![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Føler at jeg trenger en ferie.
Helst til London. Noen som spanderer? ![]()
|
||||
|
||||
|
jeg føler meg sliten og lei av visse ledd, som skulder og håndledd, føler meg som jeg er nitti år om dagen. baaah
|
||||
|
||||
|
Influensaens klamme grep har fått et solid feste rundt lungene og de piper missfornøyd på både inn- og utpust. Magemuskler jeg ikke visste jeg hadde verker og øynene er rødere enn Rudolfs nese på julaften. Feberen herjer og jeg fryser - koker - fryser - koker - fryser - koker. Needless to say: synes fryktelig synd på meg selv og er oppriktig sjokkert over at en Florence ikke for lengst har meldt seg frivillig til å stille opp i denne nødens stund. Det hadde f.eks. vært godt med riktig hjemmelaget varm sjokolade, laget på ekte sjokolade og ikke sånt pulvertull, toppet med en bitteliten kremtopp. Hallo!
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Awww, Tjosan. Skulle gjerne kommet og laget sjokolade til deg. Stakar. Skjønner at du syns synd på deg selv, det er lov når man er sjuk og føler seg crappy.
On-topic; jeg føler jeg jævlig irritert. Jeg har en kollega som mest sannsynlig er eldre enn meg, men oppfører seg som om hun var en veslevoksen 10-åring. Det er sykt irriterende. Jeg får lyst til å fortelle hva jeg skulle ønske skjedde med henne ... men jeg føler det er bad for karmaen min. I tillegg ville det nok vært årsak til bekymring hos flere. Men vit at det ikke er bra tanker :P Dustemenneske. Innimellom hater jeg folk.
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|