dikt.no forum  

Gå tilbake   dikt.no forum > Språk og litteratur > Bokbadet
Registrer Hjelp Medlemsliste Kalender Marker forumene som lest

Bokbadet Det du ikke får til å passe under de andre Språkforaene kan du legge her.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 1 uke siden
Tjosan sin avatar
Tjosan Tjosan is offline
Redaksjon
Dikt.no-veteran

Blei medlem: Feb 2009
Tjosan is on a distinguished road
Standard Sv: hva leser du NÅ?

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Tjosan
Hm, dette er litt flaut, men skitt au.
Jeg har hatt opptelling av det som ligger på nattbordet, og jeg holder altså på med ... vent litt ... en, to, tre ... åtte bøker samtidig. Grøss.

1. Marilyn French - Kvinner, oversatt av Kari Kemény (begynt på, side 20:635, men vetta søren og jeg leser ferdig)
2. Peter Robinson - Not safe after dark (krimnoveller, helt grei kortlesing innimellom)
3. Han Suyin - Før dagen gryr, oversatt av Helge Simonsen (et dårlig tegn at jeg er kommet til side 26:506)
4. Frank McCourt - Engelen på det sjuende trinn, oversatt av Kari og Kjell Risvik (201:474, fortsatt håp)
5. Jane Austen - Mansfield Park, etterord av Jorunn Hareide, oversatt av Merete Alfsen. (109:447, akk den moralen)
6. Jan Kjærstad - Martise. Når interessen melder seg, sjelden mao.
7. Nick Cave - Eselet så herrens engel, oversatt av Herbert Svenkerud. Trengte en pause fra den, så har lest et par mellom den og siste, som er:
8. Alice Sebold - alle mine kjære, oversatt av Anne Karin Torheim.

Haha, oppdatering: leste ferdig nummer 2 og 8, nummer 5 husker jeg ikke (men den befinner seg ikke lengre på nattbordet).

Holder på med Arne Dahl, lånt tre av de første på biblioteket. Leste en av de siste først, og inntrykket så langt er at han er blitt flinkere til å skrive.
På vent ligger en av Nesser og Trekkoppfuglene av Murakami (den tredje jeg leser av ham, likte de to første jeg snublet borti).
Svar med sitat
Gammel 3 dager siden
Verlo Verlo is offline
Redaksjon
Aktiv bruker

Blei medlem: Dec 2005
Verlo is an unknown quantity at this point
Standard Sv: hva leser du NÅ?

Potensgiverne av Karin Brunk Holmqvist
Svar med sitat
Svar

Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke legge ved vedlegg
Du kan ikke redigere innleggene dine

vB code er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. No er klokka 10:14.