PDA

Se full versjon : til en administrator (hadde ikke tilgang til å poste under rett sted)..

vårsne
07-11-2008, 06:20
hei
jeg har begynt å lese litt tekster på dikt.no
jeg var innom en forfatter som kaller seg ****
første teksten jeg leste var kjempefin
men andre teksten
rett og slett var kopiert
for det meste

er dette kreativt
er dette egenprodusert

jeg spør meg hva dere vil med dikt.no
jeg føler
at en personlig epikrise
blir feil å publisere på ett slikt fora som dette!

håper dere kan ta ett standpunkt på dette..

jeg forstår at mennesker har opplevd vonde ting
som de kanskje vil dele
men tror og håper ikke at dette er ett fora
for å kopiere epikriser
som så legges ut i all sin helhet

når det er sagt
vil jeg igjen presisere
at ja
det er trist å lese en personlig epikrise
og ja
jeg bryr meg om folk
men er det
riktig
å legge dette ut
akkurat
her

det var sårt og tøft å skrive dette
men jeg følte det måtte skrives
for jeg liker ikke å dumpe over
en epikrise
som etter det jeg kunne se
var
kopiert
fra ett personlig dokument

takk

vårsne / ørjan h

bonbon
07-11-2008, 09:57
Teksten ble lagt utpå halv tre i natt, dermed har de sannsynligvis ikke sett den enda. Tror det tar en stund før en tekst slettes også, forsåvidt.

Du finner redaksjonens stilling til forskjellige tekster i reglene:

"Tekster som ikke er skrevet av forfatteren selv, altså plagiater, skal slettes. I tvilstilfeller kontaktes vedkommende med kommentar eller e-post."

og

"Vi er ikke kunstpoliti i redaksjonen. Vi sletter ikke tekster utelukkende fordi de er dårlige."

Skal strengt tatt bare trengs å trykke "Rapporter denne teksten", så blir redaksjonen oppmerksom på det.

Men det satt til side, så synes jeg det virker som om en liten prosentandel fra redaksjonen er noe særlig aktive om dagen. Hadde gjort seg med en stor utrydding.

nøtteliten
07-11-2008, 12:58
Noen tekster kan havne i gråsonen, og da tar man de opp til diskusjon i red. forum og tar en avgjørelse på det, derfor tar det kanskje tid før en tekst blir slettet. Man kan, som bonbon sier, bare trykke på "rapporter teksten" eller sende spørsmål til supporten. Vårsne, siden du tar opp en bestemt person, av hensyn til vedkommende redigerer jeg det, men lar spørsmålet ditt stå. :)

eventyr
13-11-2008, 13:51
Tilbakemelding er motteke, takk for det. Neste gong er det supert om du bruker "Rapporter tekst"-funksjonen som ligg som link til kvar einaste tekst på dikt.no :)