Se full versjon : Hvilken mobil har du?
Ja, hvilken har du?
Bruker du den ofte?
Bytter du mobil ofte?
Er den viktig for deg?
Gi gjerne link så man får sett på den :)
Jeg vet ikke helt jeg.. En gammel nokiasak som lever sitt eget liv :D
dette er desidert den mest unyttige tråden jeg har sett på lenge!
finner ikke mobiler videre interessant, og hvilken jeg har er ikke viktig.
dette er desidert den mest unyttige tråden jeg har sett på lenge!
finner ikke mobiler videre interessant, og hvilken jeg har er ikke viktig.
Vel egentlig ganske enig med deg i det, må innrømme:) Men det kan jo være spennende for noen andre... Uansett har jeg lært som admin i nifs gjennom tre år at unyttig er bra og kan bli nyttig bla for å bryte is og skape liv :D :D
like unyttig som innlegget ditt, eller?
til saka. grei tråd for dei som er på utkik etter ny mobil, og som lurer på korleis andre har. eg har eigentleg ein nokiatelefon av nyare slag, men den måtte på reparasjon rimeleg kjapt, så eg brukar ein eldre ein. 6230, trur eg det er. med andre ord, nokia er shite. : )
har nokia. alltid nokia. 6610i tror jeg min heter. jeg har lyst til å kjøpe meg en 2650, stort sett fordi den ser så bra ut. Bilde av fin rød. (http://e-katalog.com.ua/jpg_zoom1/34080.jpg)
skjønner ikke hvorfor denne tråden er så mye verre enn andre.
like unyttig som innlegget ditt, eller?
til saka. grei tråd for dei som er på utkik etter ny mobil, og som lurer på korleis andre har. eg har eigentleg ein nokiatelefon av nyare slag, men den måtte på reparasjon rimeleg kjapt, så eg brukar ein eldre ein. 6230, trur eg det er. med andre ord, nokia er shite. : )
Nokia er ofte dårlig ja, men siden min er gammel modell så må jeg vel ikke klage?!:)
Uansett så vil ikke lyden funke når folk ringer, eller rettere sagt den funker av og til :D Men den har nok personlighet bare.. :D
har ein nokia 6030 og er i grunn litt viktig i og med den held oppe kontakt med vener i feriane og gjer meg lettare tilgjengeleg samt eg får lettare for å få tak i andre som har.
brukar den kvar dag, særskild til vekking. den er vekkeklokka mi, og det er jo gode greier^^
bytar omtrent annakvart år.
sånn, det skulle vere svar på det meste, bortsett frå link:p
ganske grei mobil i grunn, men tykkjer ericssonen eg hadde før den var betre. einaste den kunne var - ringe, sende melding og vekke meg om morgonen, einaste som mangla var ordbok^^
har nokia. alltid nokia. 6610i tror jeg min heter. jeg har lyst til å kjøpe meg en 2650, stort sett fordi den ser så bra ut. Bilde av fin rød. (http://e-katalog.com.ua/jpg_zoom1/34080.jpg)
skjønner ikke hvorfor denne tråden er så mye verre enn andre.
Den var veldig fin altså, men har vært så mye tull med mine nokiaer at jeg ikke vet om jeg tørr å kaupe ny. Men absolutt en finfin en:)
Har noen erfaring med samsong?? Bra eller dårlig??
http://www.nokia.com.pl/nokia/telefony/modele/7360/index_files/n7360_main1.jpg dette er min nye, som no er sjuk.
http://europe.nokia.com/BaseProject/Sites/NOKIA_MAIN_18022/CDA/Categories/Phones/PhoneModels/Nokia6230/_Content/_Static_Files/no_flash.jpg dette er reserven.
samsung kjenner eg ikkje så godt til. har ikkje korrupt ein slik, mon tru?
Råder dere: Ikke kjøp Nokia 5140(i). Den skal liksom tåle alt mulig - min er nå fakka etter at jeg kasta den sånn litt forsiktig i veggen 10-20 ganger og nå er dekningen borte 80% av tiden. I tillegg varer batteriet bare en halv dag, istedenfor 4-5 dager.
Så nå har jeg bestilt ny mobil, Sony Ericsson Z520i (bildet her (http://www.cifrovik.ru/cifrovik/services/catalog/images/10135-photo-extra-2.jpg)) og håper den funker mye bedre :) :)
---
Og Magnar - jeg også ;) Mobilvekkerklokke er smartsmart, også det at mamma vekker meg i tillegg :) :)
ah, jeg har samsung SGH-E720. den første mobilen jeg har hatt som ikke har blitt ødelagt etter tre måneder.
http://www.samsung.com/no/products/mobilephone/gsm/sgh_e720.asp
en sony ericsson tror jag. ja, bruker den ganske så ofte. njaei, bytter ikke mobil mer enn nødvendig, håper jeg. jeg føler at jeg er litt hjelpesløs uten den, samtidig er det litt deilig å være uten mobil, også.
heh, har en som er over tre år gammel, og modellen er enda eldre. nokia 8310. den fungerer så godt at jeg tror det er et feilprodukt.
har som sagt hatt den i over tre år (har blitt glad i den nå), og vil ha den til den kreperer, jeg kjenner ikke noe kriblende behov for en ny en med det første.
ang. samsung har min kjære det, og han er meget, meget fornøyd. e760 nå, hadde d500 før.
samsung kjenner eg ikkje så godt til. har ikkje korrupt ein slik, mon tru?
Joda, jeg har en Samsung e720. Jeg vil kaste den i veggen.
Mobilen min bruker jeg litt for ofte, og jeg har hatt den siden i sommer. Nå venter jeg på at bindingstida på det forbanna mobilabonnementet skal gå ut.
jeg vil gjerne ha en alcatel igjen. var solid og fin.
jeg har bare en nokia nå.
Alcatell sine telefoner var dårlige, kvaliteten var lav, mottaket sugde hardere enn en desperat homse, mikrofonen hadde tendenser til å reise til himmelriket litt oftere enn hva som er sunt og volumet var alt for lavt til at en kunne bruke telefonen utendørs i en by.
Jeg savner Motorola Micro Tac og Motorola D460.
zony ericsson k500i. den toler faen meg alt http://www.miniclip.no/Eirik/media/thumbsup.jpg
ericsson er dei beste mobilane^^
Nope, Ericsson har dårlige mobiler, og etter mergen med Sony ble de verre...
Motor Ola er veien å gå.. ;)
Har så og si alltid har Nokia, uten problemer. Har vel 6230i nå.
Samsung suger.
Samsung suger.
1UP. Nokia neste. eventyr har forresten tidenes mest sexy mobiltelefon.
Og der nekta telefonen min enda en gang å la min ringende venn å prate med meg # gråte# Kanskje påtide med en ny en.. :D
Og der nekta telefonen min enda en gang å la min ringende venn å prate med meg # gråte# Kanskje påtide med en ny en.. :D
Jeg har en til overs. Motorola et eller annet. Den har bowlingspill!
Mobilen er sperret for alle andre numre enn mitt :P
Jeg har en til overs. Motorola et eller annet. Den har bowlingspill!
Høres koselig ut.. Hehe.. trur kanskje min og har et spell, har aldri prøvd det :D Hva type telefon jeg har er ikke viktig så lenge den funker. :)
Mobilen er sperret for alle andre numre enn mitt :P
Hmm.. :D
alcatel? alcatel?? seriøst?
det er de verste telefonene som er laget noen gang, og de fleste av dem ser ut som leketelefoner.
takke meg til nokia.
alcatel? alcatel?? seriøst?
det er de verste telefonene som er laget noen gang, og de fleste av dem ser ut som leketelefoner.
takke meg til nokia.
Bah... Nokia, neglecting people...
Nokia suger hardere enn noe annet...
du suger hardere enn noe annet.
har jeg hørt.
du suger hardere enn noe annet.
har jeg hørt.
Bet you'd really like to find out, eg?
Well... READ MY SIGNATURE!
Kjører LG og Sony Ericsson W800i
fornøyd med begge, dog LGen er begrenset..
Bortskjemt med 2 telefoner? :P
en til fedrelandet og en til studielandet.. man tar seg råd til det man mener man trenger.. selv om mitt valg her sikkert var tullete.. men alt fra egen lomme, altså studielån.. :?
-Lalaith
20-03-2006, 13:57
jeg har samsung e700, jævlig fin:
http://www.techbg.com/images/news/samsung-e700.jpg
men den begynner jo å bli litt aldrende. meget fornøyd though. har hatt den på reperasjon en gang, da den begynte å bli gal.
samsung duger. stort sett vil jeg påstå at samsung er bedre enn alt annet jeg har hatt. (nokia, ericson, siemens)
jeg skal aldri ha noe annet enn klapptelefon igjen, og jeg skal ikke ha klapptelefon uten to skjermer. man må jo se hvem som ringer.
jeg har hatt...6 mobiler, i løpet av ukjent antall år, og har kommet ut med at den jeg bruker nå lett er den beste, ikke bare tjenestemessig men også kvaltitesmessig.
har en sony ericsson.. den er svart. tror den heter noe sånt som k508i.
har den som regel et sted i bunnen av veska, sånn at jeg ikke hører det hvis jeg får meldinger og ikke rekker å ta den hvis det ringer. så hvor stor nytteverdien er vet jeg ikke helt..
har en sony ericsson.. den er svart. tror den heter noe sånt som k508i.
har den som regel et sted i bunnen av veska, sånn at jeg ikke hører det hvis jeg får meldinger og ikke rekker å ta den hvis det ringer. så hvor stor nytteverdien er vet jeg ikke helt..
Stor potensiell nytteverdi ;)
å. fin. :shock: <--- ikke sjokkert, men misunnelig.
jeg har en akkurat lik som lalairh har. nøyaktig lik, noe som har ført til en del forvirring.
Jeg har denne faenskapen.
http://mobile.fones4.co.uk/images/samsung-e720.jpg
wohoo :P
Mobilen kom i dag :) :)
Litt ekle taster, men vender meg sikkert til dem ganske så fort ;) :)
Hm, blir nok samsung neste gang da :D
Spørsmål: Ja, hvilken har du?
Svar: Vel... Hadde en 3310I, men no har æ Samsung E-530.
Spørsmål: Bruker du den ofte?
Svar: Bruke den nok litt ofte, men æ vil helst tilbake til den mobiln æ har brukt i nesten fire år.
Spørsmål: Bytter du mobil ofte?
Svar: Det e Ikke artig å bytte da. Mye bedre å holde sæ til mobiln man like og sånt.
Spørsmål: Er den viktig for deg?
Svar: 3310I'en e det... Sighy e ikke akkurat min favoritt enda.
:P
Anonymous
23-03-2006, 13:39
Jeg har Samsung-x640 jeg <3 :D
-Lalaith
23-03-2006, 14:22
hehe, det ser ut til at et stort antall her bruker samsung, alle er fornøyd, og dessuten holder vi på å konvertere flere til å like det og
hirrhirr
alle er fornøyd
Nesten alle : /
-Lalaith
23-03-2006, 14:37
*plystre
Doktoren
23-03-2006, 16:44
w800i er et godt valg. Og det er bare tullete å si at (sett inn merke) suger balle og (sett inn merke) råkker båten. Nesten alle leverandører har billigmodeller og skikkelige modeller. Jeg har hatt billigmodeller fra ericsson, alcatel, nokia, motorola og siemens, og fellesnevneren var at de sugde. Jeg har eid dyre telefoner fra nokia, motorola og ericsson, og fellesnevneren var at de dugde.
Sannheten er at man stort sett får det man (og teleselskapet) betaler for. En telefon til 399,-* koster ikke 399,-*, da * betyr at du må betale 119/129/159 i måneden i et år. Det finnes nok av abonnementer der ute som er like billige, og faktisk billigere enn bindingstidsabonnementene fra tele2, netcom og stjelehor, som IKKE har månedsavgift, eller som har en månedsavgift som er så lav at den i bunn og grunn ikke er der.
Det billigste er stort sett alltid å kjøpe en telefon uten abonnement, til fullpris, og ha et av disse abonnementene. Det koster litt i starten, men det funker MYE bedre i lengden. Dessuten er det mye lettere for butikkene å bytte ut en som er solgt uten abonnement, så kvaliteten på servicen vil muligens være bedre hvis du skulle være så uheldig å få en mandagsmodell*.
*Mandagsmodeller er produkter produsert på en mandag, når arbeiderene er fyllesyke. Feilene på disse er altså produsentens feil, og skal dekkes av garantien. Som oftest merker man slike feil etter kun kort tid, men enkelte slike feil kan være vanskelige å finne, f.eks. en feil i viftereimhjulet på en bil, som gjør at viftereimene går i stykker dobbelt så fort som de skal.
Alle mobilprodusenter produserer mandagsmodeller. Noen flere enn andre, men det varierer stort sett mer mellom modell enn merke. Dyrere modeller har stort sett blitt kvalitetstestet i større grad, så sjansen for å få en mandag er mindre på dyrere produkter.
Mandagsmodeller må ikke forveksles med barnesykdommer. Barnesykdommer er feil som ligger hos alle utgavene av et helt nytt produkt, og de er der stort sett fordi eierene av firmaet har tvunget designerene og fabrikken til å få ut produktet innen en litt for stram tidsfrist. For å unngå slike må man huske å kjøpe kun det nest nyeste.
w800i er grei, men kameraet er litt kuket, slår seg på selv om dekselet er over linsen.. er vel en mandagsmodell av den sorten.. den er dugelig og fin.
nå har jeg (som nevnt 1000 ganger tidligere) byttet mobil (da min gamle sa at den var for sliten til å prates i), og nå har jeg en nokia 6111, en lyserosa en, faktisk.
dramamin
05-04-2006, 23:10
nokia 2300.
Jeg har ikke noe annet en en sølvgrå Nokia.
Ja, den merker det nok at den blir brukt for å si det sånn...
Nei, det gjør jeg nok ikke. Ikke så ofte i hvertfall. Men har hatt en del mobiler opp igjnnom årene det har jeg (a)
Viktig og viktig, er jo andre ting som er mer verdi vært enn den, men merker fort om den er tom for batteri eller ligger hjemme en dag.
humaniac
06-04-2006, 19:56
sony ericsson ett eller annet. men jeg ser likevel ikke helt nødvendigheten med en slik tråd
1UP1UP1UP
Forstår ikke alle verdens hjørner av forkortelser.
Hva prøver du å si?
Kasiopeia
12-04-2006, 18:02
Jeg har.. Samsung.. E330. Tror jeg.
Jeg bruker den maaasse, når jeg har penger. Det er sjeldent. Så, om jeg hadde vært rik, hadde jeg brukt den hele tiden, mens siden realiteten er noe helt annet,m bruker jeg den sjeeldent.
Forstår ikke alle verdens hjørner av forkortelser.
Hva prøver du å si?
Du fikk tre ekstraliv.
Endymion
12-04-2006, 22:50
Har en Siemens SF65.
Samsung E330N på meg, helt grei en. bruker den vel ikke så mye at det gjør noe, ringe og skrive meldinger :P
En slags gammel, ikke-fargeskjerm Nokia, som ligner litt på 3310... Og en Nokia 7250i.. eller noko sånt...
LisaMari
02-05-2006, 10:56
njaa, det vil du ikke vite engang. hehe.
Du fikk tre ekstraliv.
Aaaa! Nice :P
tror jeg
moroklump1
22-05-2006, 16:20
Selv er jeg lykkelig eier av en rykende fersk Sony Ericsson w810 (http://www.mobilfakta.no/sony-ericsson/sony-ericsson-w810.shtml). Foreløpig er jeg ganske så fornøyd med den :cool:
Eg har ein samsung ting. SGH-D500E. Den er jo grei den. MEN eg savne min forrige som havna i do. Nokia 8310. Dar va alt so greit. Ingen mms og tullball.
Enkle, vetle tingen. Sukk.
Eg har ein samsung ting. SGH-D500E. Den er jo grei den. MEN eg savne min forrige som havna i do. Nokia 8310. Dar va alt so greit. Ingen mms og tullball.
Enkle, vetle tingen. Sukk.
MIN engel, jo! jeg måtte bytte den ut i år, jeg, egentlig mot min vilje, men måtte bare innse at den var for gammel. akk :( savner den. pleier å se på den hver dag.
...pleier å se på den hver dag.
særing : /
særing : /
:\
kan ikke si slikt om meg, da! den er jo fin (:
Siemens C65, virker som ingen har hørt om den..
Jeg har Ericsson K700i eller noe sånn. Den fjortismobilen som alle har. Kjøpt fordi jeg ødela laderen på den engelske sharp-mobilen min (sharp-mobiler selges ikke i Norge, så fikk ikke tak i ny lader), og fordi den kosta 1 krone med YoungTalk, som jeg har brukt en hel del år. Jeg har døpt den Grapsemobil, og er helt gjennomsnittlig fornøyd. Den fungerer godt til det jeg skal bruke den til- ringe, tekstmelding, og litt MMS. Jeg er veldig fornøyd med batterlivet, varer en 4-5 dager. Jeg bytter relativt ofte- hver 12.-18. måned. Fikk første mobil som femtenåring, har blitt frastjålet to og "slitt ut" fire. Har hatt Nokia, Sharp og Ericsson. Er fornøyd med den jeg har, men tror jeg skal kjøpe ny så fort bindingstida på abonnementet mitt går ut :) Skal fortsette med YoungTalk også.
http://www.techbg.com/images/news/samsung-e700.jpg
men den begynner jo å bli litt aldrende. meget fornøyd though. har hatt den på reperasjon en gang, da den begynte å bli gal.
samsung duger. stort sett vil jeg påstå at samsung er bedre enn alt annet jeg har hatt. (nokia, ericson, siemens)
jeg skal aldri ha noe annet enn klapptelefon igjen, og jeg skal ikke ha klapptelefon uten to skjermer. man må jo se hvem som ringer.
jeg har hatt...6 mobiler, i løpet av ukjent antall år, og har kommet ut med at den jeg bruker nå lett er den beste, ikke bare tjenestemessig men også kvaltitesmessig.
hehe... har hatt akkurat samme mobil i to år nå! Men nå streiker den, den skrur seg av når det passer den og det mangler et par sidedeler etter x ukjent antall ganger i bakken! Sitter her og funderer på hvilken mobil jeg skal skaffe meg nå... ludde sin så jo fin ut... hmm
Nokia 6020, men etter "noen" ganger i bakken (@#!%!!$! lommer nå for tiden:rolleyes: ) vurderer jeg sterkt å få tak i en nyere en som tåler både støt og fukt bedre, så slipper jeg tenke så mye på hvilken lomme jeg legger den i før jeg går ut i skogen. :)
Jeg skal kjøpe meg ny mobiltelefon bare jeg får lønning:
http://www.siba.no/images/articles/6/NO24749.jpg
eg skal ha den same mobilen til den døyr av naturlege årsaker :)
Du vil vel beskytte innholdet til du selv dør.
Jeg skal kjøpe meg ny mobiltelefon bare jeg får lønning:
http://www.siba.no/images/articles/6/NO24749.jpg
ja, det var faktisk akkurat den eg kjøpte meg! funker som fy:) veldig fornøyd!
Jeg hadde den der ^
Jeg sier hadde, fordi den slutta å virke etter at jeg hadde hatt den en to-tre uker. Nå har den vært til reperasjon tilsvarende lenge. Ingenting virka utenom å skrive tekstmeldinger. Teh suck.
humaniac
02-10-2007, 15:01
Jeg mistet min i do ;( den døde momentant - piece of shit
Hvordan mistet du den i do?
Jeg skal ha meg ny mobil den 21 oktober, men vet ikke hvilken.
Jeg har k750, meeeen den lever på siste verset... Den faller fra hverandre snart fordi skruene til dekselet er knekte, joysticken har løsnet, batteridekselet er helt løst, kameradekselet sklir ned av seg selv og som om ikke det var nok, så har høyttalerne begynt å slutte og fungere, så jeg hører nesten ikke noe når noen ringer, joysticken er så kaputt at å sende en melding er en tålmodighetsprøve av ulevelig grad, antenna i telefonen er rar, så dersom jeg slår av telefonen og slår den på igjen, så kan det ta oppimot et døgn før jeg finner igjen nettet til Telenor...
ja, skal ha meg ny Sony snart:D
humaniac
03-10-2007, 14:03
Hvordan mistet du den i do?
La oss bare si at jeg hadde den i baklomma :rolleyes:
ja, skal ha meg ny Sony snart :D
Sony suger. Hadde den forrige i ett år bare, før den streiket helt. Skjermen ble helt hvit, samtidig som meldingsteksten var hvit; kjempegøy å lese/skrive meldinger : p Joysticken ble vrang, tlf slo seg av støtt og stadig, og plutselig stod det bare 'ukjent' hver gang noen ringte : S
... men jeg kjøpte likevel ny sony.
La oss bare si at jeg hadde den i baklomma :rolleyes:
En baklomme etterfulgt av sarkasme- smilien... Jeg tror jeg egentlig IKKE vil vite hva du mener er baklomme:p
Sony suger. Hadde den forrige i ett år bare, før den streiket helt. Skjermen ble helt hvit, samtidig som meldingsteksten var hvit; kjempegøy å lese/skrive meldinger : p Joysticken ble vrang, tlf slo seg av støtt og stadig, og plutselig stod det bare 'ukjent' hver gang noen ringte : S
... men jeg kjøpte likevel ny sony.
Jeg liker ikke menyene og alt tull på nye Nokia- telefoner, Siemens er søppel, Samsung er for teit, NEC lager ikke lenger bra telefoner, Motorola vurderes ikke engang etter at Motorola Razor kom og så mange flere merker kommer jeg ikke på... Sony er absolutt en del ELENDIGE telefoner, men de har nå FJERNET joystick på de fleste nye telefoner, så jeg jubler:D
humaniac
04-10-2007, 10:27
En baklomme etterfulgt av sarkasme- smilien... Jeg tror jeg egentlig IKKE vil vite hva du mener er baklomme:p
Æsj! Din ekling, hva er galt med deg?
Æsj! Din ekling, hva er galt med deg?
For mange dager på sofaen til den tidligere lederen av Buskerud SU
holybear
04-10-2007, 18:15
Jeg har en stor Nokia "flip" mobil. Aner ikke hva den heter for den kom i begrenset opplag og det finnes ingen info om den på Nokias sider. Kameraet er veldig, veldig dårlig, der er mye støv på skjermen og lakken flasser av. Men. Den har VELDIG stort minne (med plass til mer)- jeg har ikke trengt å slette en eneste melding siden jeg fikk den av en kompis for et år siden (er nå oppe i 1113 meldinger i innboksen :D).
nokia er bestest når det gjelder lagringsplass. jeg fikk presset inn totusen (selv om det kom beskjed lenge før om at jeg måtte slette. sletttet en, fikk plass til ti nye. sær sak, og den ble litt småtreig etterhvert. nå har jeg en sony som jeg ikke er fullt så glad i. det er trist.)
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.