Se full versjon : Hva slags musikk misliker du mest, og hvorfor?
Anonymous
03-03-2006, 13:56
Jeg liter jo egentlig veldig få sjangere totalt og er mer sånn artist-orientert fordi jeg mener at sjangere er så jævlig vage betegnelser på musikk. Det skulle vært kjørt en folkeopplysning på hva folk mener når de sier "elektronisk" musikk, det er jo ekstreme skiller mellom de forskjellige undertypene i elektronisk musikk. Fks har vi house, dance, trance, techno osv osv. Det som slår meg er at folk foretrekker å si "jeg hater metall" eller "jeg hater trance" i steden for å faktisk tydeliggjøre hvilket sjangeruttrykk de misliker mest med å bruke undersjangre/artistnavn, i steden foretrekker de å blotlegge ignoransen sin med å mislike en enorm sjangerbetegnelse.
Så ikke noen "jeg hater metall /slutt" innlegg.
Når det er sagt så misliker jeg den typen hjemmelaga trance der 2-3 foreskjellige loops på hvert instrument gjentas om og om igjen, musikk med mye prat om fitte og sex (det blir bare flaut å høre på), jeg syns sånn gladkristen kassegitar er helt jævlig og metall der vokalen er en skrikende bannende baby er også ganske triste greier.
Jeg misliker, sterkest av alt på Guds grønne jord, Nirvana. Nirvana var et band med elendige tekster, middelmådige musical scores og en vokalist som IKKE kunne synge...
jeg liker ikke dårlig musikk innenfor noen av sjangrene. ellers er jeg ganske tilbøyelig. bortsett fra metall og emo da. jeg takler det ikke. og hard elektronisk musikk.
for å være ærlig så.. så.. så hører jeg på allt i verden.
Finnes egentlig ingenting man kan mislike i verden. (lykkelig på det grunnlag) :D
Hip Hop kan jeg like hvis det er bra - jeg liker å kalle Eminems stil hip hop.
Jeg hater rap, ren snakk med en lik bass i bakgrunnen som tilslutt går en på nervene!
Og så har vi techno, men det liker jeg :oops:
Anonymous
04-03-2006, 22:12
jeg har skrevet en dansebandlåt
som handler om å brenne ned kirker
og drepe prester
now,
that's
what I call
music
Anonymous
05-03-2006, 23:36
Fin blandings det ja!
http://www.einvoll.net/weblog/bilder/flippers.jpg
Personlig så hater jeg:
Black eyed peas
Korn
Green day
Slipknot
System of a down
Limp Bizkit
Coldplay
Sum 41(?) og all den punken som ligner
Kjærlighetspop
Techno
Metal
+ alt som er så dårlig at jeg har fjernet det fra vokabularet mitt.
Anonymous
06-03-2006, 00:23
Coldplay! Mer meningsløst, kjedelig drit skal du lete lenge etter. James Blunt, Maria Mena og Mira Craig er vel også verdt å nevne.
Anonymous
06-03-2006, 04:53
jeg misliker det meste av musikk som både er hard og emosjonell samtidig, sånn som cheesy trance, black metal klonene, veldig mye av den forferdelige nittitalls metal/hardcore/"alternativ" hybridmusikken... herregud, skal ikke nevne navn. og jeg misliker KENT sterkt. det høres så jævlig symtete ut.
modern talking
urk, ja!
og linkin park osvosv, scooter osvosv, nerd-greiene eller hva det nå heter og tusenvis av andre som jeg ikke husker/har fortrengt/ikke gidder å skrive opp. mye av disse SOMMER-pop-drit-låtene som kommer og herjer landet i ca ett år før de blir glemt.
jeg hater trance, fordi det er hva det er. og trance er fælt.
modern talking
ja.
Og nå ville jo ikke du ha hele sjangre her da, men jeg liker virkelig ikke techno og trance. Jeg kan ingen artister innen denne sjangeren, men jeg snakker da om all denne forbanna musikken som er såkalt "populært".
Ellers liker jeg ikke Black eyed peas. Og ikke Malin (den lille tassen som vant gpj), og generelt sett ikke noe musikk som spilles i grand prix. Jeg finner nå ut at jeg liker veldig lite. Jeg er særdeles lite glad i det meste av hiphop, rap, og klassisk musikk også. Tenker da på den typen grupper som ligger på top 20-lista, og alt som likner på Mozart. Chris Brown, Eminem, Dr Dre, Beyonce, Maria Mena, Sugababes, Madonna, Pink og så absolutt Wig Wam. David Hasselhoff, Dina. And so on.
jeg liker ikke pop eller rock noe særlig. sånne artister som britney spears (pop) og bon jovi (rock) gjør meg kvalm. og jeg liker ikke u2 heller. også synes jeg muse er helt forferdelig kvalmt. jeg liker ikke sånn grunge som alice in chains, pearl jam og soundgarden. techno kan være bra, men som regel bare hvis artistene heter plastikman, ricardo villalobos eller isolee. hip hop har mye bra, men jeg blir så fort lei av hip hop refrenger, jeg hater de fleste hip hop refrenger og skulle ønske hip hopere generelt sluttet å bruke refreng. når det gjelder vals og polka, så liker jeg ikke mye, men det finnes etpar ting, kommer ikke på noen navn. ringetonemusikk er kanskje ikke en egen sjanger? men jeg liker endel 8bit (http://www.8bitpeoples.com/discography_gfx.php). innen metal liker jeg kun veldig få utvalgte band (darkthrone, voivod, hellhammer, venom, necrophagia) og når det gjelder disco er det som regel en låt eller to; bortsett fra arthur russell, som var stødig. og når vi snakker om disco; alle burde høre hamilton bohannon's "let's start the dance" (http://homepage.mac.com/drenard/.Public/LetsStartADance.mp3) (men vær kjapp, linken er borte om noen dager), da snakker vi godlåt; kanskje den beste disco-låta noensinne.
Hillary Duff! Gaaah! Eneste grunn til at hun er artist er at hun var skuespiller og tenåringsidol fra før av.. Egentlig misliker jeg vel henne generelt mer enn musikken..
vivaldi og mozart.
Kulturelle ignorant! ;)
britney spears.. Og alle andre som kan settes i den båsen.
Plastikkhorepop?
Plastikkhorepop?
Something like that...
vivaldi og mozart.
Kulturelle ignorant! ;)
roffo
Hillary Duff! Gaaah! Eneste grunn til at hun er artist er at hun var skuespiller og tenåringsidol fra før av.. Egentlig misliker jeg vel henne generelt mer enn musikken..
men hun er jo deilig. bare spør ludvig.
Han synes jo at alle er deilige?!
jeg trenger jo noen som støtter meg :wink:
Og når kom det i betraktning at bra musikk er viktigst? # Grøsse# :D
jo. men jeg liker å nevne slike ting
jo. men jeg liker å nevne slike ting
I see.. Men det verste jeg vet er folk som velger musikk på bakgrunn av det, uten å tenke på å finne dyktige låtskrivere og sangere.
men det gjør ikke jeg.
Godt å høre:)
men det gjør ikke jeg.
Så store pupper og et søtt og innbydende "kom og pul meg, NÅ!" smil er det som gjelder?
zecond that
men det gjør ikke jeg.
Så store pupper og et søtt og innbydende "kom og pul meg, NÅ!" smil er det som gjelder?
#Grøss og gru#
Måtte ikke dette gjelde størsteparten av dikt.no sine brukere...
men det gjør ikke jeg.
#Grøss og gru#
Stygt redd for at over 90% av brukerne her inne er pophorer...
men det gjør ikke jeg.
jeg tror du må følge med hva jeg svarte på. nei. jeg bryr meg fint lite om utseendet i musikksammenheng.
men det gjør ikke jeg.
#Grøss og gru#
du må ikke skjære popen over en over en kam. det kan du bare gjøre med metal :lol:
men det gjør ikke jeg.
#Grøss og gru#
du må ikke skjære popen over en over en kam. det kan du bare gjøre med metal :lol:
Hahahahahaha :lol:
men det gjør ikke jeg.
jeg tror du må følge med hva jeg svarte på. nei. jeg bryr meg fint lite om utseendet i musikksammenheng.
Det var slik jeg tolka deg ja og det jeg svarte på tidligere:) Og det gleda meg å høre:)
men det gjør ikke jeg.
#Grøss og gru#
:D
Anonymous
13-03-2006, 20:27
Mhm!! Metal er en gass fra satans rass
Anonymous
13-03-2006, 20:29
spår meg lykkelig over ikke å vite forskjellen
jeg vet det kun fordi de har en tendens til å spille på arbeidsplassen min.
fjortizzer som spiller metal kan aldri være bra!
ye!
let's kick'em in the nuts!
ye!
let's kick'em in the nuts!
og aldri før har den vært mer sann!
Men streit metal er ikke så homo som Blackmetal...
Det er bare så ufattelig GAY!
bare hvis jeg får slenge med doommetal der...
But of course... 8)
But of course... 8)
thanks hunky boy!
Dere skulle skamme dere.
Dere skulle skamme dere.
hvorfor det?
Dere skulle skamme dere.
hvorfor det?
Det er stygt å peke nese av bra musikk.
Dere skulle skamme dere.
hvorfor det?
Det er stygt å peke nese av bra musikk.
ikke når det bare er du som synes det er bra...
da kan vi bare peke så mye nese vi bare vil!
hey, så lenge vi ikke peker nese til deg kan vi gjøre som vi vil...
om jeg ikke husker helt feil har vel du og slengt med leppa til musikk du ikke liker her inne..
Aldri vært inne på tanken engang.
Før eller siden måtte det vel dukke opp en av sorten som ikke lyger.
nei... det er vel heller tvilsomt.
JEG LYVER ALDRI!
JEG LYVER ALDRI!
vel... kanskje ikke, men du ville heller aldri sagt at du ikke snakket stygt om musikk du ikke liker :wink:
Jeg snakker stygt om alt jeg ikke liker, også personer... :twisted:
da trenger du jo heller ikke lyve :twisted:
My point exactly... :twisted: :twisted: :twisted:
My point exactly... :twisted: :twisted: :twisted:
and mine 8)
blues og jazz. respekterar artistane stort, men tykkjer det vert så depressivt og dystert på ein fæl måte, og det funkar ikkje...
om eg så høyrer det beste, så trur eg framleis det berre vil vera "sånn greit nok til naud"
-Lalaith
23-03-2006, 13:32
hæ? det er det dummeste jeg har hørt. du kan ikke ha hørt mye jazz for å sitte med den meininga der. hør litt på the core, hør på fela kuti, hør på på masse masse annet. du tar fullstendig feil.
jees, men då får eg sjå om eg finn noko av dei og kome attende seinare^^
takk for råd:)
forresten, er katie melula jazz? closest thing to crazy er jo snaxen, og om det er jazz må eg sei eg lika iallefall den veldig godt:)
Anonymous
23-03-2006, 15:59
blues og jazz. respekterar artistane stort, men tykkjer det vert så depressivt og dystert på ein fæl måte, og det funkar ikkje...
om eg så høyrer det beste, så trur eg framleis det berre vil vera "sånn greit nok til naud"
tok du munnen for full?
kan sjå ut til det :oops:
humaniac
30-03-2006, 19:20
green day. urk. så jævla pretensiøst
Jeg missliker enormt mye musikk, men det er uavhengig av sjanger. Akkurat nå missliker jeg sterkt alle som synger i Idol (pluss hundrevis av andre jeg ikke gidder nevne)
Endymion
16-04-2006, 18:50
Hip-Hop. INGENTING jeg hater mer. Måtte de alle dø i gjeng-oppgjør...
Hip-Hop. INGENTING jeg hater mer. Måtte de alle dø i gjeng-oppgjør...
da har ikke du hørt god hip-hop...
finnes noe snask fra den siden og, lønner seg ikke å skjære en hel sjanger under samme kam bare fordi du ikke har hørt noe bra hittil!
lønner seg ikke å skjære en hel sjanger under samme kam bare fordi du ikke har hørt noe bra hittil!
Omtrent som jeg gjør med trance og sånn. Tæhæ.
dramamin
18-04-2006, 17:09
eg trur (trur altså, eg har ikkje eigentleg belegg for å seie det) at variasjonen er større i hiphop enn trance. altså, at det er større sjanse for å finne noko bra hiphop sjølv om ein ikkje likar det ein har høyrd førebels.
jeg sa ikke at jeg hatet de og at de fortjente å dø hele gjengen..
jeg klarte derimot å si at det gikk under kategorien søppel FØR jeg fikk høre definisjonen på de forskjellige...
da endret jeg synspunkt, men det er sant som dramamin sier, at det er større variasjon i hip-hop enn trance (som jeg forøvrig ikke har mye til overs for nei)
Nimrhodil
22-04-2006, 01:25
Satt akkurat og så noe MGP countdown på NRK1, og jeg ville ta livet av meg. Sangtitler som Why Angel's Cry og Every Song is a Call for Love burde si sitt. Musikalsk lavmål, et konsept og en stil (Melodi Grand Prix-låter kan kjennes igjenn, uansett sjanger de skulle tilhøre; jazz, rock, pop etc. Alt oppgulpet har en slags merkelapp, et slags felles gen som gjør den lett gjenkjellinge overalt, uansett hvilken forkledning den har blitt påtvunget) som ikke blir opprettholdt verken på grunn av dens kvalitet, eller fordi det finnes større økonomisk gevinst for noen...det nekter jeg i allefall å tro at det er, men den eksistens er tuftet på en morken tradisjon. En tradisjon forpestet gjennom generasjoner...åh, gud, nå ble jeg så deprimert at jeg går og hører på Bob Marley og alt det som hører til.
Jeg er ikke veldig begeistra for metal, som f.eks metallica, ramstein, him, nightwish osv. Synes det er sinnsykt dramatisk og bråkete og tekstene er sinnsykt ..vel, kommenterer ikke den så mye :P Men destruktive til de grader. Mye av det iallefall, jeg skal ikke dra allt med i dragsuget.
Jeg er ikke veldig begeistra for metal, som f.eks metallica, ramstein, him, nightwish osv. Synes det er sinnsykt dramatisk og bråkete og tekstene er sinnsykt ..vel, kommenterer ikke den så mye :P Men destruktive til de grader. Mye av det iallefall, jeg skal ikke dra allt med i dragsuget.
vil vel kanskje si at du har bommet litt med sjanger og bandnavndropping...
metallica har noen få plater som er metalinspirert men spiller for det meste rock, rammstein kan vel forsåvidt klassifiseres som "horror-metal", him er "love-metal" og nightwish en blanding av mye rart (muligens også noe metalinspirert)... disse bandene er ikke så veldig bråkete av seg, de er vel heller de litt mer rolige innenfor metalsjangeren... og ang tekstene har du vel bommet helt totalt! av de bandene du har nevt er det vel kanskje bare noen få av tekstene til metallica, him og nightwish som er depressive... metallicas tekster omhandler mye rart, en del kjedelige og klisjéaktige tekster har de og.. rammstein har veldig mange humoristiske tekster og de gjør ofte narr av det som skal gjøres narr av i tekstene sine... him er vel den gruppa som synger de værste klisjétekstene du kan tenke deg.. og som sjangeren tilsier så synger de mest om kjærlighet o.l... når det gjelder nightwish så kjenner jeg ikke tekstene så godt siden de ble "populære" etter at jeg hadde min litt tøffere/hardere periode...
hvis du skulle ha namedroppet metalband som er "bråkete" og har depressive tekster kunne du ha nevt f.eks: Burzum, Chton, Griffin, Immortal, Satyricon o.l som forøvrig er i sjangrene deathmetal og blackmetal, sjangrene som er kjent for sine depressive tekster som ofte omhandler selvskading, selvmord, folk/ting de hater... men nå skal ikke jeg utrope meg som ekspert på dette området da jeg ikke har hørt så mye på tekstene... muligens fordi de "growler" (dvs. roper tekstene med dyp stemme langt nede i halsen, nesten som dansker) og det er umulig å forstå hva de sier hvis man ikke er ekspert på det området...
LisaMari
01-05-2006, 16:22
uff, verste musikken som finnes.. hmm. La oss bare si at hvis noen virkelig vil torturere meg, så bind meg fast til en stol og sett på Scooter. Har hittil funnet en sang som funker i fylla, hvis jeg har fått i meg en del mer enn jeg burde, men ellers.. uffameg. Er til å le av.
toby christ
07-05-2006, 22:31
Trance og Techno er i Pandemonium etter mine prinsipper, for når slik lyd spilles er det krigføring i stereoform!
Og så dør det en furby hver gang noen spiller en låt innenfor disse sjangerene.
Wing som synger "Back in black".. Det er helvete.
Wing som synger "Back in black".. Det er helvete.
nei! wing er tøffest!
metallica har noen få plater som er metalinspirert men spiller for det meste rock
ække helt sikker på det, men vi har nok forskjellig oppfatning av metall eller jeg byner bli gammel. slik jeg ser det er metallica metal og har alltid vært det, også etter sine geniale første fire skiver.
hvis noen kommer over immortal's video til sangen "call of the wintermoon", last ned, det er en video som inviterer til ekstrem latterkrampe, samt at det er en veldig bra låt.
avslutningsvis vil jeg poste teksten til en låt av darkthrone, "the pagan winter" fra tidenes beste black metal album "a blaze in the northern sky". vedkommende som ikke liker metal; hør gjennom hele den plata og bli født på ny, med usynlige horn i panna og et blasfemisk glis og en tunge som strekker seg som cunnilingus mot vinterfullmånen, ahhh...
The Pagan Winter
Horned Master of Endless Time
Summon thy Unholy Disciples
Trained for Centuries to Come.
Gather on the highest Mountain
United by Hatred;
The final Superjoint Ritual...
This, The Pagan Winter
Kept for the Obscure (ones)
Candles hold the only light
Sextons hide in Fear
For this Eternal Winter
A New God Ruled the Sky
The Million Hands Of Joy
Have something holy to Burn
From the top of the World one could see
The white light Servants Flee
Engulfed in an Infernal Cyclone
Created by (our) Blasphemy
Religious bodies Crossed the Sky
the Vision was our Wine
Roar of Fire, Feeble Fools
Into The Furnace Fire
ække helt sikker på det, men vi har nok forskjellig oppfatning av metall eller jeg byner bli gammel. slik jeg ser det er metallica metal og har alltid vært det, også etter sine geniale første fire skiver.
vel, har aldri syntes metallica har vært serlig metal av seg, de første 2 platene kanskje, og den siste (som går under numetal)... men hver sin smak..
Går det ant å ikke like en spesiel musikk? Syns alle musikk ting e j***** bra, men har ikke nåka sans for musikk uten instrumenta.
Englelik
18-05-2006, 15:34
Jeg misliker trance mest. Nå har jeg ikke så mye peiling på akkurat den sjangeren.
I mine ører høres alt likt ut. Det meste i allefall.
Synes ikke det er så veldig bra å høre på. Lyder blir bare lyder. Grums. Ikke musikk iallefall. Dunking og en og en annen pen puppedame som synger "aoh" og "jeiiiih".
Dessuten er vel ikke miljøet med slik musikk så veldig bra.
Trance er jeg ikke særlig glad i, heller ikke sånn type satyricon.
metall for meg har med en bestemt gitarlyd, et bestemt trøkk, en bestemt aggresjon og testosteron-utladning. og selv om f.eks. the black album er ganske radiovennlig, så er det uansett metal. og "master of puppets" og "...and justice for all" er hvertfall metal, hør låter som "blackened", "battery" osv, det er ikke til å ta feil av.
metal har kanskje for mange blitt synonymt med death og black metal. death metal handler mest om å ta de brutale og tunge aspektene ved metal til nye høyder, mens black metal handler mer om å skape mørke og ekle stemninger, gjerne uten de verste flinkisfakter og gjerne med dårlig lyd (som gjerne skal være like grim som musikken og tekstene slik at det blir en helhet). det som av mange i dag kalles black metal burde heller kalles symfonisk progmetal med black metal elementer. black metal har ofte ikke det samme testosteroninnholdet som andre former for ekstrem metal, den har tilsvarende østrogenfakter, noe som kanskje tyder på at den identifiserer seg med slangen og det perverterte i tvekjønnethet. som er litt morsomt hvis man ser på homofobien hos mange unge black metal internettgeeks.
satyricon er et meget overvurdert band, synes jeg.
darkthrone's "a blaze in the northern sky" er et godt eksempel på black metal, likeledes platene "under a funeral moon" og "transilvanian hunger" med samme band, og svenske bathory's tre første skiver er kanskje de mest inflytelsesrike platene i hele sjangeren. sveitsiske hellhammer's "apocalyptic raids" fra 1984 er også en av platene som virkelig er med på å definere sjangeren. felles for mange av de opprinnelige bandene var at det var åpensinnede personer som hadde det veldig moro, noe mange selvskadende gothkids av i dag later til å misforstå. av nyere black metal plater er tsjuder's "desert northern hell" å anbefale. og tar man denne musikken for seriøst (både for og imot), så er man rimelig tjukk i hue.
toby christ
18-05-2006, 22:02
satyricon er et meget overvurdert band, synes jeg.
darkthrone's "a blaze in the northern sky" er et godt eksempel på black metal, likeledes platene "under a funeral moon" og "transilvanian hunger" med samme band, og svenske bathory's tre første skiver er kanskje de mest inflytelsesrike platene i hele sjangeren. sveitsiske hellhammer's "apocalyptic raids" fra 1984 er også en av platene som virkelig er med på å definere sjangeren. felles for mange av de opprinnelige bandene var at det var åpensinnede personer som hadde det veldig moro, noe mange selvskadende gothkids av i dag later til å misforstå. av nyere black metal plater er tsjuder's "desert northern hell" å anbefale. og tar man denne musikken for seriøst (både for og imot), så er man rimelig tjukk i hue.
Fullstendig enig, bare det kommersielle alene ved Satyricon gir meg mindre lyst til å høre fra dem.
Jeg vil føye til Jamba sine ringetoner på verstinglisten, siden den skal havne i det syvende nivå av Dantes helvete.
Jeg vil føye til Jamba sine ringetoner på verstinglisten, siden den skal havne i det syvende nivå av Dantes helvete.
åhh, de hadde jeg glemt, og nå husket jeg dem, så nå ble jeg sinna gitt... det er det verste av det verste.
åhh, de hadde jeg glemt, og nå husket jeg dem, så nå ble jeg sinna gitt... det er det verste av det verste.
føyer meg på den..
og du har nok rett i.m, metallica er vel kanskje metal, jeg har bare aldri klart å assosiere de med metal på den måten...
Techno og trance liker jeg virkelig ikke. Denne illustrerer ganske bra hvordan jeg oppfatter sånn musikk:
http://www.homestarrunner.com/sbemail45.html
Og så er den artig i tillegg, hihi.
Men ja, hiphop og rap er jeg heller ikke særlig fan av, selv om noe moro-rap kan være bra da. Men sånn generelt, ikke bra. Yay for generaliseringer!
Techno og trance liker jeg virkelig ikke. Denne illustrerer ganske bra hvordan jeg oppfatter sånn musikk:
http://www.homestarrunner.com/sbemail45.html
YAY! kongelink! den var virkelig fet. og noe av det beste er at det er også slik jeg oppfatter techno, og jeg har ingenting i mot techno. men techno er noe jeg sjeldent lytter til, men det er noe av den eneste musikken jeg liker å danse til, og da gjerne danse i flere timer, det er en egen type rus, det, å sprette rundt som en smurf og lekesloss... haha, ja, det er teit, men det er GAY! jeg mener, gøy!
personlig misliker jeg band som animal alpha, pearl jam og alt som lukter av nittitalls grunge skråstrek hardrock... ånei, det er forferdelig synes jeg, men jeg liker syttitalls hardrock og åttitalls metal og syttitalls punk og åttitallspunk, men takler ikke den sutrete og kvasinevrotiske "sinna på refrenget" type musikk, hater det!
Jeg klarer ikke sånn trancegreier... uggent. :(
Hvordan greier alle technohatere seg gjennom russetiden? Den må være sær.
Techno kan være kult, bare man slipper å høre dem om, og om, og om, og om, og om igjen....
holybear
11-05-2007, 15:41
All musikken som jeg ikke liker, fordi jeg ikke liker det.
dypt... :rolleyes: (jada, jada, det er jo sant)
humaniac
11-05-2007, 23:21
Jeg misliker, sterkest av alt på Guds grønne jord, Nirvana. Nirvana var et band med elendige tekster, middelmådige musical scores og en vokalist som IKKE kunne synge...
er ikke det strengt tatt hele poenget med grunge-genre'n? sussebass
humaniac
11-05-2007, 23:29
ellers er det vanskelig å svare på hva jeg misliker, jeg kan finne på å like noe innenfor de fleste genrer, men for å generalisere er det nok techno/trance/house/dance jeg ikke er så 'inne i'. svartmetall, powermetall, deathmetall og andre typer skrikemetall er jeg heller ikke så altfor begeistret for. for å nevne noen grupper(ja, ikke BAND) jeg ikke tåler:
green day (og mange andre grupper som tror de spiller punk)
black eyed peas
my chemical romance
good charlotte(?) æsj.
ironisk nok faller ingen av disse under kategorien t/t/h/d eller skrålemetall
humaniac
11-05-2007, 23:29
modern talking
nei, gi deg'a. 'youre my heart, youre my soul' what a classic. :rolleyes:
holybear
12-05-2007, 10:26
er ikke det strengt tatt hele poenget med grunge-genre'n? sussebass
Hadde grønsjen et poeng?
Hadde grønsjen et poeng?
Ja... Dop, dop, dop og atter dop...
Samt tekster deretter...
Danseband og country... herregud... Tror ikke det skal være nødvendig å komme med et hvorfor her...
holybear
24-05-2007, 10:19
Vel, jeg elsker Country. Så jo.
Vel, jeg elsker Country. Så jo.
Je, la oss høre det...
holybear
25-01-2008, 11:24
Nei altså. Det er med musikk som det er med mennesker. Jeg liker ikke dem som tar seg selv for alvorlig.
jeg misliker james blunt, fordi, stemmen
holybear
21-02-2008, 13:10
Han er et brød skjelven og melodramatisk ja.
humaniac
21-02-2008, 15:37
Rihanna. Fordi den er overalt og jeg har lyst til å drepe stemmen hennes.
holybear
21-02-2008, 15:38
NESTEN overalt. Jeg ANER ikke hvem du snakker om ;)
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.