PDA

Se full versjon : Mgp

Trym
13-05-2009, 20:18
Kem vinne? Kem burde vinna? Bryr du deg i det heilatatt? Ellor syns du det e løye, men gidde kje fulla med?

Moirae
14-05-2009, 20:05
Jeg bryr meg strengt tatt ikke. Det hadde kanskje vært litt gøy på en sånn go'harry måte om det fremdeles var et familieprogram. Sist jeg så litt av showet var det drøyt mange deltakere i miniskjørt og glitter - og mye kamerazooming på nettopp det... Leste at den burleske danseren dita von et-eller-annet-eksen til manson skal danse under tysklands framføring... I rest my case.

Tjosan
14-05-2009, 22:15
Selv med lyden av så er det uutholdelig. Synes pondusstripen oppsummerer ganske bra:

http://www.dagbladet.no/tegneserie/pondus/?1241560800

Oh, I love you, paint my body with your touch, magic touch. You make me feel so wonderful tonight, the sun is shining in my heart. If you leave me my life will end and I will sing only songs of sorrow that make my heart break...

Trym
17-05-2009, 22:58
Javell... Dette hadde eg faktisk ikkje reikna med. No kjem eg ikkje til å få den sangen ut av knollen på gaaaanske lenge.

korrupt
22-05-2009, 11:14
Leste at den burleske danseren dita von et-eller-annet-eksen til manson skal danse under tysklands framføring... I rest my case.

Hun er høyst sannsynlig en av de flotteste kvinnene jeg vet om, og jeg synes slett ikke hun bidro mest til å fjerne familiefaktoren ved det hele. Jeg er riktignok helt enig i at showene har blitt alt for sexy.

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om MGP, men i år satt jeg klistra til skjermen og var veldig engasjert, både under selve showet og under poengutdelingen. :konge:

Trym
28-05-2010, 11:27
Yeah, its on! Bler fest i morgon, moahaha!