PDA

Se full versjon : hvilken sang?

-Lalaith
24-01-2006, 23:50
artig trådide jeg har hentet fra et annet forum. finn teksten til ei låt du liker(evt, synes er artig) stikk inn på www.freetranslation.com få en direkte oversettelse der og legg låta inn her. så skal man da altså gjette låta, og den som gjetter legger inn en ny.
så jeg starter:

Dette er en sang for damene Men fellas lytter nær.

De gjør ikke alltid må det fuck hennes hard faktisk av og til at har ikke rett.. gjøre av og til De gotta
lager en kjærlighet Og fuckin' gir henne en smooches også.

Av og til De klemmer, av og til De sier behager en eller annen gang De fått si hey, jeg er gonna fuck De
blidt, jeg er gonna skrue De mildt, jeg er gonna hump De søtt, jeg er gonna ball De diskret.

Da De sier hey jeg føredd De blomster Da De sier ventetid en minutt Salg jeg tror jeg fått noe i min tenner
Kan De får det ut for meg? Det er fuckin' TEAMWORK!

Hva er Deres yndlingsposish? Det er kjølig med meg Det Er ikke min yndlings# men jeg gjøre det for De. Hva er Deres yndlingsskål? Jeg er ikke gonna
kokk det men jeg bestille det fra Zanzibar.

Og da jeg er gonna kjærlighet De komplett, Og da jeg ville fuckin fuck De diskret. Og da jeg ville fuckin bein De komplett
Men da jeg er gonna fuck De haaaard. Haaaaa-aaaaa-AARD!

Sylvian
25-01-2006, 00:01
Hahahahaha!
THAT'S FUCKING TEAMWORK!
FUCK HER GENTLY!

-Lalaith
25-01-2006, 00:03
Hahahahaha!
THAT'S FUCKING TEAMWORK!
FUCK HER GENTLY!
så skal du legge ut en ny...

Sylvian
25-01-2006, 00:13
Tar en litt mer alvorlig en jeg da...

Flyer Tar De borte igjen Er De fly Over hvor vi lever Da jeg slår opp en lysskjær i min øyne Er De ha
beklagelser om i går kveld jeg er ikke men jeg liker elver som iler i Slik da jeg due i Er der vanskeligheter
foran For De acrobat jeg ikke skyver De hvis ikker De har en garn

De sier ordet De vet jeg finner De Eller om De trenger en tid jeg ikke har noe imot jeg ikke holder på halen
av Deres kite jeg er ikke som pikene som De visst Men jeg tror jeg er verd komme hjem Kysse borte natt Denne
pike bare søvner med sommerfugler Med sommerfugler Slik fortsetter og flue da gutt

Ballonger Ser god fra på grunnen jeg frykter med knappenåler og nåler omkring Vi faller da snubler På en
carousel Det tar oss hvor som helst

Jeg er ikke som pikene som De visst Men jeg tror jeg er verd komme hjem Kysse borte natt Denne pike bare
søvner med sommerfugler Med sommerfugler Med sommerfugler Slik fortsetter og fluegutt

ROFL!

stianr
26-01-2006, 17:23
Denne er pretty easy:

Mamma, tar dette merket av av meg jeg ikke bruker det mer. Det blir mørk også mørk for meg se jeg føler meg som som jeg banker på himmels dør.

Bank, banker, banke på himmels dør Banker, banker, banke på himmels dør Banker, banker, banke på himmels dør Banker, banker, banke på himmels dør

Mamma, anbringer mine geværer i grunnen jeg ikke skyter dem mer. Den lange svarte skyen kommer ned jeg føler meg som som jeg banker på himmels dør.

Bank, banker, banke på himmels dør Banker, banker, banke på himmels dør Banker, banker, banke på himmels dør Banker, banker, banke på himmels dør

snudd
26-01-2006, 20:08
jepp, det er jo knocking on heavens door, men holder vi ikke på med sylvians nå?

Sylvian
26-01-2006, 22:30
Jo, men jeg tror ikke dere kommer til å klare å gjette...

-Lalaith
27-01-2006, 00:21
DET ER EN DEL AV POENGET AT FOLK SKAL KLARE DET SYL...

Sylvian
27-01-2006, 00:29
Naaah... You don't say...
Det er en enkel affære om en har musikksmak... Du burde klare denne Lala...

klubbo
27-01-2006, 00:47
Deres liten hoodrat venn vært å rope meg igjen
og jeg ikke står all tingene som hun stikker inn i hennes hud
som slipet kulepenn og stål guitar snorer
hun sier det skader, men det er verd det
hun hatt knøttliten liten tekst etset inn i hennes hals
det sier "jesus levd og dødd for all Deres synder"
hun hatt en blå svart blekk klødd inn i hennes nedre rygg
det sagt han stige igjen"
forbanner til høyre De stige igjen

jeg måtte bare. sikkert ingen vits i å gjette hvilken sang det er. det er bare et utdrag, men et morsomt utdrag.

Verlo
29-01-2006, 12:04
Tar en litt mer alvorlig en jeg da...

Flyer Tar De borte igjen Er De fly Over hvor vi lever Da jeg slår opp en lysskjær i min øyne Er De ha
beklagelser om i går kveld jeg er ikke men jeg liker elver som iler i Slik da jeg due i Er der vanskeligheter
foran For De acrobat jeg ikke skyver De hvis ikker De har en garn

De sier ordet De vet jeg finner De Eller om De trenger en tid jeg ikke har noe imot jeg ikke holder på halen
av Deres kite jeg er ikke som pikene som De visst Men jeg tror jeg er verd komme hjem Kysse borte natt Denne
pike bare søvner med sommerfugler Med sommerfugler Slik fortsetter og flue da gutt

Ballonger Ser god fra på grunnen jeg frykter med knappenåler og nåler omkring Vi faller da snubler På en
carousel Det tar oss hvor som helst

Jeg er ikke som pikene som De visst Men jeg tror jeg er verd komme hjem Kysse borte natt Denne pike bare
søvner med sommerfugler Med sommerfugler Med sommerfugler Slik fortsetter og fluegutt

ROFL!

Tori Amos - Sleeps with butterflies. :D Sweet

Her er neste:

De lar meg overtre De De lar meg desecrate De De lar meg trenge gjennom De De lar meg komplisere De

Hjelper meg jeg brøt fra hverandre min innsider Hjelper meg jeg ikke fått noen sjel selge Hjelp meg Den eneste
ting som arbeider for meg Hjelper meg blir borte fra meg selv

Jeg vil ha fuck De liker en dyr jeg føler seg De fra innsiden jeg vil ha fuck De liker en dyr Min hel
eksistens er flawed De får meg nærmere til gud

De har min isolasjon De har hatet som det fører De har min fravær av tro De har min alt

Hjelper meg River ned min grunnHjelp meg Det Er Deres kjønn jeg lukter Hjelp meg De lager meg perfekt Hjelp
meg blir noen ellers

Jeg vil ha fuck De liker en dyr jeg føler seg De fra innsiden jeg vil ha fuck De liker en dyr Min hel
eksistens er flawed De får meg nærmere til gud

Gjennom hver skog ovenfor den trær Innenfor min mage Skrapt av min knær jeg drikker honningen Innenfor Deres
bikube De er grunnen jeg blir levende

eirikws
29-01-2006, 13:54
Nine Inch Nails - Closer

Hoho, toppen av fjortismusikk, men phun likevel. Min tur:

Liar liar med Deres bukser i brann Hvit spader henger på den telefonledningsfremføringsGamblere reevaluate
langs prikne linjen De aldri anerkjenne Dem på heartattack og klatreplante

Doktor, jurist, tiggermanntyv Philly Joe bemerkelsesverdig titter på i tvil Om De vil ha en smak av madness,
De vente i ledning De sannsynlig se noen De vet på heartattack og klatreplante

Boneys høy på Kina hvit, Shorty funnet en punk Gjør Ikke De vet der ain' t ingen djevel, det er akkurat Gud
når han drukket Godt denne stoff sannsynlig dreper De, la oss gjør enda en ledning Hva De sier De møter meg
ned på heartattack og klatreplante

Ser den liten Jersey pike i ser-gjennom topp Med peddle pushers suge på en soda smell Godt jeg vedder hun er
enda en jomfru men det er bare tjuefem 'til ni De ser en million av 'em på heartattack og klatreplante

Bedre av i Iowa mot Deres omkastet egg Enn krabbe ned Cahuenga på en brutt par bein De finne Deres uvitenhet
er lykksalig hver goddamn tid Deres venter på RTD på heartattack og klatreplante

Boneys høy på Kina hvit, Shorty funnet en punk Gjør Ikke De vet der ain' t ingen djevel, det er akkurat Gud
når han drukket Godt denne stoff sannsynlig dreper De, la oss gjør enda en ledning Hva De sier De møter meg

Liar liar med Deres bukser i brann Hvit spader henger på den telefonledningsfremføringsGamblere reevaluate
langs prikne linjen De aldri anerkjenne Dem på heartattack og klatreplante

Doktor, jurist, tiggermanntyv Philly Joe bemerkelsesverdig titter på i tvil Om De vil ha en smak av madness,
De vente i ledning De sannsynlig se noen De vet på heartattack og klatreplante

Ser den liten Jersey pike i ser-gjennom topp Med peddle pushers suge på en soda smell Godt jeg vedder hun er
enda en jomfru men det er bare tjuefem 'til ni De ser en million av 'em på heartattack og klatreplante

krex
30-01-2006, 23:18
heartattack and vine med tom waits

eirikws
31-01-2006, 00:30
no er det din tur å poste ny tekst :idea:

krex
01-02-2006, 18:38
å... men det har jeg ikke lyst til.

i'm le PaWtAyPoOpAh. :shock:

men nei, seriøst. det har jeg ikke lyst til.

Sylvian
01-02-2006, 21:19

FY!

Himmel sparket De ut
De ikke sliter en bånd
Stirre på noen framstiller alene
På noe som De har men aldri får

Å draing intetsteds
Dra intetsteds
Dra intetsteds
Dra intetsteds

De blir full hver natt
De ikke blir full på livsÅ skriking på verdenen
De aldri forandre seg Men det er hva er
innenfor De omordner

Å draing intetsteds
Dra intetsteds
Dra intetsteds
Dra intetsteds

Himmel sparket De ut
Himmel sparket De ut

Å laging opp for hva De aldri hatt Tape
hver enkel ting De noensinne har

Å draing intetsteds
Dra intetsteds
Dra intetsteds
Dra intetsteds
Dra intetsteds
Dra intetsteds
Dra intetsteds
Dra intetsteds

Verlo
01-02-2006, 21:57
Therapy? - Nowhere ;]

Verlo
01-02-2006, 22:04
Da var det kanskje meg da :P Jeje..

Snø venter, jeg glemt min mittens Visker min nese, får min ny støvel på jeg får litt varmer i min hjerte når
jeg tenker på vinter jeg anbringer min hånd i min fars hanske

Jeg kjører av hvor drivene blir dyp sovingsskjønnhet kopler ut meg med en strengt blikk jeg hører en stemme
"De lærer stå opp for Dem forårsaker jeg ikke alltid er rundt"

Han sier når De gonna lager opp Deres sinn Når De gonna kjærlighet De da mye da jeg gjør Når De gonna lager
opp Deres sinnårsakting er gonna forandring slik fort All den hvit hester er stille i sengen jeg forteller De
at jeg alltid ville ha De nær De sier at ting forandrer seg min kjær

Gutter blir oppdaget som vinter smelter Blomster konkurrere for solÅrene drar ved og jeg her enda venter
Visner hvor en snowman var

Avspeiler speil hvor er krystallpalasset men jeg bare ser meg selv Skating omkring sannheten som jeg er men
jeg vet, pappa, isen blir tynn

Når De gonna lager opp Deres sinn Når De gonna kjærlighet De da mye da jeg gjør Når De gonna lager opp Deres
sinnårsakting er gonna forandring slik fort All den hvit hester er stille i sengen jeg forteller De at jeg
alltid ville ha De nær De sier at ting forandrer seg min kjær

Hår er grå og brannene brenner Slik mange drømer på brettet De sier jeg villet De være stolt av meg jeg alltid
villet ha at meg selv

Når De gonna lager opp Deres sinn Når De gonna kjærlighet De da mye da jeg gjør Når De gonna lager opp Deres
sinnårsakting er gonna forandring slik fort All den hvit hester dradd foran jeg forteller De at jeg alltid
ville ha De nær De sier at ting forandrer seg min kjær

Aldri forandrer seg

All den hvit hester

krex
01-02-2006, 22:18

FY!

sowwi.. :cry:

now punish me, damnit! PUNISH ME!

*psychodag* :shock:

korrupt
01-02-2006, 22:53
Tori Amos - Winter

Min munn falt åpen
Å håping som sannheten ikke er sann
Avfall nyhetene

Jeg er føle syk nå
Hva fuck er jeg
Antatt gjøre
Akkurat løs og løs

Først tid jeg så De
De var sitte
Backstage i en kjole
EN perfekt rot

De aldri visste denne
Men jeg villet ha dårlig for De til
Requite min kjærlighet

Forlater på gulvet
Forlate Deres kropp
Når høy er den lav
Og lav er den måte
Slik hard bli
Gjetning nå De vet
jeg elsker De slik.

Jeg likt Deres whiskers
Og jeg likt Smilehullet i Deres hake
Deres blek blå øyne

De malt bilder
'Forårsaker den
Som skader gir derfor mye
De ga meg slik

Verlo
09-02-2006, 11:02
RHCP - Teajerker

eirikws
09-02-2006, 11:35
Legg ut ny tekst, beibi

Anonymous
10-02-2006, 03:18
Jeg hiver på en, yo:

ÆÅ Uh uh aiyyo gatesammensmeltinger jeg lovregulert nerven jeg aldri hatet På mord pre-meditert Absurd jeg nølt
Observerer kikkran og sprøyt Slår De fra en blokk borte Drikke Skyld på en Suzuki, vi i Osaka Bukt Leke dum
fotball blir i en suckers sted Plukker ya ess tar ya pike fuck hennes ansikt Hun behandle Killa slik De elsker
hennes smak Hun svelge Killa årsak hun elsker den smaker jeg blitt føredd opp med crooking kjøkkenrekkefølger som
jeg lager mat Men fått innhentet med kyllingene som virkelig trodde jeg var ikke fra Brooklyn Det kjeder seg
akkurat se jeg føler seg som Regning Cosby helle i puddingen Nå dashboard er tre# fra en hard floket grammatikk
Inner mindreverdig stjerne-spangledfanebilspillbananer Ma mann og Tana Geværer overalt som bilen kom med

Å De prøve si han (ned, ned) jeg hører niggaz ordspråk han (ned og ut) Men
vår strømnings den sann (å) Den spills i en plage (ingen ingen) Vår piker er modellene (å) De coochies den
saftig (ooooh) Ja de sier han (ned, ned) Ja de sier han (ned og ut) Forårsaker jeg er tilbake på min maler (å)
Penger rygger på min sinn (ingen ingen) Ye og Killa Kam (å) verdenen er min (ooooh)

ÆÅ jeg beholder bitches rett opp som + Simon Sier + Åpner skjede anbringer ya bein bak ya hodePolitimann meg
Og 1s hon kalk og rød De fått kjæledyr meg også minerer er død Doggy på brann minks gators som er nødvendig
Tilbehør min skaps kjæledyrkirkegård jeg får nærmet seg ved dyr activists jeg lever i en dyrehage jeg kjører
skandaler med vill All min niggaz blir sammen samle loot Bodyguard for hva hund jeg heller skyter jeg drar til
krig gammel timbs slått støvel Gir håndgranat goggles og en parachute Ya'll gjøre ikke en gang vet navnet av
min flåte Det var + Berører Meg, Erter Meg + når + Tilfelle + var dritten De ikke vet kamp tilfellene jeg får
retttilfelle, briefcase, koffert, tilfeller av Cris Ow

ÆkrokÅ

ÆÅ Yo aiyyo De behandle en sikker dritt Min bitches ren tykk skuespillbarberknivmerkeskive ya vender mot Deres
det Det Er jeg som kommer med drivthru Gator fortalt Maury tre fjerdedelhimmel blå Titt på mami øyne blå fem
to jeg nærmet seg henne "hei boo, hvordan De?" Tony hud Louis å De flyr også De en stewardess god ma jeg flyr
også Nå en nigga fått å baking til bey Harlem rister naw jeg er i Harlem å risting borte Riste bake, riste til
Jakes Dreper De skyter begravelsen opp og Harlem Rister på Deres vekker Kyss ya bilde skjønt De stille opptatt
i en innsjø jeg ler De ikke venter rømme For noen hvem Jeg laster fo jeg håpet en nigga hørt da jeg sagt jeg
fortalt De derfor Uh Killa

ÆkrokÅ

ÆsnakkeÅ Minerer Killa De allerede vet Harlem Hel Midwest, Detroit, lurby, Str. Louis Chicago av kurs Westside
holla på meg Southside vill hundre De vet hva det er Ohio Columbus holla på ya gutt De vet hva ellers jeg gjør
Dayton, Youngstown, Cleveland, Cincinnati

korrupt
10-02-2006, 16:13
Cam'ron - Down and out 8) (jada, Kanye og Syleena er også med)

Her kommer en lett en. Svært lett, enten dere har hørt sangen eller ikke:

Jeg sett kjærlighet drar ved min dør Det aldri vært denne nær før Aldri vært slik lett eller slik langsom jeg
skyter i mørket også lang Når noe ikke rett det er gal Yer gonna lager meg lonesome når De drar.

Drage formørker slik høy ovenfor jeg bare visst uforsiktig kjærlighet Det alltid slår meg fra under denne
gangen omkring det er mere riktig Like på mål slik dirigerer Yer gonna lager meg lonesome når De drar.

Fiolett kløverDronning Anne knipling Blodrød hår over Deres ansikt De får meg til meg om De ikke vet Ikke hus
hva jeg tenkte på De ødelegger meg også mye kjærlighet Yer gonna lager meg lonesome når De drar.

Blomster på bakkeskråningen blomstre gal Sirisser snakke rygger og frem i rhyme Blå elv kjøre langsom og doven
jeg blir med De for evig Og aldri forstår tiden.

Situasjoner sluttet trist Forhold har all vært dårlig Minerer Minerer vært som Verlaines og Rimbaud Men der
ikke er noen måte jeg sammenlikner All de scener til denne sak Yer gonna lager meg lonesome når De drar.

Yer gonna får meg til meg hva jeg gjør Å bliing fjernt bak uten De Yer gonna får meg til meg hva jeg er si Yer
gonna får meg til meg meg selv en god snakke med.

Jeg lete etter De i gammel Honolulu San Francisco, Ashtabula Yer gonna forlater meg nå jeg vet Men jeg se De
på himmelen over I den høy gress i de jeg elsker Yer gonna lager meg lonesome når De drar.

eirikws
10-02-2006, 16:35
Bob Dylan - you're gonna make me lonesome blablabla

Å STÅING I EN KØ AV EN SKOLE CANTEEN GUYS PÅ HJØRNET DE LO AV MEG MEN jeg IKKE HAR NOE IMOT OM DE SER DET ALL
DE VET jeg FÅTT KOMME REN jeg FÅTT KOMME REN jeg FÅTT EN KNUSER PÅ DE

MIN SINN IKKE TRENGER DET MEN MIN KROPP GJØR LITT BIT AV Å ELSKE OG OPPMERKSOMHET FRA DE SKJØNT VI ER BARE
FREMMED DE IKKE VET jeg FÅTT KOMME REN, jeg FÅTT KOMME REN Å, jeg FÅTT EN KNUSER PÅ DE

Jeg WANNA BLIR ALVORLIG STRAKS 1-2, jeg FÅTT EN KNUSER PÅ DE HVA DE GJØRE I DAG ELLER NOE ANNEN DAG? 1-2, Jeg
FÅTT EN KNUSER PÅ DE AKKURAT EN TITT OG jeg DRAR GAL 1-2, jeg FÅTT EN KNUSER PÅ DE

DERES PAPPA ALDRI KOMMER FÅ DE ÇCAUSE HAN LEVER SLIK FJERN MEN HANS ITALIENSK SJÅFØR VISER seg HVER DAG MEN
jeg FÅ DE I HJØRNET, jeg FÅ DE ALL ALENE jeg FÅTT KOMME REN, jeg FÅTT KOMME REN

Jeg FÅTT EN KNUSER PÅ DE

1-2, Jeg FÅTT EN KNUSER PÅ DE 1-2, jeg FÅTT EN KNUSER PÅ DE 1-2, jeg FÅTT EN KNUSER PÅ DE jeg SAGT 1-2 jeg
FÅTT EN KNUSER PÅ DE

HVORFOR SKAL jeg FÅR EN KNUSER PÅ ENNÅ?

Jeez

korrupt
10-02-2006, 17:01
The Clash - 1-2 Crush on you. Jeg har en lillesøster som har fått dilla på the Clash.

Jeg orker ikke poste ny sang :/ Kan noen andre gjøre det, eller ødelegger jeg leken?

i_dass
14-02-2006, 00:07
gjett denne da:

All jeg trenger er litt tid, få bak denne sol og støper min vekt, All jeg trenger er en fred av denne sinn, Da
jeg feirer.

All i all det er noe gi, All i all det er noe gjøre, All i all det er noe leve, Med De..

All jeg trenger er litt skilt, få bak denne sol og støper denne vekt av min, All jeg trenger er stedet finne,
Og der jeg feire.

All i all det er noe gi, All i all det er noe gjøre, All i all det er noe leve, Med De..

dramamin
14-02-2006, 00:13
gjett denne da:

All jeg trenger er litt tid, få bak denne sol og støper min vekt, All jeg trenger er en fred av denne sinn, Da
jeg feirer.

All jeg trenger er litt skilt, få bak denne sol og støper denne vekt av min, All jeg trenger er stedet finne,
Og der jeg feire.

trur det er air. men tittel hugsar eg ikkje. all i need?

i_dass
14-02-2006, 00:16
jupp!

din tur!

8)

dramamin
14-02-2006, 00:32
mkay. denne burde ikkje vere alt for vanskeleg.

De går inn i romet Med Deres blyant i Deres hånd De ser noen naken Og De sier, "hvem er den mann?" De prøver
slik hard Men De ikke forstår Akkurat hva De si Når De blir hjem

Fordi noe er begivenhet her Men De ikke vet hva det er Gjør De, Herr Jones?

De hever opp Deres hode Og De spør, "Er dette hvor det er?" Og noen peker på De og sier "Det Er hans" Og De sier, "Hva Er min?" Og noen
ellers sier, "Hvor hva er?" Og De sier, "Å min Gud Er jeg her all alene?"

De gir i Deres bilett Og De drar klokke geek Som straks går opp til De Når han hører De taler Og sier,
"Hvordan gjør det føler være en slik særing?" seg? Og De sier, "Umulig" Da han gir De en bein

De har mange kontakter Blant lumberjacks få De fakta Når noen angriper Deres fantasi Men ingen har noe respekt
Likevel de allerede venter De Til akkurat gir en kontroll beskatte-fradragsberettiget
veldedighetsorganisasj0ner

De vært med professorene Og de har all likt Deres titter Med stor jurister De Diskutert lepers og kjeltringer
De vært gjennom all av F. Scott Fitzgeralds bøker De Er meget godt leser Det godt visst

Godt, sverdet swallower, han kommer opp til De Og da han kneler Han krysser seg Og da han klikker hans høy
hæler Og uten befordring legger merke til Han spør De hvordan det føler Og han sier, "Her er Deres hals
tilbake Takk for lånet" seg

Nå De ser denne eyed midget Skrike ordet "NÅ" Og De sier, "For hva resonnerer?" Og han sier, "Hvordan?" Og De sier, "Hva gjør denne gjennomsnitt?" Og han skriker tilbake, "De Er en ku Gir
meg noe melk Eller ellers drar hjem"

Godt, De går inn i romet Som en kamel og da De rynker brynene De anbringer Deres øyne i Deres lomme Og Deres
nese på grunnen det er en lov Mot De komme omkring De lager slite hodetelefoner

i_dass
14-02-2006, 00:54
ballad of a thin man
-by bob dylan

denne da?
(jaja... vet den er litt for lett...)

Han kom danse over vannet Med hans galleons og geværer Lete etter den ny verden I den palass i sola.

På kysten legMontezuma Med hans coca forlater og perler I hans haller han ofte undret seg Med hemmelighetene
av verden.

Og hans emner samlet 'avrunder ham Liker den forlater omkring en tre I deres klær av mange farger For den sint
guder se.

Og kvinnene all var vakker Og mennene stått rett og sterk De budt liv i offer Slik at andre fortsetter.

Hat var akkurat en legende Og krig aldri visst folket arbeidet sammen Og de løftet mange steiner.

De båret dem til flatlands Og de dødd langs måten Men de bygd opp med deres bar hender Hva vi enda ikke gjør i
dag.

Og jeg vet hun lever der Og hun elsker meg til denne dag jeg enda ikke hus da Eller hvordan jeg gått seg bort.

Han kom danse over vannet Cortez, Cortez Hva en morder.

dramamin
14-02-2006, 00:56
neil young - cortez the killer

skal kome med ein ny om litt.

i_dass
14-02-2006, 00:59
gleder meg :P

dramamin
14-02-2006, 01:03
herre min hatt, denne free translation greia er teit. men ok. denne er heller ikkje så svår, trur eg.

Jeg tror at De hørt Deres hoved# synge når jeg var syk i sengen. Jeg antar at han fortalt De alt at jeg beholder låst borte
i min hode. Deres hoved# ta De reise, godt minst at er hva De sagt. Og nå gjør De kommer tilbake føre Deres fangesvin og
brød? De møtt ham på en tempel, hvor de tar Deres klær på døren. Han var akkurat en numberless mann i en stol som vil
akkurat kommer tilbake fra krigen. Og De pakker opp hans trett ansikt i Deres hår og han gir De eplekjernen. Da han berører
Deres lepper nå slik plutselig bar av all kyssene vi anbringer på en tid før.

Og han ga De en Tysk Hyrde gå med en krage av lær og spiker, og han aldri en eneste gang fått De til De eller snakker omtrent
all den liten detaljer, slik som som hatt en ord og som hatt en klippe, og som hatt De gjennom postene. Nå Deres kjærlighet
er en hemmelighet all over blokken, og det aldri stanser ikke en gang når Deres hoved# svikte.

Og han tok De opp i hans aeroplane, som han fløy uten noe hender, og De krysset ovenfor den fargebånd av regn som kjørte
folkemengden fra posisjonene. Da han drept lysene i en ensom smal vei og, en ape med engelkjertel, fjernet den endelig wisps
av smerte med musikken av strikker.

Og nå jeg hører Deres hoved# synge, De kneler for ham komme. Hans kropp er en gyllen snor som Deres kropp
henger fra. Hans kropp er en gyllen snor, min kropp vokst numb. Å nå De hører Deres hoved# synge, Deres
skjorte er all ugjort.

Og vil De kneler ved siden av denne seng som vi polert slik for lenge siden, før Deres hoved# velge istedenfor lage
min seng av snø? Deres øyne er vill og Deres knoker er rød og De taler fjernt også lav. Ingen jeg ikke lager ut hva
Deres hoved# si før han fått De til De.

Da jeg tror De leker fjernt også ru for en dame som vært til månen; jeg ligget ved denne vindu lang nok venne seg til en
tom rom. Og Deres kjærlighet er en støv i en gammel manns hoste som tapper hans fot til en melodi, og Deres lår er en
ruin, De vil ha også mye, la oss si De kommet tilbake en tid også snart.

Jeg elsket Deres hoved# fullkomment jeg lært ham all at han visste. Han sultet i en dyp mysterium som en mann som er
sikker på at hva er sann. Og jeg sendt De til ham med min garanti jeg lærer ham noe ny, og jeg lært ham hvordan De vil
lang for meg ingen materie hva han ikke sagt noen materie hva De gjør.

Jeg tror at De hørt Deres hoved# synge mens jeg var syk i sengen, jeg er sikker på at han fortalt De alt jeg
beholder låst borte i min hode. Deres hoved# ta De reise, godt minst at er hva De sagt, Og nå gjør De kommer
tilbake føre Deres fangesvin og brød?

i_dass
14-02-2006, 01:14
får den ikke til...
ikke nå iallefall... begynner visst å bli litt trøtt tror jeg :roll:
men men... er tilbake i morgen en gang!

dramamin
17-02-2006, 19:31
om eg røper at songen er cohen's master song, kan nokon andre finne på ein ny?

i_dass
17-02-2006, 22:35
jaaaa...
selvfølgelig er det Master Song... at jeg ikke tenkte på det :oops:
ikke alltid lett og følge med ser du :roll:
her er en ny:

Sprekker den pisk Gir fortiden glippeTrinnet på en sprekk Bryter Deres Mommas tilbake

Når en problem blir med De pisker det Før fløten sitter ut også lang De pisker det Når noe gå galt De pisker
det

Nå pisker det Inn I formeForm det opp Blir rett Drar frem Trekk foran Forsøk oppdage det Det Er ikke også sen
piske det Pisker det god

Når en god tid vender omkring De pisker det De aldri lever det ned hvis ikker De pisker det ingen får deres
måte Til de pisker det

Jeg sier, pisker det Pisker det god jeg sier, pisker det Pisker det god

Æmedvirkende PauseÅ

Sprekker den pisk Gir fortiden glippeTrinnet på en sprekk Bryter Deres Mommas tilbake

Når en problem blir med De pisker det Før fløten sitter ut også lang De pisker det Når noe gå galt De pisker
det

Nå pisker det Inn I formeForm det opp Blir rett Drar frem Trekk foran Forsøk oppdage det Det Er ikke også sen
piske det Pisker det god

Anonymous
23-02-2006, 19:41
devo - whip it

neste:

"Alkohol er i min vener.. Rifter faller da jeg tenker på De. Den Sann Hukommelse De forlater Meg med er en Nøkkel til vinen av melankoli. Jeg Drukner meg selv i den Dyp av Bedrøvelser- Da De Brent på den Påle de brent min sjel også. Deres Ren Følelser, Deres Flammende Hat;
det var ikke nok. Natassja, min elsket Satanic Heks, Kraften i Deres Øyne og Dem. Arbeidet for den Adelig i Mann. Passerer Flasken, Passerer Kniven, Passerer Meg Deres Unholy Håndverker. Jeg Aldri glemmer De, den Best av All det er, jeg Slikker Deres Kald Lepper, jeg
Omfavner Deres Kiste da jeg sukker i ve. De Aldri Kysset Presten, De Aldri Drakk blodet av jesus. Selsom, de sier- godt, vender det oppned som De gjorde, og de Dreper, DREPER, og de tar De borte.. Nå, Århundrer Senere, jeg gjør Deres og Min Skilt. De Lever i Meg, som De
flyttet inn med Min Sjel. Deres resurrection er Ånden av De- Installert i Meg. Så nå, Deres thougths og Deres Smerter er Min Vin; Og Natassja: jeg få disse goddam engel Full.. "