Se full versjon : Iron maiden
piece_of_mind
08-01-2005, 16:53
Beste maiden plata ever, Hvem mener du det er ?
Jeg må si jeg ble litt skuffa at jeg ikke fant en eneste maiden diskusjon, jeg mener...er veden blitt syk eller har jeg ikke lett godt nok?!
Doktoren
08-01-2005, 17:03
Det er jo Seventh Son. Man kan da ikke diskutere slikt, det er jo vedtatt.
Stiller meg fullstendig enig med meningen til Doktor'n.
Så forøvrig Maiden i Spektrum '03, og det var en flott opplevelse. 8)
Men faen heller, de spilte ikke Wrathchild. :?
Det er jo Seventh Son. Man kan da ikke diskutere slikt, det er jo vedtatt.
Yupyup...
Anonymous
16-05-2005, 07:56
Sylvian I completely agree with you.
Iron Maiden og Killers er best. Fear of the Dark er så overvurdert at det gjør vondt.
Anonymous
24-07-2005, 19:27
jeg mener the number of the bast er best... men alle de andre platene er jo bra de også....
jeg mener the number of the bast er best...
Det er bare fordi du er en jævla fjortissatanist... *hydr* :twisted:
Jeg må si jeg ble litt skuffa at jeg ikke fant en eneste maiden diskusjon, jeg mener...er veden blitt syk eller har jeg ikke lett godt nok?!
nei verden er veldig oppegående siden den ikke diskuterer møkka band.
For den kommentaren må du dø! :evil:
w0rd!
Seventh Son of the Seventh Son, helt klart. Men var veldig glad i Best of the Beast plata mi og da, helt til brodern stakk av med og mista den ...
sylv: jeg vet at du liker det bandet men de har en veldig lei tendens til å gjenta seg selv
sylv: jeg vet at du liker det bandet men de har en veldig lei tendens til å gjenta seg selv
Og det hadde ikke Victor?
vis det er jara så var han hundre ganger bedre.+
Anonymous
23-02-2006, 19:13
du kunne godt laget den ordentlig. hvis jeg synes killers er bra; hva skal jeg da svare... vel, du tok meg; egentlig så vil jeg si POWERSLAVE, der tittelkuttet og rhyme of the ancient mariner er de beste kuttene for mitt vedkommende.
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.