PDA

Se full versjon : Grense på brukeranbefalninger?

Lacuna
06-06-2005, 17:20
Vel, etter at det har blitt hvisket og sutret litt i det stille om at anbefalningssperren er borte, tenkte jeg å sende en mail til Civix for å be om å få den tilbake. Om flertallet er enig i at dette er en nødvendighet.
Slik det er nå, syntes jeg hele poenget med å vise ekstra oppmerksomhet til gode tekster som skiller seg ut forsvinner. Med brukere som allerede har opp mot 40 brukeranbefalninger kommer det til å bli en side der venner anbefaler alle hverandres tekster, og der man anbefaler alt man kommer over, for å få mest mulig oppmerksomhet selv.

Er man enig i dette?

Woland
06-06-2005, 17:29
I'm with you on this.

*Voted for*

Immolin
06-06-2005, 17:41
Hell yeah :twisted:

Krister
06-06-2005, 17:47
sure,
føler meg småpressa,
ellers bare hyggelig

dramamin
01-08-2005, 15:48
herreminhatt så mye dritt det er på anbefalte tekster for øyeblikket

det er heilt forjævlig.

dramamin
03-08-2005, 18:33
De som gjør det du beskriver vil bare miste respekt hos de som gidder å undersøke litt...opp til enhver synes nå jeg

om du snakkar til meg vonar eg du tillet meg å le.

peas
03-08-2005, 21:08
De som gjør det du beskriver vil bare miste respekt hos de som gidder å undersøke litt...opp til enhver synes nå jeg

dramamin...jeg svarer Lacuna på spørsmålet.

dramamin
03-08-2005, 22:01

dramamin... ;-)...jeg svarer Lacuna på spørsmålet.

i så fall vonar eg du tillet at eg ler av meg sjølv.

peas
03-08-2005, 22:16

helt i orden dramamin...de som deler ut anb. i vilden sky, vil nok angre på det etterhvert, å ta de tilbake er jo ikke særlig kult heller...enig ?

dramamin
03-08-2005, 22:58

dramamin... ;-)...jeg svarer Lacuna på spørsmålet.

helt i orden dramamin...de som deler ut anb. i vilden sky, vil nok angre på det etterhvert, å ta de tilbake er jo ikke særlig kult heller...enig :?:

einig i det. poenget forsvinn.

peas
03-08-2005, 23:31

helt i orden dramamin...de som deler ut anb. i vilden sky, vil nok angre på det etterhvert, å ta de tilbake er jo ikke særlig kult heller...enig

einig i det. poenget forsvinn.

hmm... lurer litt på hvor mangen siteringer dette programmet takler...gjør du ?