Se full versjon : Blind Guardian
Nimrhodil
22-12-2004, 16:52
Blind Guardian, verdens mest romantiske, fortellende, mangfoldige, givende, ærlige og åpne bandet i vår historie, skal kanskje besøke Norge på en mini-turné! De er foreslått invitert til aLEP '05!
Generelt lurer jeg på: hva er det med Blind Guardian som fenger? Som fenger alle? Er det skalde-imaget, lyden, tekstene? Alle nyvinningene, som bygges rundt det klassiske Blind Guardian.
Min hyllest til verdens beste musikere!
anders endal
22-12-2004, 18:31
hmm.jeg kan egentlig ikke gi min mening på dette.siden jeg ikke har hørt om det bandet du snakker om. men alikevel stemte jeg nei..skal laste ned en sang av de jeg.noen forslag????
spitzenqualität
22-12-2004, 20:25
blind guardian er wack.
Nimrhodil
25-12-2004, 01:44
Ja. "Bright Eyes" er fabelaktig! Men "The Bard's Song (In the Forest)" er bedre! Last ned alt du finner!
Adharkach
25-12-2004, 17:02
Nimhrodil... Nimhrodil... Det er morsomt å se deg joine nye forum bare for å reklamere for det bandet.
Og la meg få tilføye noe: Blind Guardian er _ikke_ vurdert som gjester på alep '05. Forhåpentligvis blir Nimhrodil fraværende også. (:
Nimrhodil
26-12-2004, 21:14
Hahaha, nei, jeg gjorde nok ikke det bare for denne grunn. tror jeg. Trodde du likte dem, eller var det...nei, det var visst ikke det.
De var i hvertfall foreslått! Om de er vurdert eller ikke, det var ikke så nøye, de er nok det eneste bandet som kunne tenke seg dit (se www.blind-guardian.com på forumet der, der de skriver at de hadde satt pris på å bli invitert. Må se om jeg finner den tråden!)
Jeg kommer dit bare for å klemme deg :)
Nei huffamei, man kan ikke være riktig klok hvis man ikke har samme musikksmak som deg :wink:
Nimrhodil
26-12-2004, 21:50
Nei ;) Jeg må endre på den posten der! Huff, jeg skjemmes! Det er jo helt subjektivt! Øh, eh, det der var litt beklemt!
Blind guardian er ok, men ikke verdens beste band.
Liker de ganske godt jeg.. kan anbefale Battlefield og Past and future secret
De er helt greie. ikke mer, ikke mindre. i alle fall ikke verdens beste band.
Nimrhodil
21-04-2005, 22:48
Liker de ganske godt jeg.. kan anbefale Battlefield og Past and future secret
Eventyrlige stykker musikk!
jupp.. de har en helt spesiell stil.. battlefield kan man vel nesten kalle episk metal.. helt utrolig kraftig :D
Nimrhodil
22-04-2005, 18:26
Hm, det hadde jeg ikke tenkt på før, men jo, ja, kan si meg enig i det! Begynnelsen og sisteverset er virkelig fantastiske!
Likte du ANATO? Hvordan tror du det går nå som Stauch er ute av bandet?
The Curse of Fëanor, det er musikk!
Anonymous
30-04-2005, 14:40
Albumet Nigtfall in Middle-Earth<3
Nimrhodil
07-05-2005, 23:49
Det beste de har skapt er Nightfall in Middle-earth!
Anonymous
10-06-2005, 13:55
Nightfall.... det er låt det.
Det beste de har skapt er Nightfall in Middle-earth!
Hva har dette med Nightwish å gjøre? Er ikke dette Blind Guardian da?
Nimrhodil
05-07-2005, 01:59
Kvekk? Nightwish? Har de kalt noe opp etter Blind Guardian også nå?
Har Nightwish laget et album eller en sang som heter Nightfall in Middle-Earth?
I alle fall; Blind Guardian - Nightfall in Middle-Earth er det nest siste albumet dems, om jeg ikke tar feil! Så har vi klarnet opp i det :D
Dessuten har Blind Guardian dyktige musikere, litt mer talentfulle enn mange andre i samme sjanger. Særlig med tanke på Thomen Stauch... nei, han har jo slutta! Så egentlig ikke noen eksepsjonelt gode lenger, med unntak av Kürsch, med vokalen! Ave!
Glem den, jeg var dritings... Så i kryss og dobbelt på en gang. Heh.
Nimrhodil
05-07-2005, 18:50
;) Da er det greit.
Hadde en CD en gang. Solgte den til en rock, punk og metall-butikk. Den var ikke dårlig, men jeg hørte ikke noe på den.
Hvorfor ikke? Er du dum? ;)
Synes disse er flinke
The bard song, harvest of sorrow og nightfall er spesielt fine:)
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.