Se full versjon : Hviken artist liker du best
hm.. jeg liker shakira og Mira Craig :lol:
Fant du ikke på NOEN andre?
Det der er bare fjortissband/ artister, kanskje bortsett fra Eminem.
Er ikke sunt med bare sånn drittmusikk (untatt Eminem), lær deg å høre på mer variert musikk...
Guns'n roses
Nirvana
Rolling Stones
Led zeppelin
eagles
Også finnes det syyykt mye annet også - fra dagens musikk også.
Utforsk litt, hver aktiv, interresert...! - trykk på signaturen min og bli forelsket i bergens beste band - Major Parkinson!
(og forresten = Hvor bra er det å høre Mira Craig synge 'we got your money, we got your daddy'??? Hvor interresant er det???)
mer variert musikk...
Guns'n roses
Nirvana
Rolling Stones
Led zeppelin
eagles
ja, det var rette rompa som feis...
Jeg er vel egentlig enig, jeg er ikke spesielt glad i noen av disse artistene - men det er likevel ingen grunn til å "angripe" (ja, jeg snakker til deg, Stian) : )
Spørsmålet var "Hvilken av disse liker du best?", ikke "Fortell hva du synes om disse artistene." Om noen finner noe de liker i lista, svar - hvis ikke, let it go 8)
Jaja...
Uansett Nirvana er musikk uten sjel syns nå jeg...
Jeg syns denne siden er veldig flink til å angripe folk..
Samme hva man gjør er det ikke bra nok...
og det står faktisk hvem liker du best ikke hva syns du om dem....
stianr, ro deg ned. posten din er helt unødvendig i denne tråden. dersom du ikke liker noen av disse artistene så lag en egen tråd med de du vil ha med.
la oss prøve å oppføre oss bare litt da.
Man må jo vekke den forferdelige fjortisskulturen til å bli en litt mer musikkglad (altså ikke noen ord som er satt sammen til at man skal knulle, drikke, og feste....)
Bare det jeg ville si!
bortsett fra dina, ser ikke jeg noen av disse artistene som de som ødelegger musikken. jeg kan nevne ganske mange andre som har større ansvar der.
dersom jeg skal velge en av de foreslåtte her, må det bli avril lavigne.
Man må jo vekke den forferdelige fjortisskulturen til å bli en litt mer musikkglad (altså ikke noen ord som er satt sammen til at man skal knulle, drikke, og feste....)
Bare det jeg ville si!
All musikk med vokal i handlar om anten dei tre tinga der eller Jesus.
Anonymous
21-02-2006, 13:07
Jaja...
Uansett Nirvana er musikk uten sjel syns nå jeg...
:roll:
Anonymous
21-02-2006, 14:13
..eller jaja forsåvidt uten din
Av de på lista valgte jeg Mira Craig. Men jeg hører ikke så mye på noen av artistene.
Det der er bare fjortissband/ artister, kanskje bortsett fra Eminem.
Er ikke sunt med bare sånn drittmusikk (untatt Eminem.
Dagens sitat.
Har egentlig ikke så veldig mye til overs for de artistene. Men de skjønner jeg i alle fall at noen har mage til å høre på (Bortsett fra Dina) .. Hvis jeg skulle velge hadde jeg tatt eminem, selv om jeg ikke akkurat er noen rapp-person..
Jeg er enig med Stianr. Kan ikke noen med modarator-status legge til noen alternativ? Det skader ingen.
Ingen vits i å legge til flere alternativer, om den som laget innlegget vil ha svar på hvem folk liker best av disse forfatterne. Da endrer man jo innlegget til noe han/hun ikke spør om.
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.