Se full versjon : Madrugada
:best i gammel eller ny stil?
-Lalaith
03-03-2005, 11:55
best i gammel. men uansett ikke myev å skryte av.
Jeg liker bare jodling...
digger det gamle, trenger mer tid på det nye.
er det lov til å legge inn alternativer til andres innlegg - Sylvian? liker du ikke madrugada, så hvorfor er du innom tråden? naut.
er for så vidt enig med sadeyes, det gamle er lett å elske. det nye treffer ikke like godt, men er greit på sitt vis.
Madrugada gjør seg best på mixtapes, så man kan velge ut de få sangene man trenger. På album er det eldste best men de klarer alltid å lage gode enkeltspor på alle platene.
Anonymous
16-05-2005, 09:04
Synest Madrugada var bra før.
Madrugada er også bra nå..
Jej.. :D
Anonymous
19-05-2005, 02:11
synes kanskje det nye ligner mer på REM på sitt overflødigste enn noe særlig annet. men jeg har bare hørt en liten singel.
George Michael er bedre enn Madrugada!
Gulfuria
27-05-2005, 03:30
"Majesty" er vakker...mmmmmm! :)
hva med et "jeg bryr meg ikke så veldig egentlig" alternativ?
pho_: jeg skjønner du prøver å være sylvian-kul, men hvorfor i all verden bryr du deg om tråden? den har en tittel. der står det madrugada. er du ikke interessert, kan du unngå å klikke på den eller evnt. kommentere. så enkelt er det :roll:
Nei, man MÅ bry seg Valium... Man MÅ!
:cry: jg blr så lei mg!11
pho_: jeg skjønner du prøver å være sylvian-kul, men hvorfor i all verden bryr du deg om tråden? den har en tittel. der står det madrugada. er du ikke interessert, kan du unngå å klikke på den eller evnt. kommentere. så enkelt er det :roll:
jeg MÅ lese trådene, og så er det en magisk ting med polls som gjør at jeg MÅ trykke
sylvian bruker å legge til egne alternativ, han. knis
nei, det er bare en konspirasjon alt ihop
Anonymous
11-06-2005, 22:37
Madrugada er kjempebra synes jeg!! særlig "Majesty", "Vocal" og og "Sister"!! Jeg skal på R.E.M.konsert i sommer, og Madrugada skal varme opp! To av mine topp5-yndlingsband på en dag, det er så heeerrligh :D
Cenotaph
13-06-2005, 02:38
Hands up er kul.
Av norske band er Madrugada nødt til å være et av de bedre. Låter som Strange Colour Blue og Vocal er musikk i verdensklasse. Og soloplata til Sivert Høyem er suveren
madrugada var bra før, no er dei berre kjedelege
hands up i love you er som sagt tøff
Anonymous
19-07-2005, 03:40
Jeg syns både det gamle og det nye er bra, meget bra.
Anonymous
21-11-2005, 13:41
sangen madrugada har med ane brun, den er fin den.
lift me, lift me from the ground. and don't never put me down, oh no.
Hørt så mye på det gamle at jeg må få inn litt av det nye...
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.