![]() |
|
|
||||
|
||||
|
fantomestripene i avisen(e) er noe av det mest poengløse jeg har sett, dog det er sikkert en eller annen samler der ute som har mange årganger med fantomet, klippet ut av aviser.. tenk dere den samlingen da.. ajaj, verdt massa penga for samlere.. hirrhirr
![]() Har ikke kjøpt noe i det siste, men tar sikte på å gå i anskaffelse av resten av Preacher-serien, har fått en eller to til siden sist, og så Hellblazer som er snasent og fint.. der trenger jeg også resten.. og siste album i Planetary.. venter i spenning.
|
||||
|
||||
|
Har nettopp mottat sending fra Egmont
Pondus![]()
|
||||
|
||||
|
Jeg klippet ut Tommy og Tigeren-striper, men har siden handlet bokene
![]()
I used to be a photon shunt in the wavelength continium, but now I wear pants and talk. Trying to determine what is going on in the world by reading newspapers is like trying to tell the time by watching the second hand of a clock. Jeg er bare et produkt av amerikansk popkultur og norsk janteisme. If you can't razzle them with dazzle, baffle them with bullshit. |
|
|
||||
|
||||
|
"Kjøpte" New Spring #1-#6... Litt skuffet, egentlig, men så skal det vel godt om med mot for å lage tegneserie av WoT. Tegningene var OK, men følte at man bare raste gjennom historien, man må ha lest boka for å få utbytte av den. Og det er synd, egentlig. Håper tegneserieversjonen av The Eye of The World blir bedre.
Er det forresten noen som kan anbefale en god tegnet fantasyserie, noe a la WoT? Ikke manga, litt lei det.
|
||||
|
||||
|
Camelot 3000
I used to be a photon shunt in the wavelength continium, but now I wear pants and talk. Trying to determine what is going on in the world by reading newspapers is like trying to tell the time by watching the second hand of a clock. Jeg er bare et produkt av amerikansk popkultur og norsk janteisme. If you can't razzle them with dazzle, baffle them with bullshit. |
|
|
|||
|
|||
|
pondus på narvesen. men i går sa vennina mi at det er enklere å bestille via nett, så nå har jeg sett på http://www.bladkongen.no og overveier å fikse abonnement.
noen som har erfaring? |
|
|
||||
|
||||
|
Er tilbake på manga igjen.
Begynt på Death Note. Kongeserie! Skal stikke innom outland i morra og kjøpe bind 9.
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|