse: Jeg synes Miley Cyrus sangen "Party in the USA" er fengende...this is wrong on so many levels...jeg får nesten vondt i magen av meg selv...
humaniac
16-03-2010, 14:16
Den er jo dritkul! Haha, jeg har Hannah Montana-feber ;p
Lettet over at jeg ikke er den eneste! ;)
Jeg har ingen innrømmelser om Miley Cirus, men jeg må derimot vedkjenne at jeg kan hele Les Miserables-musikalen utenat. :hysj:
La oss le litt av oss selv, eller meg i dette tilfellet: Tidligere i sommer var jeg ute og danset med to kompiser. Musikken var forståelignok veldig høy og kompisen ropte til meg hva jeg trodde var: let's break dance! Hvor jeg så på tull busted a few break moves, uten noen særlig overbevisning, og hadde det riktig så morsomt. Jeg så opp og så at kompisene mine ikke danset og at en del av de andre på dansegulvet stirret på meg. Det viste seg at jeg hadde hørt feil og kompisen min hadde ropt: let's take a break! ... så jeg dreit meg vel litt ut med solo-danseoppvisningen min (totalt edru). ;)
Jeg hører ofte feil. Også av språk. Jeg gjorde et latterlig første-inntrykk på en spansk kompis av meg som også kan både russisk og fransk. Det startet med at han snakket spansk til meg hvor jeg så svarte at jeg dessverre ikke kan spansk, han fortsatte utover kvelden med å snakke både russisk og fransk til meg mellom forståelig engelsk, og jeg på slutten av kvelden snøvlet fylle-irritert "Listen dude, I TOLD you, I don't speak spanish!!! *hikk*" :kre:
Moirae, det der var da ikke så ille. :) Break danceoppvisningen din var sikkert riktig så underholdende, og hvem sier ikke dumme ting i fylla?
Å gjøre dumme ting i fylla har jeg masse egen erfaring med. :ops:
Jeg gikk videregående på en skole med nesten bare jenter. De få guttene som var der var i hovedsak utagerende homofile. En kveld var jeg på en fest i regi av skolen, og til alle oss testosterondepriverte jentenes store glede var det invitert en hel gjeng gutter fra en annen skole.
I løpet av kvelden ble en av disse guttene skikkelig irriterende, og på et tidspunkt la han meg faktisk ned i gulvet på kjøkkenet og begynte å jokke på meg (ekle ekle fyren!). Litt senere på kvelden satt flere av oss i sofaen i stua og skravlet sammen, han ekle fyren satt et stykke unna meg (jippi). Plutselig bøyer han seg fremover mot meg, og jeg fikk fulstendig panikk og tenkte at nå er han her igjen. Full og irritert tok jeg sats med foten og sparket han hardt i brystet så han fløy bakover og landet tilbake på plassen sin.
Akkurat da kom, til min store overaskelse, den identiske tvillingen hans inn i stua.
Akkurat da kom, til min store overaskelse, den identiske tvillingen hans inn i stua.
Aahahahaha! :D
Takk for at du fikk meg til å le, Eniria :)
Det er jo som i en scene i en komedie! Herlig ;D
Jeg er flink til å ikke bare høre feil, men å si upassende ting også tydeligvis. I det nyligste tilfellet var jeg litt irritert også, fordi jeg tåler ikke folk som må kommentere unødvendige ting ved andre. - En uke eller to siden var jeg på Biltema for å kjøpe silikon til å fikse litt på familiehytta, og så var det en dame på rundt 5o som stod i nærheten og drev og kommenterte hva folk kjøpte (merkelig hva visse folk finner interessant) og så kom hun til meg og med store øyner sa "Nei, se! Hva skal du med all den silikonen da??". Jeg synes det både er utidig å kommentere andre fremmedes varer og at det er ganske åpenlyst hva en skal med tetnings-silikon... Så jeg svarte kjekt "neeei, tenkte jeg skulle ordne meg massive pupper da vettu..." Alle i kassa helt stille... Tok visst verken humoren eller sarkasmen... ;) (Hadde egentlig lyst til å si at jeg tenkte jeg skulle tette vakuumet i hodet hennes, men jeg er egentlig en snill, omgjengelig person, så jeg gjorde altså ikke det ;) )
Hadde egentlig lyst til å si at jeg tenkte jeg skulle tette vakuumet i hodet hennes ...
Hahaha :D
DET hadde jo vært genialt! Ser det for meg. :D
Hadde egentlig lyst til å si at jeg tenkte jeg skulle tette vakuumet i hodet hennes
Gjerne med et riktig så søtt og sjarmerende smil også. :p Som en kompis av meg sier hele tiden. "Det hadde vært AWESOME!"
humaniac
04-03-2011, 00:28
har begynt å like sangen 'different' av lidolido. hva har skjedd med meg :|
innrømmelse: jeg har alltid kjent det nappe i dansehælen hver gang jeg hører veronica dimaggio
humaniac
04-03-2011, 01:48
innrømmelse: jeg har alltid kjent det nappe i dansehælen hver gang jeg hører veronica dimaggio
DImaggio?
Jeg innrømmer at jeg har skrytt på meg at jeg ikke har tv for tiden - og lever fint uten det - men hva hjelper det når tv3 sender programmer som Top Model og Paradise Hotel for free gratis på internett... etter å ha oppdaget det er jeg ikke bare tvslave UTEN tv, men det er altså de allerede nevnte programmene jeg følger med på :P Så nå tør jeg ikke å komme med "jeg har ikke tv jeg" lenger...
Ha, ha :D Jeg har tv, men "skryter" på meg at jeg aldri ser på den - som er sant - men det hindrer meg ikke i å slavisk se episode på episode av True Blood på nett. :p
Jeg HAR tv, men bruker den utelukkende til å spille på.
Jeg HAR tv, men bruker den utelukkende til å spille på.
Men det er jo litt sånn nerd-ish kult
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.