Se full versjon : Konkurranse: 'jeg elsker deg'?
Kan ikke redaksjonen starte med noen konkurranser a? Enkle premier som å havne på forsiden til dikt.no i en mnd, eller noe :)
Eks:
-Skrive et så fint dikt (/tekst) som mulig med klisjébegrepet 'jeg elsker deg'
-Skrive en tekst (/dikt) med fem heelt ulike ord, hvor man f.eks. skal minst ha med 3/ 5 av dem: 'krabbeklo, ytringsfrihet, magedans, bilbane, flosshatt' osv osv...
Forslaget er jo ikke så dårlig da? :roll:
Selvfølgelig vil det ta tid, men det bør være et sted man kan sende inn, en sånn knappefunksjon
kommer du med dette fordi du så den flotte utfordringen til meg og daeira eller?
copycat :|
dessuten burde ikke det være redaksjonen sin jobb å fikse/lese gjennom/bestemme vinner, de har nok å gjøre som det er!
Smiske-Ida har rett. Vi er for late til å bry oss med det der, dessutan krev det snekring frå CiViX si side som korkje vi eller han prioriterer høgt nok til at det blir noko av.
kommer du med dette fordi du så den flotte utfordringen til meg og daeira eller?
copycat :|
dessuten burde ikke det være redaksjonen sin jobb å fikse/lese gjennom/bestemme vinner, de har nok å gjøre som det er!
Egentlig ikke, var en idé Wolfboy og jeg kom på for ca. 3 mnd. siden, men den ble bare liggende, for da tenkte jeg ikke på forumet...
særlig stianr...
og eirikws, hvorfor smisker jeg?
har min kjære sittende i red og har sett hvor mye jobb dere har :wink:
(eller smisker jeg kanskje likevel siden du er så søt på bildet ditt :wink: ?)
Start egne interne konkurranser.
særlig stianr...
og eirikws, hvorfor smisker jeg?
har min kjære sittende i red og har sett hvor mye jobb dere har :wink:
(eller smisker jeg kanskje likevel siden du er så søt på bildet ditt :wink: ?)
:roll:
ju kjut
Hvis du sponser siden med premier, stian, så er jeg sikker på at vi kan smekke opp en konkurranse også.
;) kveldsmaten min?
Nei, å ha teksten sin på forsiden i en måned mener jeg er en goood premie!
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.