Se full versjon : Kva saknar du?
på sida har me ein tråd for dei triste ting, gratulasjonar og glede, så eg tenkte å slenge med sakn. her og der tenkjer ein på ting ein saknar, eg undrar på kva. (noko som for min del kan vere godt å anten få ut, eller for å få andre til å skjøne meg og ungdomen generelt litt betre ^^)
eg for min del saknar andreklasse på vidaregåande, då det var nytt at jenter faktisk snakka til meg og av alle ting tok til å sjå på meg som materiale til dei koselegare ting, for å seie det knåvete ^^
også alle forelskingane og dei sterke kjenslene. gode tider :)
alt for mye. begynner jeg å ramse opp her blir det bare et evig jammerskrik, og jeg ender opp som bitter, igjen.
men for å ta det på det helt simple plan: bestefar, Knetta/Ville/Christie (de helt, helt, helt spesielle geitene (ja, det er teit, men sånn er livet/jeg)), venner - slik de var før de bare klarte å se seg selv, seg selv, seg selv og til slutt må jeg si at jeg savner meg selv; jeg pleide alltid å være glad i uker i strekk for ingenting, bare glad, men nå er det ikke slik lenger. men det ordner seg, for snart får jeg det jeg savner mest av alt - et 'nytt' liv (flytter, blir samboer, student, glad. jeg gleder meg)
ok. det ble litt bitterhet likevel.
Tja nå? Å bli ferdig med eksamen og faktisk en person som kunne tenke seg å dele en kopp te:)
-Lalaith
03-06-2006, 08:17
men du er jo fortsatt et barn?:D
Jeg savner lillebroren min. Ganske mye og : /
men du er jo fortsatt et barn?:D
høhøhøh
eg saknar vgs, eg. ja, faktisk.
eirik er mann ^^
vgs var gode tider! trur eg skal byrje på nytt, kjøre bil og råne litt med fjortisar, høh høh 8)
Eg savne:
Meining med da mesta som kan fungera i dagens samfunn
Nåken (helst ein mann) som berre kan sjå på meg og dermed forstå kordan eg har da, ka eg tenke på og kortid han ska holda godt kjeft
Vidaregåande der eg va sjukelig forelska og til tider ikkje fekk pusta
Ifa drops. Dei hadde ein F på seg. Dei raude smakte orgasmisk godt.
Da å spela pog, hoppa strikk, bytta viskelær og skriva i skuledagboke mi.
Savne og permtiden, nintendotiden, mobiltiden, bu hos Silje kvar sommar tiden, Aqua og Daze tiden, snakka om snop på engelsk og gje dei grønnsaksnavn tiden, ......
savne og å reisa på ferie med mammo og pappen og forelska meg i ein fremmed gutt. Helst med brille og blondt hår. Som er tøff fordi han har ein dau fisk som stinke.
Eg savne deg. Men du kjem aldri tilbake.
Og detta blei eg berre deprimert av. Faen.:(
-Bestemor. Døde for noen år siden. Hjerneblødning.
-Barneskolen. Da jeg gikk på barneskolen trodde jeg at jeg hadde venner som godtok meg som den jeg var. Da jeg begynte på ungdomsskolen var jeg plutselig ikke god nok for dem lenger. Håper de har blitt eldre (mentalt) til videregående og godtar at folk har sin egen stil, for jeg kommer ikke til å forandre meg.
-Aiminos Buri Bukai og Midtstuens Romeo. Utrolig trivelige katter, men de ble gamle...
-De gamle vennene mine. Kjenner meg nesten utestengt med de "vennene" jeg har nå. (På skolen.)
toby christ
03-06-2006, 21:19
- Mine bestevenner Ryan og Ian. De er i Irak nå, og jeg håper virkelig at de kommer hjem til høsten. :(
- Friheten til å lese annet enn pensum.
Besse og mor ( mine avdøde besteforeldre), hund ( gikk tur med tre skjønne boardercollier i dag og da kommer savnet for fullt:)
Jeg savner masse rart jeg...
Mormor
Han med stor H.
9.klasse
tidlige barndom uten bekymringer
sommervær som gir god grunn til å kjøpe "langis" til 5kr.
Hjem når jeg ikke er hjemme
Hehe... Mange triste tråder her inne for tiden.
tror det blir trist i eksamenstiden. ;(
Ja, gjør nok det. Rart det der, hvordan en liten ting kan påvirke oss så mye somn personer. Det gir oss både inspirasjon og ikke inspiurasjon på en gang
Det er merkelige greier..
Kanskje vi en dag vil forstå:)
Jeg savner en følgesvenn som vil være en livsreisende sammen med meg, men det har ingen hast:)
jeg savner kjæresten min massest, savner Jacob (god venn som døde for 1 1/2 år siden), bestevennen min fra barndommen (som har gått hen og blitt boler helt sånn uten videre), skoletiden, hvordan kultursenteret ISAK var før jeg fikk jobb der, å sitte på fanget til mamma, at noen leser for meg, alle barna på olsby (sommerleir utenfor hamar), tiden da alt var mye enklere (dvs et par år siden) og mye mer...
men så er jeg så glad for det jeg har at humøret er stort sett på topp uansett!
så flott at humøret er på topp!:)
eg saknar også å spele på sjuerfotball, som me kalla det. liten bane og masse gøy, lite seriøst (forutan nokre sjølvgode tusseladdar) og thihi ^^
Eg savne Magnar.:rolleyes:
men ikkje så skjønne som deg, susanne ;)
oi, kanskje me alle berre burde gå til pusetråden, thihi ^^ mjau!
hehe, saknar du ro, fred og slutt på kosesnakk?^^
men ikkje så skjønne som deg, susanne ;)
oi, kanskje me alle berre burde gå til pusetråden, thihi ^^ mjau!
Du får meg bare til å smelte som... Hmm.. En bruningkake;)
Ja, kanskje det :mad:
Huff og unnskyld:(
LisaMari
04-06-2006, 23:51
savner kjæresten min som jeg ikke har sett på et helt kvarter (uff, for en klissete romantiker jeg er:p)
savner kjæresten min som jeg ikke har sett på et helt kvarter (uff, for en klissete romantiker jeg er:p)
kanskje du skal gå til pusetråden med de andre? ;)
høy høy! alle kan samlast på ein stor puseorgie! =D
JAAA!
det tror jeg er lurt ;)
Det synes jeg er en god ide og med pusing og mosekoser skal forum vinnes;)
PUSETRÅDEN FOLKENS!
nå har jeg puset på dere alle der!
snille ida :)
eg saknar å spele fotball med broren min att. sjølv om eg nett spela med han, men han er så flink og inspirerande. litt som ronaldhino, han kan gjere magi med den ballen ^^
LisaMari
05-06-2006, 00:03
pusetråden ja. pusing er koselig.. :)
Haha, det bør jo være lov å puse littebittegrann i en tråd som handler om savn da.
LisaMari
05-06-2006, 00:09
Haha, det bør jo være lov å puse littebittegrann i en tråd som handler om savn da.
ja, ikke sant:)
den likte eg og seie meg enig i den ^^
jeg har da puset litt jeg og i denne tråden... ble bare angrepet av litt sjalusi da lisamari kan savne sin kjære etter et kvarter og jeg må vente flere måneder i slengen før jeg kan savne min etter et kvarter...
:o
I natt savnet jeg å bli vekket av hostingen til kjæresten min:P
hehe, du er ein koseleg romatntikar, du ^^
LisaMari
05-06-2006, 14:23
I natt savnet jeg å bli vekket av hostingen til kjæresten min:P
tullekopp. men du fikk da sannelig høre meg hoste i telefonen i sta da:p
Jeg savner Klådo og rogalending i lavvo :/
Savne disneysjokoladen. Dei kom i ein raud pakke, ca fem i kvar, og hadde ein kvit disneyfigur i midten. Sukk.
Savne den grønne isen som va forma som ein fot. Nam.
Savne den grønne perle og bruse brusen.
Savne dei dropsena som va oppi snopeposane før. Lørdagsgodteposa. Dei va i ein sånn pakke, og va gule og raude. Siton og jordbær. Mjuke.
Koffor må alt forsvinna? Aldri ant enn bråk.
aaah... søte linda med snopet ;)
hehe...
Jeg savner at folk kan forstå andre litt bedre en de gjør... alle er så sinte og bitre, gir aldri svar. De som alltid ser på stavelsene og ikke leser teksten.
Jeg savner å føle meg som en liten unge selv om jeg aldri har følt meg helt som en. Jeg savner å slippe å forstå hvorfor ting skjer, jeg savner troen på frihet...
LisaMari
08-06-2006, 15:51
Lisa savner senga si (huff og huff. er for lat til å gå heeelt opp trappa og legge meg)
Lisa savner å ikke hoste (huff og huff)
Lisa savner Jt, som slutter på jobb om nøyaktig ti min.
aaah... søte linda med snopet ;)
hehe...
:p Me får berre håpa på at dess meir snop eg et, jo søtare blir eg. Og om detta ikkje er tilfellet, so trur eg muligens me har eit lite problem. For no fann eg nettopp ein stk melkesjokolade. Og den er min min min sin!:cool:
Jeg savner bruningar ( brownies) Har lyst til å lage:)
Jeg savner bruningar ( brownies) Har lyst til å lage:)
Bruninga hørste ut som nåke ufint! Ha ha. Men ja, brownies er nam nam. Lag og send til meg! Eg treng sjokolade. Da går i minus snart!:eek:
Bruninga hørste ut som nåke ufint! Ha ha. Men ja, brownies er nam nam. Lag og send til meg! Eg treng sjokolade. Da går i minus snart!:eek:
Bruningar eller broningar er ikke ufint i det hele tatt, det er bare venneflokken min sin måte å fornorske brownies på;)
Bruningar eller broningar er ikke ufint i det hele tatt, det er bare venneflokken min sin måte å fornorske brownies på;)
Bittelitt ufint er da! Men da går akkurat. So lenge dei smake godt!:D
Bittelitt ufint er da! Men da går akkurat. So lenge dei smake godt!:D
;)
jeg savner noe å ødelegge. noe å knuse, pulverisere, trampe på, kaste.
dessuten savner jeg å ha et liv, men det vet jeg kommer snart, jeg tåler å vente noen måneder. eller dager, som nå. og som sagt før, gode venner. slike som ikke innerst inne er sjalu for at jeg har klart å få en kjæreste som er som skapt for meg, og at det varer, og at jeg er lykkelig. slike som ikke kun ser seg selv. hvor finnes de? i alle fall ikke i nærheten av meg.
jeg savner noe å ødelegge. noe å knuse, pulverisere, trampe på, kaste.
dessuten savner jeg å ha et liv, men det vet jeg kommer snart, jeg tåler å vente noen måneder. eller dager, som nå. og som sagt før, gode venner. slike som ikke innerst inne er sjalu for at jeg har klart å få en kjæreste som er som skapt for meg, og at det varer, og at jeg er lykkelig. slike som ikke kun ser seg selv. hvor finnes de? i alle fall ikke i nærheten av meg.
Eg kan vera vennen din...:rolleyes: Eg syns da er finast med folk som finn kvarandre!
Eg kan vera vennen din...:rolleyes: Eg syns da er finast med folk som finn kvarandre!
heh, ser du, de finnes ikke her i området. og du er da søt. jeg har litt lyst til å bli skikkelig bitchy. tror det hadde vært på sin plass. noen ganger. eller kanskje ikke.
og nå savner jeg å ha lyst på godteri hele tiden. det er litt plagsomt, men godt. mest godt. jeg er kantete nå, fordi jeg ikke 'må' kjøpe snaskesnusk når jeg er på butikk, og dermed glemmer det. akk'o've. ting går nedenom og hjem. haha :rolleyes: tror jeg må finne fram en is. ja.
og nå savner jeg å ha lyst på godteri hele tiden. det er litt plagsomt, men godt. mest godt. jeg er kantete nå, fordi jeg ikke 'må' kjøpe snaskesnusk når jeg er på butikk, og dermed glemmer det. akk'o've. ting går nedenom og hjem. haha :rolleyes: tror jeg må finne fram en is. ja.
Eg kan desverre ikkje relatera med til detta å ikkje alltid ha lyst på snop. Merkelige damen. Og du, snaskesnusk?:p Ha ha! Og for all del, finn is! Da er alltis på sin plass.
Eg kan desverre ikkje relatera med til detta å ikkje alltid ha lyst på snop. Merkelige damen. Og du, snaskesnusk?:p Ha ha! Og for all del, finn is! Da er alltis på sin plass.
nei, egentlig ikke jeg heller, det er derfor jeg savner å ikke måtte det. blæh.
noe rart har skjedd med meg. merkelige saker. jeg spiser likevel is nå. sååå... alt er ikke SÅ rart heller, bare litt. i fjor pleide jeg å kjøpe handlenett med godteri, og skikkelig kose meg med muffins med ekstra sjokolade, kjeks, sjokolade, godteri, is, alt. og i år, eller, i dag: en is. en pin-up bare. men is er is og is er godt.
snaskesnuskeluske-savn.
Jeg savner konstant sjokolade, og akkurat nå savner jeg den som kunne oppheve loven om kun et dikt pr dag
hehe, tykkjer regelen om ein tekst per dag er genial i mente og litt til, mykje betre når den er til stades ^^
eg saknar når eg ikkje var ferdig med å sjå mai-otome, for då var det så mykje å sjå fram til!
hehe, tykkjer regelen om ein tekst per dag er genial i mente og litt til, mykje betre når den er til stades ^^
eg saknar når eg ikkje var ferdig med å sjå mai-otome, for då var det så mykje å sjå fram til!
Det er en greit regel, men i ste ventet jeg spent på å legge ut en ny tekst og var den teit! Skjønne?
ser på en fantastisk måne nå og savner noen å dele både den og den nydelig blå og stjernedekkete himmelen med:)
uff, kjenner til den, hehe ^^
dele?:P
Jeg vil gjerne hoppe strikk med deg.
Hvorfor ikke ta opp igjen de tingene man savner fra barndommen?
Sånne enkle ting. Du kan komme til meg i bryllupet mitt så kan vi hoppe "dobbelen" og leke i regnet, Det blir gøy.
savner barndommen, savner broren min. Vi har vokst fra hverandre...
oi, hoppe strikk høyrdes arti ut! korleis er det?
oi, hoppe strikk høyrdes arti ut! korleis er det?
vel. man er som oftest tre eller fler. To personer sttår ovenfor hverandre med en tykk, lang, strikk festet, som oftest til bena.
Da skal 3 person bruke sine hoppe evner til å grasiøst komme seg over strikkene som kan formes på mange mulige måter for å gjøre det utfordrende.
To strikker er best
thihi, må nesten prøve det ein eller annan gong ^^
Jeg savner den tingen som gjør meg glad
dramamin
12-06-2006, 15:04
eg saknar ho som reiste heim. ho er den einaste eg kjenner som eg kan spele go! med. også. hmm.
jeg savner året jeg hadde i england. hele klassemiljøet og opplevelsene og café neros på hjørnet.
jeg savner keisha på forum...:(
Jeg også. Savner er glad og sprudlende Susanne...:(
Eg og savne Susanne her inne. Men eg har da vakra vesenet på msn, so eg øveleve muligens.
Savne og Magnar nåke abnormalt mykje. Savne å ta på musklane hans. Som er ganske flotte. Nei, no må eg slutta å vera so jenteta. :rolleyes:
Eg og savne Susanne her inne. Men eg har da vakra vesenet på msn, so eg øveleve muligens.
Savne og Magnar nåke abnormalt mykje. Savne å ta på musklane hans. Som er ganske flotte. Nei, no må eg slutta å vera so jenteta. :rolleyes:
du klarer aldri å slutte å være så jentete som du er, for du er og blir ei vaskekte jente linda!
jentelus! jentelus! :p
du klarer aldri å slutte å være så jentete som du er, for du er og blir ei vaskekte jente linda!
jentelus! jentelus! :p
Ha ha. Men eg trur eg kan leva med da...eg er jo litt fin:rolleyes:
Ha ha. Men eg trur eg kan leva med da...eg er jo litt fin:rolleyes:
du er fineste linda, så det kan du leve med ja :D
(savne deg og nåke abnormalt, linda! thihi^^)
(savne deg og nåke abnormalt, linda! thihi^^)
Bra. :o Men eg savne deg mestast!
Savne armane til Magnar. Og måten han puste på. Og lukten av han. Og ja. :(
eg saknar vennane mine.
eg saknar vennar.
eg saknar.
meir
savn...
(den det gjelder vet hva jeg mener)
Savner den gode gamle kabalen til Windows, den som var på 98 og eldre. Farten der var mye bedre. Har nylig lagt ferdig en, og logger på div. forum mens kortene popper. Og man slapp å klikke på hvert eneste kort man skulle snu der.
det er da bare å trykke høyre museknapp draugen, så går kortene av seg selv opp til "ess-plassen" :D
det er da bare å trykke høyre museknapp draugen, så går kortene av seg selv opp til "ess-plassen" :D
den knappen der er genial!
åh, eg saknar starcraft og dei i klanen! (vonar berre dei ikkje sparkar meg ut av di eg er så inaktiv...aiai, då vert det trist!:()
saknar visse folk... sukk.
sovetid no. eg kjem tilbake sikkert.
humaniac
27-06-2006, 19:41
salte ufo :(
F dropsena. Små firkanta, nei, sånn da andra, med ein f på seg. Mange farga. I pose. Dei raude va...:D
Savner macen min :( Den ville visst ikke leve lenger.
jeg savner batteriet til den halvakkustiske gitaren min. det har forsvunnet.
også savner jeg å være liten og søt. i alle fall sjarmerende.
-Lalaith
28-06-2006, 15:02
salte ufo :(
Det finnes fortsatt salte ufo jo.
Jeg savner å være skjødesløs. det er jeg jo aldri lenger. og det er så viktig del av meg.
saknar dei tider alt var enkelt. då ein kunne vere naiv utan å dette på jorda når ein såg seg rundt.
Afrodite
28-06-2006, 22:50
Det hadde vært bra hvis man som barn hadde visst at man ikke burde ønske å bli fort "stor", for når man har blitt "stor", så ønsker man seg tilbake til den naive friheten man hadde som barn.
Men det jeg savner mest akkurat nå, er gode sommerminner fra 05, også Martin. Dessuten savner jeg de dagene hvor jeg klarte å ha selvdisiplin nok til å nå mine mål.
:)
Savner bestemor noe skrekkelig nå... :(
Husker siste gang jeg så henne... Visste det ble den siste, så jeg bare lå på rommet og gråt resten av dagen. 2 dager senere ble jeg hentet på skolen. Da var hun død. Litt etter kom begravelsen... Har aldri grått så mye på en uke. 3-4 år siden nå.
Hadde et veldig nært forhold til henne... Hun var alltid der når jeg trengte noen å prate med... Alt var så trygt når jeg var med henne...
Husker fortsatt den tiden jeg var 3 og gikk i skogen sammen med henne. Nå er jeg alltid alene når jeg er der... Prøver å høre stemmen hennes inne i hodet mitt, går dypt inn i skogen for å se om hukommelsen min ser henne der et sted mellom trærne... Men hver gang er det like tomt der. Bare trærne rundt meg. Ingen beroligende bestemor-stemme, bare vinden som hvisker. :(
Alt var så mye enklere før. Livet var en lek, selv om jeg ikke hadde noen venner. ingen bekymringer, ingen søvnløse netter, ingen gråt om dagen, bare liv og latter... Skulle gitt mye for å være ung igjen. Alt var så mye bedre da. :(
Eg vil gje deg all tid i heile verden! ;)
Eg saknar Keisha! :(
ho var så koseleg å ha på sida!
ho var så koseleg å ha på sida!
æsj, du har meg så slutt og klag:p
thihi, det hjelp godt på ^^
(men saknar ho framleis:p)
æsj, du har meg så slutt og klag:p
Ida er bedre enn da mesta av andre ting. Og persona. I alle fall Keisha!
likte ikkje tonen på det sista der, hehe, Susanne er jo herlig!:D
Sjølv da stillaste vatn, kan vera djupt som berre da.
ja, det kan det. men syns begge hav er fylt av vakre korallrev eg :)
Jeg savner Stian <3
Og Klaus. Selv om det er femi sekunder siden han sendte meg melding på MSN:D
Og Vicky, som er død nå... og Lucky (katt) og noen venner jeg ikke vil tenke på.
Ja.
savner kjæresten min igjen... men det er vel sånn man må lære seg å leve med i et avstandsforhold.
eg saknar tv-gjengen. jea, you.
Jeg savner vann. Fordi han er verdens søteste og fordi jeg føler meg så utrolig bra når jeg er sammen med ham. Ingen har fått meg til å føle så mye og så intenst før. Han bor seksti fuckings mil unna, men nå flytter jeg snart. Han er bare fantastisk, og jeg ELSKER HAM.
Også savner jeg farmor, for hun er på aldershjem nå. :( Og jeg pleide alltid å besøke henne minst to ganger i uka.
Dessuten savner jeg alle de utrolig flotte vennene mine som har dratt til alle landets kanter. :(
Savner kjæresten min, savner henne mer enn jeg noen gang har savnet noe eller noen... hun er fantastisk, vakker, herlig, super, kool som eff, og bare digg! mest av alt er hun bare seg selv og kjæresten min som er mer enn nok!
buhr....
humaniac
20-08-2006, 14:10
pæreisen :( ellers har jeg det meste <3
Å være forelsket http://www.dikt.no/phorum/images/icons/icon12.gifog finne ut at det er gjensidig. I den perioden hadde jeg ikke en eneste bekymring i det hele tatt. Dessuten varte "forholdet" (forhold på barneskolen er som regel ikke så intime) ganske lenge. Etter 6. klassestandarder. (Standard: 1 dag - 2 uker)
jeg savner mister, og egentlig en del venner også, selv om jeg egentlig bare er lei.
Savner kjæresten min, Ricky, Totnes, Dartington College of Arts, Bergen.. og andre ting...
savner kjæresten min og at livet var lett med jobb og ikke skole :(
saknar musikken min
jeg å. Siden både macen og ipoden min har tatt kvelden, og anlegget mitt står i kjelleren :(
Savner kjæresten min... heh.. pusetråpusetråd... men faen. det er da lov.
om enn ikke nødvendig og bare å forvente...?
og jeg savner mac'n min sin mulighet til å fungere som laptop. Men med mongofuktskade som har øldelagt ladesaken, så blir det plutselig en nett og liten stasjonær... jeje..
eg saknar brie-osten i kjøleskåpet og kjekspakka i det vanlege skåpet!
Eg saknar ein bil til å køyre meg til universitetet... har vore der ein gong tidlegare idag (på sykkel opp den fæle bakken),må opp der igjen snart :p
og så saknar eg kjærasten min litt ;)
saknar mest vener i Frankrike som eg ikkje har sett på lenge!
jeg savner utelivet i arendal. og en god pils på sjøpuben. det er det jeg savner mest på denne shitty coxboyplassen.
orden på sakene. internat, var lettare å vere sosial då. no må eg jo gå meir enn 10 meter for å "sosialisere" meg med folk, og det orkar eg jo ikkje, høh høh:p
Eg savne...han. Bajs bajs bajs!:(
Eg savne...han. Bajs bajs bajs!:(
jasså?
Jeg savner også noen, men mest av alt savner jeg å bli ferdig med denne uken, også dra til København på workshop i tre uker, så gjøre ferdig den fordømte forestillingen, ha ferie og kose meg kjempis massest! Så vil jeg gjøre ferdig semesteret her, dra heim, feire jul, få najse besøk, feire nyttår, så dra tilbaks til England, gjøre meg ferdig med prosjektet mitt der, kose meg et siste halvår med mine venner der, så flytte til kjæresten min... JA! Det savner jeg det! Jeg savner inn i fremtiden!
jasså?
Mhm. Eg gjer nok da. Sånn gjekk da. Din feil!:p
Mhm. Eg gjer nok da. Sånn gjekk da. Din feil!:p
ikke skyld på meg!
Å jo da du! Nåken må eg jo skylda litt på...og du er ein bra...sånn som eg kan skylda på. Sjølv om eg egentlig burde fnist og sagt takk. Haha. Hysj. Nei...no.
Jeg savner inn i fremtiden!
mhm. jeg også. og det å bo sammen igjen. og bare... mister. alt.
jeg savner det pene huset vårt. rent gulv. ting i kjøleskapet. arendal. venninnene mine. fritimene på skolen. tv. tingene, alle de flotte, fantastiske tingene mine som lå strødd over rommene. jeg savner familie. skolebussen. og gleden over å ikke gjøre lekser, fordi, jeg var lur og tok skippertak.
saknar venene mine i trondheim. (heldigvis skal eg der i oktober^^)
humaniac
31-08-2006, 21:28
coxboy var et spennende ord.
jeg gjør lekser (høhø) for å glemme at jeg er alene. savner selskap. men han kommer vel hjem fra hytta snart.
jeg savner så mye at hjertet nesten går feil vei... :(
saknar dei gamle venene mine. saknar å sitje på msn og gjere ingenting.
savner å skrike til noen som faktisk bryr seg om at jeg skriker.
jeg savner å ikke gjøre det. men jeg kan forstå deg, likevel.
Er ikke Stavangår så bra? :/
dramamin
10-09-2006, 09:18
eg saknar å henge på kvarteret. eg saknar venene mine, som heng på kvarteret. og eg saknar ho som er ei av dei som heng på kvarteret og som eg saknar meir enn alle dei andre.
Eg savne "han". Og da gjer berre grusomt ilt å veta at eg ikkje kjem til å sjå han på ei stund. Pluss at da er ingenting eg kan gjera...da va jo ikkje sånn detta sku gå. Sukk.
startstipendet
det får jeg snart. pluss lønn. det blir da litt.
Shaniqua
13-09-2006, 17:56
Jeg savner barndommen og den tiden da bekymringer var et fremmedord. Jeg savner aa foele meg trygg, fordi jeg visste at pappa alltid skulle passe paa meg, og ingen var toeffere enn han.
Jeg savner den tiden da venninner var bestevenninner, foer alle fikk kjaerester og ble samboere. Tiden foer ordet "singel" ble et skjellsord. Jeg savner den tiden da jeg aldri ble spurt "hvordan gaar det med kjaerligheten da?", av en person med et medlidende uttrykk i ansiktet.
Jeg savner den tiden jeg ikke strevde etter perfeksjon. Den tiden jeg var fornoeyd med ting slik de var og ikke lengtet etter noe bedre. Den tiden jeg ikke tenkte paa at gresset kunne vaere groennere paa den andre siden.
Jeg savner den tiden jeg bare var meg, og ingen forventet noe mer. Jeg savner tiden foer studiene ble serioese, foer alt ble saa serioest.
Jeg savner tiden foer jeg ble syk. Det er fire maaneder siden, og selv om de sier at det ikke er farlig kan jeg nesten ikke huske hvordan det er aa vaakne om morgenen og foele meg frisk.
Jeg savner tiden jeg forelsket meg annenhver uke, den tiden hjertet mitt oekte tempo naar jeg saa nettopp HAN! Jeg savner den tiden jeg faktisk kunne slippe andre innpaa meg, foer hjertet mitt ble kaldt.
Jeg savner den tiden jeg trivdes alene, og aldri var ensom. Jeg savner den tiden jeg hadde mange personer rundt meg, som var glad i meg. Fordi jeg var meg, og ikke fordi det var praktisk. Da elsket jeg ensomheten, fordi den var der saa sjelden.
Jeg savner fortiden, og lengter etter fremtiden.
Men faktisk er jeg ofte lykkelig!
Kjæresten
Mamma, pappa, katten min og farmor. :(:(:(
Savner en del, men egentlig mest bare én person... og hun er bestestest!
jeg savner mister. nå er det snart fem uker siden sist jeg så ham, eller, på tirsdag er det det, og jeg får ikke sett ham igjen før om ca to uker fra nå. jeg synes synd i meg selv.
urk.
Jeg savner kjæresten min.
Jeg savner noen å jobbe med på prosjektet mitt.
Jeg savner vennene mine i England.
Jeg savner å være i København.
...
Jeg savner det å jobbe i stedet for å gå skole, savner slik det var før på ISAK, savner kjæresten min så mye at det gjør vondt til tider, savner den forrige leiligheten min (ikke de jeg bodde med), savner min venn Reneé som flyttet til England, savner The Gah Gah Gahs, savner venner, savner Bergen og de jeg har møtt der...
savner Bergen og de jeg har møtt der...
Savne deg og, sukkerklump:o
Savne deg og, sukkerklump:o
Tenkte jeg skulle nevne bare deg ved navn, men så følte jeg det ble urettferdig ovenfor de andre:rolleyes: Savner deg mye Linda, gleder meg til å ake med deg til jul! :D
Tenkte jeg skulle nevne bare deg ved navn, men så følte jeg det ble urettferdig ovenfor de andre:rolleyes: Savner deg mye Linda, gleder meg til å ake med deg til jul! :D
Åh! Da ska bli gøy da. Eg har termosa...til kakaoen me ska ha med oss. Og votta! Og eg har to aketing med ratt! Ein til du, og ein til meg. Om eg får låna bobledressen din litt selvfølgelig.
Åh! Da ska bli gøy da. Eg har termosa...til kakaoen me ska ha med oss. Og votta! Og eg har to aketing med ratt! Ein til du, og ein til meg. Om eg får låna bobledressen din litt selvfølgelig.
Supert! Bobledressen kan deles på om du har noe som fungerer nesten like bra:D Hurra for deg!
Supert! Bobledressen kan deles på om du har noe som fungerer nesten like bra:D Hurra for deg!
Eg tenkte eg sku sy meg ein dress av plastposa eg...type kiwi og rimi og sånn. hurra?
Eg tenkte eg sku sy meg ein dress av plastposa eg...type kiwi og rimi og sånn. hurra?
vi får se hva vi får til... hurra for at vi sees!
Jeg savner bare... Stort sett...
Eg savne...nåke usannsynlig øveromantisk spennande uten at eg treng å be om da frå nåken. At da berre..skjer, og at nåken då selvfølgelig forstår seg på meg og klare å gje meg...sommarfugla. Eg vil ha litt dirty dancing...sånn ca.
Jah...eg er jenteta eg:rolleyes:
eg saknar norsklæraren min frå i fjor.
Jeg savner barndommen, men som Thomas Wolfe sa: Du kan aldri dra hjem...
Savn er bortkastet energi egentlig. Jeg skal slutte med slikt...
Jeg savner barndommen, men som Thomas Wolfe sa: Du kan aldri dra hjem...
Savn er bortkastet energi egentlig. Jeg skal slutte med slikt...
Jasså? Bortkastet? riktignok, å leve i fortiden er ikke det lureste man kan gjøre, men å være klar over fotiden, og evt savne elementer fra den tror jeg er viktig for å kunne vite hvor man er i forhold til hvor man var. Savn er ikke alltid negativt, men må bare ikke bli grepet av savnet helt og holdent.
Jeg savner lillebroren min, kjenner jeg.
Jeg savner England og mine venner der, sosialiseringen og livet der. Huset jeg bor i og rommet mitt. Argh.
Savner også kjæresten min enormt mye, men vet at jeg skal få se henne til jul, som kanskje er en stund til, men kortere enn til jeg får se Totnes igjen og Ricky, Matt, Spook og Olly... arghzh... jaja...
jeg savner det å ha det bra...
jeg savner å kunne snakke om alt. Til han som var kjærsten min, når han var seg selv, eller til Troll. Jeg savner Troll, vanvittig mye. Jeg savner å kunne lukke øynene og IKKE se henne ligge i bunden av den ekle, ekle bekken. Jeg savner at hun fulgte etter meg overalt og la seg over boken hvis jeg prøvde å lese. Jeg savner å dele maten min med henne, og at hun alltid skumpet borti kakao-koppen. Jeg savner at hun varmet opp soveposen før jeg gikk og la meg. Jeg savner bål, og alle de jeg pleide å sitte sammen med. Jeg savner å gå tur med henne i mørket. Jeg savner å være redd for å dø. Det er jeg ikke lenger.
Jeg savner kjæresten min, solen, varme, filtere til rullingsen min.. konstruktivitet..:D
Mest av alt så savner jeg kjæresten min, ganske så forferdelig mye :(
jeg savner også kjæresten min... savner varmen hans...:( vil at det skal være jul nå!
eg saknar sjokolade. eg må skrive eksamensoppgåver på bursdagen min og det MINSTE eg kan forlange er at nokon leverer sjokolade til meg (syns eg!)!
holybear
20-11-2006, 15:12
Jeg har som regel å ikke savne noe som helst, for det kommer i veien for det jeg har og holder på med nå.
Jasså? Bortkastet? riktignok, å leve i fortiden er ikke det lureste man kan gjøre, men å være klar over fotiden, og evt savne elementer fra den tror jeg er viktig for å kunne vite hvor man er i forhold til hvor man var. Savn er ikke alltid negativt, men må bare ikke bli grepet av savnet helt og holdent.
Jo, det er sant det. Som buddhistene sier: Dvel ikke ved fortiden, vær ei heller ikke for opptatt av fremtiden. Det er øyeblikket nå som er.
Jeg liker å leve i nuet og å lære (litt iallefall) av fortiden uten å tenke for mye på fremtiden. Jeg tar ting som de kommer. :D
Nå skal jeg tusle meg ned på posten for å hente en pakke, etter det? Hvem vet...
mest sansynlig en sigg og en tiltaksløs dag;)
Fremtiden kommer, man trenger ikke vente, fortiden, vel, den er det den er og man har bare å lære av den. Det er i nuet man lever ja.
flink bisk.
"Den som savner noe rommer ensomhet" et ordtak æ har hørt...
et piano å spela på
og ei jenta som faktisk passe for meg, og som syns eg passe for henna, og ein lykkelig slutt på begynnelsen. går kanskje ikkje an å savna nåke ein aldri har hatt, men lengsel og savn går hand i hand, går dei ikkje?
jaja, har nok å sutla med foreløpig, så det er ikkje verdens ende heller, thihi ^^
jeg savner å bo i andre etasje.
kjæresten min... massest..
Å ikke ha så mye press og bekymringer på alle kanter. Gnf.
akkurat nå savner jeg å være barn. ikke alltid, men nå gjør jeg det.
akkurat nå savner jeg å være barn. ikke alltid, men nå gjør jeg det.
jeg gjør ikke det. har praksis på en skole nå, hæhæ
jeg savner... uhm. noe jeg aldri har hatt: å være god til å lage mat, og å komme på ting man kan ha til middag. argh!
savner alt som har vært..
kjæresten min, hennes gode smil og humør, varme...
dramamin
03-12-2006, 07:32
"Den som savner noe rommer ensomhet" et ordtak æ har hørt...
mindblowing. det hadde eg nok aldri klart å kome på sjølv.
eg saknar å ikkje ha fire oppgåver å skrive på ei veke.
jeg savner flaksen min. savner å ha det bra. savner å ha nok penger å leve for. savner jobben jeg hadde i fjor. savner kjæresten min. savner når ting var koolt hver dag.
Savner at ting var lettere og ikke så jäkla vanskelig.
Savner å smile daglig og ikke ha tungt hode.
Savner lukten av eng og kyr på vei til skolen.
Savner lange kvelder med kamerater og preik.
Savner så mye...
Savne... det æ aldri har had...
Savne at vi ikke har magi i denne verden og det meste av denne dimensjon.
Det er jo ingen utrolig kjekke gutter med langt svart hår, grusom personlighet og utrolig digg i skindende sort rustning og med kule drage tatoveringe eller drage (i hvert fall ikke norske gutta eller jordiske eller dem i denne dimensjon... Italienera må være det nærmeste man kommer ekte dragefolk selv om norska er "dragefolket").
Dem savne æ... Dem med mørke mystiske tanka og utrolig rar oppførsel. <3
du kan komme hit draco, her er det altfor mange dragemennesker å ta av. :)
du kan komme hit draco, her er det altfor mange dragemennesker å ta av. :)
samme her. eller, ikke akku-bakku-rat her, men i området.
Savner Bergen, av alle ting, familien, kjæresten min, savner masse, men snart ser jeg alt igjen, fordi på lørdag reiser jeg fra detta gudsforlatte, gudsforhatte stedet!
savner det jeg kunne tro på for en time siden, å tro, håpe på noe. noen.
savner det jeg kunne tro på for en time siden,
Hva skjedde?
du vet. men er småteit, og blir betatt av noen man egentlig ikke kjenner. også begynner man å bli kjent, og du tror du forstår tempoet og så foreslår du at dere skal dra på noe, men han sier nei. med en dårlig unnskyldning og du føler deg elendig.
Sånt er ikke no særlig :/
masse, kjæresten min(pusepusepusepuse), ting og tang, men også rpging.. det er veldig på tide snart.
Jeg savner ferie, herre. Ikke så lenge igjen nå da! Takk og lov.
en fast inntekt hadde ikke vært så kvalmt. men foook datt, jeg har enda 100k på konto, så jeg kan utøve hedonisme og kroppslig dekomposisjon enda et par måneder uten å lide altfor kraftig sjelenød. dessuten savner jeg eazy e.
samme her. eller, ikke akku-bakku-rat her, men i området.
Har dem alve øra? Demonøya? Drageegg? Sverd og rustning?
de har i hvert fall sverd og rustning.
men ok, de har snille øyne og kanskje ikke halve ører, men jeg tror de kunne være noe for deg likevel.
de har i hvert fall sverd og rustning.
men ok, de har snille øyne og kanskje ikke halve ører, men jeg tror de kunne være noe for deg likevel.
(halvøra folk?)
Veldig gøy... *barnslig tone* :D
Snille øyne og 30 år gamel? ikke noe for meg. Må ha drageøyne vett'u.
...men jeg intreserer meg egentlig ikke for gutter uansett... *kjølig stillhet*
huset mitt savner jeg.
og en ikkelekkasje i vasken.
ubegrenset tilgang på penger.
paracet.
sørlandsvarmen.
vennene.
mor og far.
aiaiai, jeg savner dyr (kje og pippi og geitene og kattene. sukk. og så vil jeg ha en hund selv, en som er bare min (og ok da, litt misters også), suuuuuuuuukk-sukk og trippelt-dobbelt-sukk)
det er trasig uten dyrehår overalt, vræl (ok, det var å ta litt hardt i, men det er kjipt)
eg saknar b-heim
bjørkheim? ja? du kan få besøka meg:D
Savner koole venner og kjæresten min... Også savner jeg å ha fri og å bare jobbe og ikke skole..
Savner koole venner
Hii hii hii?:D
Hii hii hii?:D
Du er en av de koole ja ;)
LisaMari
14-03-2007, 22:21
å løpe barbent i grønt sommergress med følelsen av lykkerus i tankene.
humaniac
16-03-2007, 14:27
pæreis.
Biffpotetgull og de silkemyke ørene til hunden min.
LisaMari
11-04-2007, 23:40
Penger...
Sier meg enig, penger.
kjæresten min igjen...
En sånn en...
mhm. en kjæreste hadde vært veldig greit.
hvor finner man dem?
på kjøttmarkedet kanskje? mye pølse der...
savner også kjæresten min, rart det der...
på kjøttmarkedet kanskje? mye pølse der...
savner også kjæresten min, rart det der...
Jeg ser etter den ANDRE typen jeg da... Hvor er de lokalisert?
de fins det alt for mange av, tro meg.
Jeg ser etter den ANDRE typen jeg da... Hvor er de lokalisert?
Selvsamme kjøttmarked lille venn, de tiltrekkes jo av hverandre...
AH, du har et poeng der...:p
Kjøttmarkedet neste stopp!
kjøttmarkedet er ikke for små barn.
følelsen av å glede seg til det blir helg.
LisaMari
15-04-2007, 16:03
Savner ludde jeg.
Hey, jeg er lovlig!!!
Og der skrev du under på at du er et lite barn...
jeg savner å få høre at valpene er født, og at jeg er garantert valp til sommeren. hyyyl. 1. mai, KOM IGJEN!
(og på termindatoen fyller forholdet til moz&mister fire år. hiiii. LITE KULT, ASS!)
Nuh, kvar fann du frøkna? På kjøtmarknaden?
Nei... På grilltur i skogen :p (AKA Laiv!:D )
hm. jeg skal på grilltur i helgen: )
jeg savner å gjøre inntrykk på de jeg vil gjøre inntrykk på, sånn at de sender melding om det etterpå.
LisaMari
04-05-2007, 10:37
Savner senga mi.. og pusen min. Og kjæresten min. Åhff.
jeg savner å ha noe konkret å gå til.
En å dele livet med.
Mvh Yvonne
En å dele livet med.
Mvh Yvonne
How you doin'? ;)
How you doin'? ;)
Fint, takk, du da? :)
Mvh Yvonne
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.