PDA

Se full versjon : Konkurranse: 'jeg elsker deg'?

stianr
14-02-2006, 22:05
Kan ikke redaksjonen starte med noen konkurranser a? Enkle premier som å havne på forsiden til dikt.no i en mnd, eller noe :)

Eks:

-Skrive et så fint dikt (/tekst) som mulig med klisjébegrepet 'jeg elsker deg'

-Skrive en tekst (/dikt) med fem heelt ulike ord, hvor man f.eks. skal minst ha med 3/ 5 av dem: 'krabbeklo, ytringsfrihet, magedans, bilbane, flosshatt' osv osv...

Forslaget er jo ikke så dårlig da? :roll:

Selvfølgelig vil det ta tid, men det bør være et sted man kan sende inn, en sånn knappefunksjon

i_dass
14-02-2006, 22:26
kommer du med dette fordi du så den flotte utfordringen til meg og daeira eller?

copycat :|

dessuten burde ikke det være redaksjonen sin jobb å fikse/lese gjennom/bestemme vinner, de har nok å gjøre som det er!

eirikws
14-02-2006, 22:31
Smiske-Ida har rett. Vi er for late til å bry oss med det der, dessutan krev det snekring frå CiViX si side som korkje vi eller han prioriterer høgt nok til at det blir noko av.

stianr
14-02-2006, 22:34
kommer du med dette fordi du så den flotte utfordringen til meg og daeira eller?

copycat :|

dessuten burde ikke det være redaksjonen sin jobb å fikse/lese gjennom/bestemme vinner, de har nok å gjøre som det er!

Egentlig ikke, var en idé Wolfboy og jeg kom på for ca. 3 mnd. siden, men den ble bare liggende, for da tenkte jeg ikke på forumet...

i_dass
14-02-2006, 22:47
særlig stianr...

og eirikws, hvorfor smisker jeg?
har min kjære sittende i red og har sett hvor mye jobb dere har :wink:

(eller smisker jeg kanskje likevel siden du er så søt på bildet ditt :wink: ?)

ludvig
15-02-2006, 01:43
Start egne interne konkurranser.

eirikws
15-02-2006, 08:33
særlig stianr...

og eirikws, hvorfor smisker jeg?
har min kjære sittende i red og har sett hvor mye jobb dere har :wink:

(eller smisker jeg kanskje likevel siden du er så søt på bildet ditt :wink: ?)

:roll:
ju kjut

i_dass
15-02-2006, 14:31
tihi... :)

Lacuna
15-02-2006, 18:55
Hvis du sponser siden med premier, stian, så er jeg sikker på at vi kan smekke opp en konkurranse også.

stianr
15-02-2006, 20:30
;) kveldsmaten min?

Nei, å ha teksten sin på forsiden i en måned mener jeg er en goood premie!

ludvig
15-02-2006, 21:23
neeh.