![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Føler at jeg trenger en ferie.
Helst til London. Noen som spanderer? ![]()
|
||||
|
||||
|
jeg føler meg sliten og lei av visse ledd, som skulder og håndledd, føler meg som jeg er nitti år om dagen. baaah
|
||||
|
||||
|
Influensaens klamme grep har fått et solid feste rundt lungene og de piper missfornøyd på både inn- og utpust. Magemuskler jeg ikke visste jeg hadde verker og øynene er rødere enn Rudolfs nese på julaften. Feberen herjer og jeg fryser - koker - fryser - koker - fryser - koker. Needless to say: synes fryktelig synd på meg selv og er oppriktig sjokkert over at en Florence ikke for lengst har meldt seg frivillig til å stille opp i denne nødens stund. Det hadde f.eks. vært godt med riktig hjemmelaget varm sjokolade, laget på ekte sjokolade og ikke sånt pulvertull, toppet med en bitteliten kremtopp. Hallo!
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Awww, Tjosan. Skulle gjerne kommet og laget sjokolade til deg. Stakar. Skjønner at du syns synd på deg selv, det er lov når man er sjuk og føler seg crappy.
On-topic; jeg føler jeg jævlig irritert. Jeg har en kollega som mest sannsynlig er eldre enn meg, men oppfører seg som om hun var en veslevoksen 10-åring. Det er sykt irriterende. Jeg får lyst til å fortelle hva jeg skulle ønske skjedde med henne ... men jeg føler det er bad for karmaen min. I tillegg ville det nok vært årsak til bekymring hos flere. Men vit at det ikke er bra tanker :P Dustemenneske. Innimellom hater jeg folk.
|
|||
|
|||
|
Jeg har det både veldig fantastisk (har for n-te gang åpnet øynene for alt det fine i verden, så nå ser jeg fintfintfintfint uansett hvor jeg snur meg og nesten uansett hva jeg ser). Mennesker er så rare.
Også har jeg det bittelitt vondt. Så jeg er glad jeg ser fintfintfintfint overalt, for det er ikke alltid like fint sånn egentlig. Jeg føler i hvert fall, det er egentlig ikke så verst bare det. |
![]() |
| Brukere som leser denne tråden nå: 2 (0 medlemmer og 2 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|