![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Go barjazz!
Etter "hard studering" pleier jeg å sitte der på Mandager med en pils. De siste to gangene har jeg mer eller mindre sittet der alene, og da pleier jeg å lese dommer (jusstudie) med en pils i hånda, for å se mest mulig viktig ut. De Mandagene jeg er der er jeg ofte på ettermiddagen, 1500-1730 type tid. Når pleier du å være på barjazz? Hadde vært festlig om vi kunne gjøre det til en type greie, at dikt.no folk i stillhet kunne vite at et av bordene der er "det hemmelige dikt.no bordet" som man sitter på, og ved å ha en baskerhatt og en sigarett i hånden i enigmalignende kodestil signalisere at man er "en av medlemmene". Ok, det siste er unødvendig. Men det kunne være sånn at man visste at en spesiell dag i uka så var sannsynligheten overveldende at personer som satt ved et spesifikt bord på barjazz, var en dikt.no'er. Siden det er mandag i dag, skal jeg nå i beste gründerånd og før seks dra ned dit og finne ut hvilket av bordene (ute selvsagt) som skal vitterlig for alltid være dikt.no bordet på barjazz. Må bare finne en SMART MÅTE å merke undersiden av bordet på, slik at jeg kan spamme informasjonen at det er hemmelig dikt.no bord på barjazz. ok, nå ble jeg barnelig entuastisk. men jeg bare elsker ideen om hemmelige selskaper osv, skulle ønske jeg var frimurer eller zionist, sånne spion type greier gir meg blod på tann
|
|||
|
|||
|
Sitter ennå på lesesalen så kom meg ikke avgårde, stay tuned for oppdatering om hemmelig dikt.no merke på barjazz bord.. durr
|
||||
|
||||
|
Jeg er der ikke kjempe ofte, i ny og ne, sitter som regel ute - det er så utrooolig fint der!
Jeg synes det er en knall ide Regndag! Jeg er helt med! Flott initiativ! ![]() Da kan en sitte og prate svulstig om lyrikk og annet interessant, eller bare sitte med noen og lese hver sin bok, det er også koselig. ![]()
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|