PDA

Se full versjon : soundtrack

moztiq
09-05-2006, 21:17
dersom du/livet ditt hadde vært en film, hvilken musikk ville da 'representert' deg/det?

mitt:
Rammstein - Adios (for å begynne med slutten)
samme artist - Stripped (under en svært så romantisk scene. jada, da hører man på Rammstein)

det kommer kanskje mer.

Keisha
09-05-2006, 23:04
Den der må jeg tenke litt på:)

toby christ
10-05-2006, 00:40
Hm, vanskelig å si. Men jeg har et raskt forslag her til introduksjonen:

U2 - All because of you
U2 - Gloria

Shitwit
10-05-2006, 01:02
dersom du/livet ditt hadde vært en film, hvilken musikk ville da 'representert' deg/det?

mitt:
Rammstein - Adios (for å begynne med slutten)
samme artist - Stripped (under en svært så romantisk scene. jada, da hører man på Rammstein)

Stripped? jøsses... vet ikke helt hva som kan komme opp mot den sangen... svette jugend i bar overkropp og fetish for ild som synger søtt på engelsk.. nesten litt flaut, men barskt... hehe...

mitt soundtrack?

hmmm... har 67 GB musikk på maskinen min, 31 GB av dem på iPoden min som følger meg hvor enn jeg går.. har et soundtrack:D
For tiden er det xploding plastix, side brok, casetteboy, kaizers orchestra, aphex twin, abba og Devo... var noe sippe musikk inni der et sted og, men ble filtrert ut idag...

moztiq
10-05-2006, 11:03
Stripped? jøsses... vet ikke helt hva som kan komme opp mot den sangen... svette jugend i bar overkropp og fetish for ild som synger søtt på engelsk.. nesten litt flaut, men barskt... hehe...

ingenting er for flaut for min del. jeg liker barske folk. (som meg selv)
det er en god sang. jæææi liiiker'n!

LisaMari
10-05-2006, 12:52
:)

Beatles- Here comes the sun
My secret- Anna Ternheim
Anna Ternheim- Shoreline

kommer kanskje flere.

i.m.
19-05-2006, 02:45
i kortfilmformat; fem versjoner:

glad versjon:
right said fred - i'm too sexy

trist versjon:
the soundtrack of our lives - broken imaginary time

humoristisk versjon med skjult alvor:
the cardiacs - big ship

ond versjon:
darkthrone - unholy black metal

psykedelisk versjon:
brainticket - egyptian kings

moztiq
20-05-2006, 23:30
ehe, liker kortfilmversjonene dine, skulle jeg også hatt.

til opplysning mener jeg ikke 'stripped' er representativt for meg, men 'adios' er på sin måte det.

jeg vet ikke, Alabama 3's Woke Up This Morning vekker noe meg, kanskje mafia-instinktet. (den ville garantert fulgt meg om jeg hadde 20 kg større pupper, ganske så veldig stort og tupert hår og 5 kg gullringer/smykker/armbånd, altså ei vanlig dame i Sopranos. eller som nå, når jeg ofte er å se i fjøsklær. den er blitt litt meg.)

Asfalt
20-05-2006, 23:33
:)

Beatles- Here comes the sun

Ja

daeira
21-05-2006, 02:50
Alabama 3's Woke Up This Morning vekker noe meg, kanskje mafia-instinktet.

Ah, god sang. Selv om jeg ikke har hørt den versjonen da, jeg har hørt Leonard Cohen sin, som er skikkelig glimrende.

Asfalt
21-05-2006, 13:36
Tror egentlig mitt soundtrack hadde blitt "different class" albumet til pulp

moztiq
21-05-2006, 16:35
Ah, god sang. Selv om jeg ikke har hørt den versjonen da, jeg har hørt Leonard Cohen sin, som er skikkelig glimrende.

(introen til Sopranos, må selvsagt ha den versjonen, jeg. mafia-bærta (med æ))

Asfalt - det tror jeg ikke jeg har hørt. tror egentlig jeg har hørt lite.