PDA

Se full versjon : Deprimerende

regndag
08-04-2010, 11:57
Ble helt sjokkert over å se at noen hadde sent en privat melding til meg her på dikt.no forumet, kanskje det var noen som var ute etter å få kontakt med meg eller noe helt spesielt (skriver som Zappa på dikt.no) ((født på ny nylig btw)) på dikt.no og så var det en lame spambot som allerede var banna fra siden.

Øsj. Hvordan går det folkens? Jeg hadde en laaaaang pause fra å skrive, og plutselig kom lysten og ordene tilbake til meg igjen. Ikke at det er en big deal om man gjør det eller ikke, iogmed at det ikke virker som en måte å tjene penger på.

bearhug fra zappa

moztiq
10-04-2010, 00:50
Hei, tenkte på deg her en dag uvisst av hvilken grunn (tror jeg tenkte på gæmle brukere) :)

Koselig å se livstegn fra deg!

regndag
15-04-2010, 15:12
Hei, tenkte på deg her en dag uvisst av hvilken grunn (tror jeg tenkte på gæmle brukere) :)

Koselig å se livstegn fra deg!

Mostiq, du har en spambot her på forumet. Det har skjedd igjen!! Kjempeskuffa over håp om en semierotisk invitasjon til et netteventyr var nok en ekkel melding fra spamboten.

JosephWaard er *det nye* navnet på spamboten. Igjen griner den øya ut for å Privat eller forum relatert informasjon ut av meg.

Jeg skriver under det gamle zappa navnet på dikt nå, men jeg kan ikke si at jeg får den samme egomasserende oppmerksomheten som tidligere. Enten det eller så kunne jeg aldri skrive ;) Veeel, eller så er det fordi siden er tatt over av en gjeng middelmådige 40 åringer som koseprater og klør hverandre på ryggen.. får meg til å savne fjortisbølinga nesten.

Vel, goegamle pølsesnakk. Ah, det er så godnorsk det navnet der.

Å havne i den dikt.no (taxeia? doxia? et eller annet sånt no) er en av de tingene jeg syns var mest positivt for skrivinga mi. Jeg sender aldr ut noe fordi jeg syns Norge ikke har noe marked for dikt, kun bøker og da helst krim eller nikjipe oppvekstromaner fra østkanten om eksistensialisme osv osv. Jeg kunne godt skrevet en sånn bok (minus østkanten, but home is where the heart is) men markedet er fullt :P

Tjosan
12-08-2010, 18:13
Deprimerende: å oppdage at alt det utrolig dyktig gjennomførte arbeidet utført på en usedvanlig effektiv og vel organisert dag er gått til helvete, grunnet mystiske (er de ikke alltid det?) programvareting, noe som medfører at man sitter her til langt på kveld for å rekke fristen som går ut i morgen, mens sola skinner og man har lyst til å være alle andre steder enn på et varmt, lufttett kontor. Noen dager hadde det vært bedre at man holdt seg hjemme ... :(